Kurt Cobain narkkasi vaimonsa kanssa kun heillä oli pikkuvauva tulossa ja sen syntymän jälkeenkin
Ja tämä mulqqu sitten on "hyvis" ja joku Axl Rose "pahis"?
Aika tekopyhää. Axl oli kilari-hullu, mutta ei halunnut lapsia koska tiesi että ne kärsivät jos vanhempi ei ole kunnossa.
Cobain ei välittänyt paskaakaan, vaan tuuttasi ainetta suoneen Courtneyn kanssa.
Kommentit (27)
Jossain haastattelussa syytti isäpuoltaan hyväksikäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Harva rokkihemmo on mikään pyhimys. Rockin idea on vastustaa systeemiä ja konservatiivisia arvoja
Väärin. Tuo on hiphopin ja räpin "sanoma".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Axl uhkasi piestä Kurt Cobainin jos lapsi olisi syntynyt vammaisena vanhempien huumeidenkäytön vuoksi. Onneksi ei tarvinnut tehdä sitä. Tälle naureskeltiin ylimieliseen tyyliin, mutta tottahan se Axl puhui. Ihan käsittämätöntä touhua. Suomessa olisi otettu huostaan tuollaisen nistipariskunnan lapsi jo synnärillä.
Mutta nykyään Suomessa tämäkin normaali elämää, eikä nistien lapset lähde huostaan sitten millään esimerkiksi Milo-pojan surullinen tarina...
Joo. On "hauskaa" miten Suomen lastensuojelu käyttää välillä todella ylimitoitettua "voimaa" mutta sitten joskus vakavissa tapauksissa taas hyssyttelee ja silittelee ongelmavanhempien päitä.
Axl Rose on sentään kunnon äijä, Kurt säälittävä pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt tätä Cobainin ylistystä. Kuulemma naureskeli "pöhöttyneille" bändeille - ja samaan aikaan vaati itse esim Ruisrockissa tietynlaisen limusiinin, omat lääkärit huumeita kirjoittamaan, sekä antoivat potkut kuskille, koska tällä oli väärän värinen paita. Hehän olivat itse ihan samanlaisia. Ja samat aineet maistui kuin kasarin rokuille.
Kyseisen Ruisrockin järkkäri sanoi myöhemmin että Nirvana oli diivamaisin bändi mitä oli vastaan koskaan tullutkaan.
Toisaalta Dave Grohlista ja Krist Novoselicista en ole koskaan kuullut keneltäkään, että olisivat hankalia tai diivoja. Miten ne sitten Ruisrockissa sitä olivat? Vai oliko se hankala sittenkin Courtney Love?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt tätä Cobainin ylistystä. Kuulemma naureskeli "pöhöttyneille" bändeille - ja samaan aikaan vaati itse esim Ruisrockissa tietynlaisen limusiinin, omat lääkärit huumeita kirjoittamaan, sekä antoivat potkut kuskille, koska tällä oli väärän värinen paita. Hehän olivat itse ihan samanlaisia. Ja samat aineet maistui kuin kasarin rokuille.
Kyse oli rahasta ja sen palvonnasta
Joo toki olivat narkkeja
Kurt oli todella kurjista oloista kotoisin
Toki monet muutkin bändit myös
Kun USAssa ollaan köyhiä niin ollaan köyhiä todella
Nirvana julkaisi kolme studiolevyä. Joten koska omistat suurimman osan niistä niin sinulla on niitä kaksi.