Tämä seikka naisen ulkonäössä on ehdoton ei miehille!
Iltalehden linkki eiliseltä: (en huomannut, että tästä olisi ollut täällä keskusteluketju)
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/26ff4724-5ee7-4136-82e2-d2b058db404f
En usko pätkääkään tuohon Iltalehden gallupin tulokseen. Siellä miehiltä kyseltiin rehellistä mielipidettä siihen mikä on ehdoton "turn-off" naisen ulkonäössä. Itse oletin, että syyt ovat joko a) ylipaino tai b) ohuet, lyhyet hiukset mutta ei...
Syy on kuitenkin "muovisuus", eli valtaosa miehistä MUKAMAS pitää luonnollisista naisista; ei meikkiä, ei mitään keinotekoista jne. Kuitenkin kuolaavat silikonitissien ja turbohuulisten insta-babyjen perään. Katsokaapa vaikka minkä näköisiä ovat julkkismiesten vaimot/tyttöystävät ja some-tubettajat.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Harva mies edes tietää mille luonnollinen nainen näyttää. Miehille kun luonnollisuus tarkoittaa luonnollisen näköistä naista, ei suinkaan sitä että nainen on täysin luomu.
Miehilläkö ei ole äitejä tai sisaruksia, jotka ovat nähneet ilman meikkiä? Menevätkö poikalasten äidit saunaan ja nukkumaan meikit naamalla ja jos niin miksi? Kertokaa ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies edes tietää mille luonnollinen nainen näyttää. Miehille kun luonnollisuus tarkoittaa luonnollisen näköistä naista, ei suinkaan sitä että nainen on täysin luomu.
Miehilläkö ei ole äitejä tai sisaruksia, jotka ovat nähneet ilman meikkiä? Menevätkö poikalasten äidit saunaan ja nukkumaan meikit naamalla ja jos niin miksi? Kertokaa ihmeessä!
Luonnollisuus on aika paljon muutakin kuin meikittömyys.
Esimerkiksi minun hiukseni ja kynteni ovat "luonnolliset". Oikeasti näen paljon vaivaa niiden eteen. Kynnet on viilattu ja buffattu. Niissä on vaalentava aluslakka ja väritön päällyslakka. Hiukset on värjätty sen värisiksi kuin ne olivat joskus luonnostaan. Jotta kiiltokin olisi entisensä, joudun käyttämään erityisiä kiiltotuotteita.
Luonnollisesti minulla olisi myös viikset ja leukakarvoja. Ja maksaläiskiä, jos en varjelisi ihoa auringolta kaikin luonnottomin keinoin. Kesäisin käytän maltillisesti itseruskettavaa, jotta näytän siltä kuin en välttelisi aurinkoa.
Vaikka pesen naamani illalla, en silti todellakaan näytä siltä kuin näyttäisin, jos eläisin ilman kosmetiikkaa ja muita apuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on erilaiset odotukset yhden yön viihteelle ja vaimomatskulle.
Ei ole. Niillä ei vaan riitä rahkeet niihin silikoniakkoihin.
On niillä. Se tosin on merkityksetöntä, koska se vaimomatsku ei kelpuuta kaksinaismoralisteja. Valinnanvaraa näet on.
Vierailija kirjoitti:
Omien havaintojeni mukaan kaikkein suurin turn off ulkonäössä on miesten mielestä miehekäs kroppa yhdistettynä ylipainoon. Siinä ei auta ok naama, kiva luonne ja luonnollisuus mitään.
On muuten kyllä miehiä, jotka oikeasti viehättyvät niistä muovisista. Ainahan niillä mies on. Ja nekin jotka eivät seurustelisi, katsovat niitä netistä huvikseen.
Sen sijaan niille naisille, joilla on leveät hartiat, tynnyrimäinen keho jne. ei ole faneja.
Kyllä tynnyreille on faneja. Toiset tynnyrinaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on erilaiset odotukset yhden yön viihteelle ja vaimomatskulle.
Ei ole. Niillä ei vaan riitä rahkeet niihin silikoniakkoihin.
Olen kuunnellut sivusta kuinka mieheni sanoo kauheiksi näitä silikoniakkoja. Hän ei pidä heitä kauniina tai terveinä. En tiedä onko sitten harvinainen poikkeus vai miten lie.
Näytän miltä näytän. Olen naimisissa ja jos mies jättää olen sitten yksin, jos en kenellekään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies edes tietää mille luonnollinen nainen näyttää. Miehille kun luonnollisuus tarkoittaa luonnollisen näköistä naista, ei suinkaan sitä että nainen on täysin luomu.
Miehilläkö ei ole äitejä tai sisaruksia, jotka ovat nähneet ilman meikkiä? Menevätkö poikalasten äidit saunaan ja nukkumaan meikit naamalla ja jos niin miksi? Kertokaa ihmeessä!
Luonnollisuus on aika paljon muutakin kuin meikittömyys.
Esimerkiksi minun hiukseni ja kynteni ovat "luonnolliset". Oikeasti näen paljon vaivaa niiden eteen. Kynnet on viilattu ja buffattu. Niissä on vaalentava aluslakka ja väritön päällyslakka. Hiukset on värjätty sen värisiksi kuin ne olivat joskus luonnostaan. Jotta kiiltokin olisi entisensä, joudun käyttämään erityisiä kiiltotuotteita.
