Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pullonpalautusrahat verolle

Vierailija
20.01.2026 |

Purra ja Orpo keksivät viimein konstin, jolla saadaan maan talous kuntoon. 

https://yle.fi/a/74-20205171

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huolta. Odottakaa tulevaa "digilompakkoa". Sen ansiosta pullonpalautuskin alkaa vaatia tunnistautumisen ja palautusrahat menevät verotuksen alle. Moni muukin asia muuttuu samalla tavalla.

Sitä on haluttu poliitikkojen taholta eu:ssa että keskustelupalstat netissä tarvitsevat tunnistuksen. Digilompakko tuo ratkaisun siihenkin. Myös vauva.fi velvoitetaan vaatimaan tunnistuksen kuten muutkin palstat jotka eu:ssa sijaitsevat. 

Tuntuuko tunnistautuminen hienolta omalla kohdalla? Kannattajien mielestä kenelläkään ei pitäisi olla mitään salattavaa..

Vierailija
102/106 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään rikkoontuneet tölkit tienvarsilta ettei eläimet loukkaa niihin itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat tarvitsee köyhän viimeiset roposet.

Juu ei tarvita. Tuo on varmaan jonkun katkeran yh mamman tekosia. 

Vierailija
104/106 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs luulevatkin

Vierailija
105/106 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä kun joku viitsii kerätä tölkit pullot pois luonnosta  ja saisi pitää itsellä rahat. Suomessa maksetaa n kaikesta veroja jo kaupasta ostaessa arvonlisävero. 

Vierailija
106/106 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä. Suomi ei pelastu noilla roposilla. Itse en näe koskaan mitään tyhjiä pulloja ympäristössä. Omatkin vaikea viedä kauppaan kun ei jaksa. Jotain rajaa sentään.