SDP lupaa, että työttömät pääsevät pysyvälle eläkkeelle. Muutenkin lupaa perua leikkaukset.
Eli toivoa on työttömillä. Sinnitelkää vaaleihin saakka, eläkepäivät siintävät
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kukaan ei tuollasta lupaa. Mutta työkyvyttömien pitkäaikaistyöttömien tilanteeseen pitäisi kyllä puuttua demareitten mielestä ja se on oikein.
Vielä kun joku lupaisi puuttua siihen, miten ihmisistä tulee työkyvyttömiä pitkäaikaistyöttömiä. Ei sitä taikaseinää kuitenkaan ole, mistä näille tukia maksetaan.
No tuonhan SDP juuri tulee korjaamaan eli pääsette vihdoin eläkkeele.
Eihän se mitään korjaa, kun noiden eläkettä leikataan sitten se 30 %. Kun ei ole taikaseinää tukien maksamiseen eikä nimenvaihdos työttömyystuesta eläkkeeksi mihinkään mitään auta.
Lindtman lupasi että vähintäänkin Lex Taipale (googlaa termi) tulee
Ei luvannut.
Te demarit jaksatte riidellä, tässä linkki joka kertoo että lupaa lex taipaleen ja siivota työttömät eläkkeelle:
Antti Lindtman ehdottaa työttömien ”siivoamista” eläkkeelle, näin malli toimisi.
EHDOTTAA, EI LUPAA, ETKÖ YMMÄRRÄ LUKEMAASI?
Käyttääkö kukaan enää sanaa lupa, lupaan oikeasti? "Jos äänestätte minua, lupaan xxxx"? Eipä ole tullut vastaan moista.
Ei käytä, koska mitään ei voi luvata. Ehdottaa voi kaikkea, mutta ehdotukset ja pyrkimykset eivät välttämättä toteudu. Yleensä kaikilla puolueilla on vähintään yksi asia, jonka he haluavat hallitusohjelmaan, ja elleivät he saa sitä, niin sitten he jäävät oppositioon.
Otsikko on valetietoa. Sdp lupaa, että työkyvyttömät pääsevät työkyvyttömyyseläkkeelle. Ja sinne toki kuuluvatkin. Ei roikkumaan työttömyystilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Totta se on, se on lupaus, demarien omat sivut
https://www.sdp.fi/ajankohtaista/sdpn-pj-antti-lindtman-tampereella-tyo…
Ei luvannut. Opettele hyvä ihminen lukemaan. Lupaus sanaa linkkisi takaa ei löydy.
Bonuksena vaalivoitosta Antti lupaa kaikille tonnin Tuomaanpäivänä joulurahaa ja Nasimalle nimityksen Luciaksi.
Paitsi avustajille, ne tönäistään syrjään jonosta.
... peruvat heti vappusatasen jakamisen jälkeen...
Jokapäiväinen politiikka jankutus meneillään taas.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on valetietoa. Sdp lupaa, että työkyvyttömät pääsevät työkyvyttömyyseläkkeelle. Ja sinne toki kuuluvatkin. Ei roikkumaan työttömyystilastoissa.
Selvästi sairaiden ja toimintakyvyttömien ihmisten roikuttaminen työkkärin byrokratiahimmelissä on Kafkamaista sadismia, josta tulee päästä eroon. Antin ajatukset ovat oikean suuntaisia. Aion äänestää SDP auttaakseni tätä suunnitelmaa toteutumaan.
Eikä tässä vielä kaikki! Kannattamattomat golf-osakkeet tullaan lunastamaan valtiolle ja niitä jaetaan ilmaiseksi pitkäaikaistyöttömille, jotka jäävät eläkkeelle. Tasa-arvo koittaa tässäkin asiassa. Valtion kirjallisuuspalkintoja jaetaan jatkossa 20 000 kappaletta joka vuosi. Koneen säätiö siirretään valtiolle ja sen nimeksi muutetaan Elon kapina. Rahaa saa kunhan jaksaa hakea jäsenkirjalla.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen hallitus vaihtoon!!
Yh hy hyy yhyy jankuti jankuti jankuti yhyy yhyy...........................................
Vierailija kirjoitti:
Jokapäiväinen politiikka jankutus meneillään taas.
Saisi olla ihan oma alueensa sille täällä.
Vierailija kirjoitti:
Missä on lähteet kun tuollaisia väität?
Vai onko niin että tää sun potaskas on osa persujen propagandaa ...
Kyllä sen propagandan taitaa parhaiten demarit. Ja vasemmisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokapäiväinen politiikka jankutus meneillään taas.
Saisi olla ihan oma alueensa sille täällä.
Kyllä .miten ihmiset jaksaa jankuttaa persuista tai muusta politiikkasta aamusta iltaan täällä???
ei vissiin ole päässä kaikki kunnossa.
Hai, mie oon jo muutenkin työkyvyttömyyseläkkeellä.
T. Dimitri 18v
Vierailija kirjoitti:
Hai, mie oon jo muutenkin työkyvyttömyyseläkkeellä.
T. Dimitri 18v
Ja tyhmä ja perseauki.
Jos demarit lupaavat vappusatasen niin sitten äänestän heitä.
Vassupentu jankuttaa taas.