Tämä seikka naisen ulkonäössä on ehdoton ei miehille!
Iltalehden linkki eiliseltä: (en huomannut, että tästä olisi ollut täällä keskusteluketju)
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/26ff4724-5ee7-4136-82e2-d2b058db404f
En usko pätkääkään tuohon Iltalehden gallupin tulokseen. Siellä miehiltä kyseltiin rehellistä mielipidettä siihen mikä on ehdoton "turn-off" naisen ulkonäössä. Itse oletin, että syyt ovat joko a) ylipaino tai b) ohuet, lyhyet hiukset mutta ei...
Syy on kuitenkin "muovisuus", eli valtaosa miehistä MUKAMAS pitää luonnollisista naisista; ei meikkiä, ei mitään keinotekoista jne. Kuitenkin kuolaavat silikonitissien ja turbohuulisten insta-babyjen perään. Katsokaapa vaikka minkä näköisiä ovat julkkismiesten vaimot/tyttöystävät ja some-tubettajat.
Kommentit (100)
Kyllä valtaosalle miehistä kelpaa ihan tavis. Katso nyt vaikka pariskuntia kaupungilla ja kaupoissa. Tavallisia miehiä ja tavallisia naisia. Julkkistyrkyt ovat niitä, jotka haluavat muovisia julkkistyrkkyjä.
Keskimäärin sekä miehet että naiset taitavat olla aika kujalla siitä, mitä luulevat vastakkaisen sukupuolen haluavan.
Ketä tahansa naista pystyy panemaan
Minä en pysty, en usko että kukaan mies tuohon pystyisi.
Ap sanoo jo avauksessa, ettei usko Iltalehden gallupiin, joten miksi hän uskoisi palstan miehiäkään. Hän ja moni avauksen lukeneista ja kommentoijista ovat samaa mieltä jo valmiiksi.
Joten tämä taisi olla viimeinén kommenttini tähän ketjuun.
T: M -71, (eli todistettavasti ei edes mies ap:n mielestä)
Tämä on taas ketju, jonka naiskommentoijien kauneusihanteita ovat Adele lihavimmillaan, Saara Särmä ja Rosa Meriläinen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti luomuus on miehille ehdoton ei. Mä oon saanut monesti kuulla että näyttäisin paremmalta ja pirteämmältä jos meikkaisin. Mun naama "norsunvitulla" ilmettä on moitittu, mutta se on mikä on. Mun hiuksia on kommentoitu, että pitäis antaa niiden kasvaa ja vaihtaa luonnollinen maantien väri parempaan. Nyt oon jo keski-ikäinen ja kuulemma pitäis meikata että näyttäisin nuoremmalta, pitäis laittaa huivi ettei kaularypyt näy ja pitää pitkähihaisia allien takia. Sori, mä oon mikä oon. Ei mahda mitään jos silmiänne särkee.
Olet kuttumainen virppa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti luomuus on miehille ehdoton ei. Mä oon saanut monesti kuulla että näyttäisin paremmalta ja pirteämmältä jos meikkaisin. Mun naama "norsunvitulla" ilmettä on moitittu, mutta se on mikä on. Mun hiuksia on kommentoitu, että pitäis antaa niiden kasvaa ja vaihtaa luonnollinen maantien väri parempaan. Nyt oon jo keski-ikäinen ja kuulemma pitäis meikata että näyttäisin nuoremmalta, pitäis laittaa huivi ettei kaularypyt näy ja pitää pitkähihaisia allien takia. Sori, mä oon mikä oon. Ei mahda mitään jos silmiänne särkee.
Eli olet itsesi rapakuntoon päästänyt nainen. Ei ihme ettei kukaan sinua enää halua katsella.
Eikä ole vaan siinä on nyt se luonnollinen nainen mitä te miehet haluatte. Eikö kelpaakaan?
"Ja tiedoksi teille naisille ne on eri naiset kenenkanssa halutaan sänkyyn kuin ne naiset joiden kanssa voisi haluta suhdetta. "
Ja sinulle tiedoksi: ne on eri miehet joiden kanssa halutaan suhdetta ja sinä et selvästi kuulu niihin asenteesi takia. Miksi minä haluaisin suhteen miehen kanssa joka paneskelee ympäriinsä naisten kanssa joita selvästi halveksii?
Miten jonkun tuntemattoman miesoletetun mielipide ulkonäöstäni pitäisi jotenkin liikuttaa minua?! Eihän tuossa ole mitään järkeä. Miestä ei ole elämässäni, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tahansa naista pystyy panemaan
Minä en pysty, en usko että kukaan mies tuohon pystyisi.
Mä en pystyis edes suurinta osaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuvat tuossa muunneltua totuutta, jotta naiset pysyisivät tyytyväisinä. Överityyli varmaan voi hätkähdyttää pois, mutta kyllä kaunis muodokas laitettu nainen voittaa hiirulaisen, jos luonne on sama.
