Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä seikka naisen ulkonäössä on ehdoton ei miehille!

Vierailija
27.05.2026 |

Iltalehden linkki eiliseltä: (en huomannut, että tästä olisi ollut täällä keskusteluketju)

 

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/26ff4724-5ee7-4136-82e2-d2b058db404f

 

En usko pätkääkään tuohon Iltalehden gallupin tulokseen. Siellä miehiltä kyseltiin rehellistä mielipidettä siihen mikä on ehdoton "turn-off" naisen ulkonäössä. Itse oletin, että syyt ovat joko a) ylipaino tai b) ohuet, lyhyet hiukset mutta ei...

 

Syy on kuitenkin "muovisuus", eli valtaosa miehistä MUKAMAS pitää luonnollisista naisista; ei meikkiä, ei mitään keinotekoista jne. Kuitenkin kuolaavat silikonitissien ja turbohuulisten insta-babyjen perään. Katsokaapa vaikka minkä näköisiä ovat julkkismiesten vaimot/tyttöystävät ja some-tubettajat. 

 

 

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton ei, hmmm.... varmaan viikset.

Entäs pigmenttiviikset? Ne tuli auringon myötä. Kyllä, käytän suojakertoimia ja yritän "viiksiäni" vaalentaa, turhaan. 

Tuskin häiritsee pussaamista 

Ei, mutta näytän Groucho Marxilta 🥺

Minun piti googlettaa 🥸

Vierailija
142/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton ei, hmmm.... varmaan viikset.

Kiitos samoin miehille. Ja kaikki muutkin naamakarvat (myös nenän sisäpuolelta) veks, kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä useampikin piirre naisessa saa yökkäämään kuten tatskat lävistykset, lihavuus, tupakointi, koirat ja tietenkin sellainen "nukkemaisuus" joka on huonolla maulla toteutti esim. ne ankkahuulet, koomisen näköiset piirretyt kulmakarvat, ylisuuret tekoripset, jne.

Sinun on varmaan tuskallista katsoa halpojen tatskojen doiminoivia jalkapallo ja koripallopelejä. Todennäköisesti tästä syystä et myöskään pidä rock -musiikista. Vai komistavatko tatskat miehiä mutta naisia ei?

Vierailija
144/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena kehunut joitakin naisia kauniiksi miehelleni. Hän toteaa että otetaan tuo kilo pakkelia pois ja katsotaan sitten. Lisäksi on todennut minulle että "sama miltä näytät" eli jostakin kummallisesta syystä se mitä löytyy sydämestä ja mitä ihmisenä on niin kelpaa hänelle. Ehkä harvinaista, mutta mahdollista näinä pinnallisina aikoina. En ole sysiruma mutta en mikään kaunotarkaan.

Hienoa jos noin on. Joskus mies saattaa lausua noin koska ei kannata kehua vierasta naista.. Se oma kultsi saattaa loukkaantua semmoisesta ja ilmapiiri muuttua ikäväksi

Juuri näin. Mies puhelee lämpimikseen mitä vain ja "varma vakiopimpsa" on pidettävä tyytyväisenä.

Vierailija
145/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä useampikin piirre naisessa saa yökkäämään kuten tatskat lävistykset, lihavuus, tupakointi, koirat ja tietenkin sellainen "nukkemaisuus" joka on huonolla maulla toteutti esim. ne ankkahuulet, koomisen näköiset piirretyt kulmakarvat, ylisuuret tekoripset, jne.

Sinun on varmaan tuskallista katsoa halpojen tatskojen doiminoivia jalkapallo ja koripallopelejä. Todennäköisesti tästä syystä et myöskään pidä rock -musiikista. Vai komistavatko tatskat miehiä mutta naisia ei?

Minkä takia miehen pitäisi välittää miesten tatuoinneista jos on kiinnostunut naisista? 

Lisäksi tatuoinnit sopivat miehille paremmin kuin naisille se on totta. Silti tatuoinnit näyttää typeriltä molemmilla


T: Eri

Vierailija
146/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole siitä, että miehet kuvittelevat niiden meikattujen silikoninaisten olevan saunapuhtaita luomuja.

Laita kuva tuollaisesta naisesta, niin katsotaan öyhöttääkö teikätäti asiasta vai turhasta. 

Ihmiset ovat jo sokeutuneet. Jos esim. on laminonidut kestokulmat ja/tai ripsipidennykset, ei nainen enää ole luomu, vaikka olisi muuten täysin ilman meikkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES, joka on päänupista terve ja sydän kohdallaan pitää naisesta johon hän rakastuu.

MIES, ei märise pikkuseikoosta.

MIES,ei oleta että naisensa on joku näyttelyesine vaan RAKAS puoliso.

Vierailija
148/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on aika helvetin paljon. Sä vain näet ne muovitissien kuolaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sanoo etteivät halua sellaista silikonibimboa, koska tietävät etteivät sellaista saisi.

 

Vähän sama kuin miehet sanovat että tykkäävät naisista joissa "on jotain mistä ottaa kiinni". Tietävät etteivät saa kuin läskejä naisia.

 

Suomalaisen miehen alemmuuskompleksi.

Ethän sinä ole mies, vaan mätisäkki, joka kuvittelee miesten sanomiset ja ajatukset.

Vierailija
150/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies edes tietää mille luonnollinen nainen näyttää. Miehille kun luonnollisuus tarkoittaa luonnollisen näköistä naista, ei suinkaan sitä että nainen on täysin luomu. 

Milloin nainen sitten on "täysin luomu"? Kun ei käytä mitään ihonhoitotuotteita? Saako hiuksia leikata? Entäs hammashoito, joka epäilemättä vaikuttaa ulkonäköön, esim. pahan purentavian oikominen huomattavasti enemmän kuin joku maltillinen ripsiväri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIES, joka on päänupista terve ja sydän kohdallaan pitää naisesta johon hän rakastuu.