Luonnollisesti minulla olisi myös viikset ja leukakarvoja. Ja maksaläiskiä, jos en varjelisi ihoa auringolta kaikin luonnottomin keinoin. Kesäisin käytän maltillisesti itseruskettavaa, jotta näytän siltä kuin en välttelisi aurinkoa.
Vaikka pesen naamani illalla, en silti todellakaan näytä siltä kuin näyttäisin, jos eläisin ilman kosmetiikkaa ja muita apuja.
Voi sinua ressukkaa, kun joudut näkemään noin paljon vaivaa.
Miksi naisten on niin mahdoton uskoa, että miehet ei tykkää tästä nykyisestä ankkahuuli ja muovitissi trendistä. Minä luonnollisena naisena näen sen kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Näytän miltä näytän. Olen naimisissa ja jos mies jättää olen sitten yksin, jos en kenellekään kelpaa.
Nykyään on tosi hyvät dildo valikoimat. On suoraa, käyrää, paksua, ohutta, pitkää 😂.
Miksi ketään miestä kiinnostaisi naisen hiusten paksuus? 😅😅😅 naiset on niin vieraantuneita siitä mitä miehet oikeasti katsoo naisessa. Suurin osa miehistä ei edes osaa sanoa onko naisella paksut vai ohuet hiukset.
Parisuhde tarkoittaa aika usein naiselle ilmaissiivoojan roolia, joten ei menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ketä muka kiinnostaa mistä miehet eivät pidä naisten ulkonäössä?
Vissiin sinuakin kun avasit keskustelun
Miehet tykkää isoista rinnoista,pitkistä hiuksista,kapeasta vyötäröstä,isoista silmistä ja hillitystä meikistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää isoista rinnoista,pitkistä hiuksista,kapeasta vyötäröstä,isoista silmistä ja hillitystä meikistä.
Ai miehille se ulkonäkö ei ollutkaan se tärkein asia?,??
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää isoista rinnoista,pitkistä hiuksista,kapeasta vyötäröstä,isoista silmistä ja hillitystä meikistä.
Miksi vitussa esität , että olet joku kaikkien miesten edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Omien havaintojeni mukaan kaikkein suurin turn off ulkonäössä on miesten mielestä miehekäs kroppa yhdistettynä ylipainoon. Siinä ei auta ok naama, kiva luonne ja luonnollisuus mitään.
On muuten kyllä miehiä, jotka oikeasti viehättyvät niistä muovisista. Ainahan niillä mies on. Ja nekin jotka eivät seurustelisi, katsovat niitä netistä huvikseen.
Sen sijaan niille naisille, joilla on leveät hartiat, tynnyrimäinen keho jne. ei ole faneja.
Oivoi. Tuollaisen naisen varmaan pitää t a p p aa itsensä kun ei miehet tykkää??? Nyt on elämä pilalla. Nyyh.
Katsokaapa vaikka minkä näköisiä ovat julkkismiesten vaimot/tyttöystävät ja some-tubettajat
Ehkä heiltä ei ole kysytty?
Täytyy myös muistaa, että miesten käsitys "luonnollisesta, ei meikkiä" -lookista on täysin eri kuin naisten. Kun nainen tarkoittaa ilman meikkiä, niin sitten ei ole mitään meikkiä. Miehille se taas meinaa "luonnollisen" näköistä meikkiä, joka yleensä käsittää meikkivoiteen, laitetut kulmat, ripsivärin, peitepuikkoa, puuteria, vähän aurinkopuuteria tai poskipunaa. Huvittavaa, kun näkee joskus miten miehet kommentoi esim somessa jonkun kuvaa että "olet upea ilman meikkiä" ja jokaikinen nainen näkee, että siinä on naisella kolme kerrosta meikkiä päällä :D eli ei, en usko hetkeäkään että se täysin meikitön look on mukamas miesten mieleen.
Itse en yhtään pidä niiden instababejen turbohuuli ja silikonitissi ulkonäöstä. Onhan moni heistä ihan kauniita mutta eivät ole kauniita haluja herättävällä tavalla. Meikki ei haittaa mua yhtään mutta ei myöskään ylipaino tiettyyn rajaan asti. Eikä liian laihat kiinnosta. Täysin makuasioitahan nämä ovat. Esimerkiksi jos nyt lähden etsimään naisten kuvia netistä käteen vetoa varten niin saan aika kauan etsiä että sellainen nainen tulee vastaan joka saa mun halut heräämään. Samoille naisten kuville en jaksa runkata. Pitää olla tietyn näköinen ja sen lisäksi olla sellaisessa asennossa joka mua miellyttää ja täysin posliini pitää olla. Joskus en meinaa löytää ja sitten käytän mielikuvitusta jossa on vaikka joku nainen minkä ole nähnyt jossain joka on mun makuun pantavan näköinen.
Omien havaintojeni mukaan kaikkein suurin turn off ulkonäössä on miesten mielestä miehekäs kroppa yhdistettynä ylipainoon. Siinä ei auta ok naama, kiva luonne ja luonnollisuus mitään.
On muuten kyllä miehiä, jotka oikeasti viehättyvät niistä muovisista. Ainahan niillä mies on. Ja nekin jotka eivät seurustelisi, katsovat niitä netistä huvikseen.
Sen sijaan niille naisille, joilla on leveät hartiat, tynnyrimäinen keho jne. ei ole faneja.