Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITEN joku aikuinen EI osaa uida??

Vierailija
28.07.2011 |

Eihän siinä tarvitse tehdä mitään muuta kun käsiään vähän liikuttaa.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetäänkö teidän alueellanne uimaopetusta koulun toimesta? En osaa kuvitella miten se tapahtuisi jos kunnassa ei ole uimahallia. Luonnonvesissä kesällä? 

Vierailija
142/143 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, en koe keskustelutaitojani ongelmaksi, vaan pikemminkin olen liian usein se, joka vie keskustelua eteenpäin. Enemmänkin turhauttaa se, että kaikki eivät tunnu osaavan käydä kiinnostavia tai syvällisiä keskusteluja. Tämän vuoksi monesti koen, että yksin oleminen on mielekkäämpää kuin keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelu on pinnallista ja huumorintajutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti, en koe keskustelutaitojani ongelmaksi, vaan pikemminkin olen liian usein se, joka vie keskustelua eteenpäin. Enemmänkin turhauttaa se, että kaikki eivät tunnu osaavan käydä kiinnostavia tai syvällisiä keskusteluja. Tämän vuoksi monesti koen, että yksin oleminen on mielekkäämpää kuin keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelu on pinnallista ja huumorintajutonta.

joo väärä ketju...