Sä puhut ihan eri asioista. Kaunis ja muodokas on kaunis ja muodokas sekä laitettuna että laittamattomana ja harvemmin nämä edes kokee tarpeelliseksi laittautua överisti saati laitattaa jotain katuharjamaisia jumboripsiä tai turbopullistettuja huulia. Saati sitten mitään perse-tai rintaimplantteja. Kokonaisuus on meikattunakin hillitty ja naturellinakin nätti.
Sitten on nämä turbohuuliin, megaripsiin ja paksuun pakkeliin mieltyneet överilaittautujat jotka ei ole kauniita överimeikissä eikä ilmankaan, mutta kuitenkin nätimpiä ilman noita tuunauksia. Lopullisesti se ulkonäkö pilataan näillä implanteilla ja usein myös tatuoinneilla ja suihkurusketuksilla. Ovat siis näitä hiirulaisia tai vähän kuin hiirulaisen brittiserkkuja jostain Essexistä.
Ei se ole ylläri, että mieluiten liki jokainen mies valitsisi tuon kauniin ja muodokkaan mutta sellaisia ei kaikille riitä joten sitten seuraavaksi paras on se tavishiirulainen ja nuo tuunatut on vikaksi mieluisin jos kaikkien luonne on tasan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet itsesi rapakuntoon päästänyt nainen. Ei ihme ettei kukaan sinua enää halua katsella.
Nyt pikkuisen perusteluja tuohon ilmaisuusi rapakunto! Mistä vtusta sinä mun kunnon tiedät? Ai siitäkö kun vanhemmiten iho veltostuu ja tulee ryppyjä? Hei haloo pahvi!
Perustella?
-allit
-kaula roikkuu
-iho roikkuu
-väsynyt ja iloton ilman pakkelia
Haloo pahvi!
No mutta hei, olenhan minä iloinen ja pirteä ihminen, ja olin nuorempanakin kun mulle kuittailtiin tympeästä ilmeestäni jota huulipuna ei korjaa ja joka mulla on edelleen. Nuorempana mulle siis veetuiltiin että näyttäisin paremmalta ja pirteämmältä jos meikkaisin, mutta luomuna menin silloinkin. Toki kerran mut ammattimeikkaaja yo-kuvaan meikkasi ja kyllä, eri tyttö oli kuvissa kuin arkena peilissä. Kaikki eivät ole luonnonkauniita elovenoja.
Ikä toi pärstään ja kroppaan muutoksia, niitä tulee jotain sullekin, odota vaan. Meikillä en ulkonäkööni enää voisi vaikuttaa vaan tarvittaisiin plastiikkakirurgin toimenpiteitä, kiitos ei. Huiveista en pidä, enkä jumaleisson lämpimällä ilmalla pitkähihaisia pidä vaan allit saa lepatella menemään. Mutta se mun kunto? Voi olla jopa parempi kuin sinulla pahviseni.
Tämän palstan perusteella olisin luullut ykkösenä olevan tatuoinnit...
Ja eiköhän tuon "muovisuudenkin" takana ole överiksi meneminen. Monet miehet haluavat naisen ehostavan itseään "hillitysti". Mutta liika on liikaa. Paitsi tisseissä, niihin miehet haluavat naisen laittavan aina mahdollisimman isot täytteet...
Julkkismies ja Taavi Tavallinen eivät ole sama asia
Uskon kyllä, että esim. ylipaino on monille pahempi turn off kuin muovisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuvat tuossa muunneltua totuutta, jotta naiset pysyisivät tyytyväisinä. Överityyli varmaan voi hätkähdyttää pois, mutta kyllä kaunis muodokas laitettu nainen voittaa hiirulaisen, jos luonne on sama.
Miehet eivät tykkää laitetuista naisista, mutta eivät erota laitettua naista laittamattomasta.
Kyllä nuo jutussa mainitut överimeikatut ja muovihärpäkkeillä tuunatut erottaa jokainen vaikka otsallaan. Aika monelle miehelle se on just tuollainen överisti pakkeloiva mistä ei tykätä kun taas meikkaamaton ja hillitysti meikattu on molemmat ihan yhtä ok. Sitä meikkiä ei ole mikään pakko vetää telalla, mutta tietenkin jokainen meikkaa ihan kuten tykkää. Siitä on kuitenkin turha vetää hernettä nenään ettei se oma meikkityyli miellytä miehiä vaan miehet tykkää muutaman asteen hillitymmästä lookista.
Hei me jankutetaan kahdessa ketjussa naisten ulkonäöstä ja miehistä, joiden mielipiteen naiset tietävät miestä paremmin!
Keskustelu - Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää | Aihe vapaa | Vauva
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun tuntemattoman miesoletetun mielipide ulkonäöstäni pitäisi jotenkin liikuttaa minua?! Eihän tuossa ole mitään järkeä. Miestä ei ole elämässäni, eikä tule.
Eipä varmasti tule, älä huoli.
Pidän luonnollisista naisista, minimaalisesti meikkiä. Ei värjättyä tukkaa, tatointeja tai lehmärengasta nenässä. Kuminisut ja ankkahuulet ym iso ei.
Perustella?
-allit
-kaula roikkuu
-iho roikkuu
-väsynyt ja iloton ilman pakkelia
Haloo pahvi!