MIES, ei märise pikkuseikoosta.

MIES,ei oleta että naisensa on joku näyttelyesine vaan RAKAS puoliso.

TÄMÄ

Vierailija
152/159 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisestihan objekti saa olla vaikka kokonaan muovia ja kumia.

Kyljessä voi olla vaikka venttiili ilmalla täyttämistä varten.

 

Mutta ne heitetään sitte roskiin kun niille ei ole enää tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/159 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena kehunut joitakin naisia kauniiksi miehelleni. Hän toteaa että otetaan tuo kilo pakkelia pois ja katsotaan sitten. Lisäksi on todennut minulle että "sama miltä näytät" eli jostakin kummallisesta syystä se mitä löytyy sydämestä ja mitä ihmisenä on niin kelpaa hänelle. Ehkä harvinaista, mutta mahdollista näinä pinnallisina aikoina. En ole sysiruma mutta en mikään kaunotarkaan.

Siis onko olemassa mies joka ei ole pinnallinen? Pakko olla trolli...

Vierailija
154/159 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies edes tietää mille luonnollinen nainen näyttää. Miehille kun luonnollisuus tarkoittaa luonnollisen näköistä naista, ei suinkaan sitä että nainen on täysin luomu. 

Milloin nainen sitten on "täysin luomu"? Kun ei käytä mitään ihonhoitotuotteita? Saako hiuksia leikata? Entäs hammashoito, joka epäilemättä vaikuttaa ulkonäköön, esim. pahan purentavian oikominen huomattavasti enemmän kuin joku maltillinen ripsiväri.

Eiköhän se tarkoita meikittömyyttä, tatuoimattomuutta, silikonittomuutta, muovihiuksettomuutta jne.

Oikomishoitohan tehdään jo lapsena, niin että sehän ei tähän kuulu ja on muutenkin lähinnä terveyden hoitoa, kuin ulkonäön muokkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/159 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas linkki jota ei näe. Mutta tottakai tatuoinnit naisilla ja meikki on se joka saa kiertämään kaukaa. Moni nainen olisi kaunis ilma meikkiä finneillä ja pisamilla, mutta kun kasvot ovat kuin vampyyrillä valkeat, näkee heti että on paksusti pakkelia niin ei kiinnosta vähääkään. 

Vierailija
156/159 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankkahuulet, pitkät räpsyripset kuin Milla Magialla, laminoidut kulmakarvat. Ja jos nainen on kuin kuvakirja ( liikaa tatuointeja ), sekin herättää vain sääliä.

Miten kehtaatte arvostella naisten ulkonäköä? 

Tatuonnit kuuluvat lähes jokaiselle nuorelle naiselle. Huulitäytettä laitetaan jos haluaa tuntea itsensä kauniiksi.

Höpö höpö. Enemmän on tatuoimattomia, nuoria naisia - onneksi.

Kaikki eivät ole tyhmiä.

Vierailija
157/159 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myös muistaa, että miesten käsitys "luonnollisesta, ei meikkiä" -lookista on täysin eri kuin naisten. Kun nainen tarkoittaa ilman meikkiä, niin sitten ei ole mitään meikkiä. Miehille se taas meinaa "luonnollisen" näköistä meikkiä, joka yleensä käsittää meikkivoiteen, laitetut kulmat, ripsivärin, peitepuikkoa, puuteria, vähän aurinkopuuteria tai poskipunaa. Huvittavaa, kun näkee joskus miten miehet kommentoi esim somessa jonkun kuvaa että "olet upea ilman meikkiä" ja jokaikinen nainen näkee, että siinä on naisella kolme kerrosta meikkiä päällä :D eli ei, en usko hetkeäkään että se täysin meikitön look on mukamas miesten mieleen. 

Minä kyllä miehenä tarkoitan naista ilman meikkiä on kuin lestadiolainen, ei mitään kasvoihin. Finnit, arvet, kaikki saa näkyä mielellään niinkuin luonnollisesti saunan jälkeen näkyy. Ei tarvitse olla yhtään mitään. 

Vierailija
158/159 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnitkin ovat vielä ok. Mutta aivan järkyttäviä ovat nämä huulitäyte muijat. Niinkuin temun puhallettava seksi nukke. En ymmärrä miksi niin moni varta vasten pilaa ulkonäkönsä tuolla tavalla. Kumitissit, meikkiä naamassa niin että huomaa, 150 kiloinenkin on kauniimpi kuin nuo.

Vierailija
159/159 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä ei oo tekoripsiä saatika laminoituja kulmia. Ei yhtään tatuointia eikä hiukset oo värjätty. Käytän hiusten pesuun luonnon shampoota näin ollen ne ei ole sellaiset minkälaiseks ne kemikaaleilla sais. Mulla ihon kunto vaihtelee mutta tuntuu et jos vaikka huono iho monen mielestä sitä pitäs meikillä peittää. No en tähän lähde koska yksinkertaisesti se vain pahentaa ihon kuntoa. Tätä voi sit joku ajatella että en huolehdi itsestäni ja ulkoisesta hapituksestani. Sanoisin että oon ihan tavallisen näköinen ja täysin normi painoinen, sporttinen. Eikä musta kukaan kiinnostu kyllä ulkonäöllisesti. Joskus miettinyt et onko jopa haittaa siitä et esim näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta ja olen sporttinen. Olen kiinnostunut yli 40v miehistä mut jos ja kun näytän 25 vuotiaalta niin vähän vaikea tilanne. Ikää lähemmäs 40 vuotta. No totuus on se etten edes uskalla lähestyä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi