Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä seikka naisen ulkonäössä on ehdoton ei miehille!

Vierailija
27.05.2026 |

Iltalehden linkki eiliseltä: (en huomannut, että tästä olisi ollut täällä keskusteluketju)

 

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/26ff4724-5ee7-4136-82e2-d2b058db404f

 

En usko pätkääkään tuohon Iltalehden gallupin tulokseen. Siellä miehiltä kyseltiin rehellistä mielipidettä siihen mikä on ehdoton "turn-off" naisen ulkonäössä. Itse oletin, että syyt ovat joko a) ylipaino tai b) ohuet, lyhyet hiukset mutta ei...

 

Syy on kuitenkin "muovisuus", eli valtaosa miehistä MUKAMAS pitää luonnollisista naisista; ei meikkiä, ei mitään keinotekoista jne. Kuitenkin kuolaavat silikonitissien ja turbohuulisten insta-babyjen perään. Katsokaapa vaikka minkä näköisiä ovat julkkismiesten vaimot/tyttöystävät ja some-tubettajat. 

 

 

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan turhaa moittia ulkonäkökeskeisyyttä koska nykyinen deittailu nojaa siihen. On tinder, hinge, threads ym. jonne ladataan mahdollisimman viehättäviä kuvia teennäisen tekstin kanssa. Kun ennen käytettiin aikaa livenä tutustumiseen sekä keskusteluun, nykyään selataan kuvia ja chattaillaan tekoälyä hyväksi käyttäen 

Tämäpäs. Kuvia muokataan mahdollisimman paljon, että näyttäisi hyvältä ja osa ei tunnista muokattua muokkaamattomasta. Ulkonäkö on kaiken a ja o deittailun alkuvaiheessa.

Vierailija
102/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulee, et ainaku on silikonit tai huulitäytettä, ne on sellaset överit. Mut jos ei oo överit, ne ei ees huomaa. Hyvin tehdyt silarit on kyllä parhaat. M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei, juuri niin, ei mikään turn off

Vierailija
104/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika diippiä shittiä, mutta elämä on.

Vierailija
105/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoksi halutaan terveen näköinen nainen, jossa ei ole muoviosia, tatuointeja ja lävistyksiä. Elämäntavatkin tulee olla terveet ts. päihteetön.

Jos ei ole tarkoitus tuottaa jälkikasvua, näistä em. seikoista voi joustaa.

Vierailija
106/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on paljon kauniita naisia jotka on "nerffannut" itseään liian isoilla huulilla ja silikoneilla. Mutta ovat silti kauniita ja hoikkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on erilaiset odotukset yhden yön viihteelle ja vaimomatskulle.

Kuka mies mitään yhden yön juttua haluaa? Ei todellakaan kiinnosta mitkään instapimut, kumi huulet. Varmin tapa saada mies swaippailemaan vasempaan on laittaa Insta tinderiin.

Vierailija
108/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisella pitää olla meikkiä, vaikka vain minimalistisesti? Mies saa olla luomu, mutta nainen ei? Outoa. 

Miten niin pitää? Nuorena kuvittelin itsekin, että naisen pitää meikata oli sitten arki tai pyhä mutta ei se ikinä ollut oma juttu eikä siitä kukaan mies ole narissut vaikka meikittä olen ollut jo toista vuosikymmentä. Parempi flaksikin mulla kävi meikittömänä kuin meikattuna ikinä.

Lues näitä juttuja. Luonnollinen ja tyylikäs meikki se olla pitää. 

Olen ketjusta saanut sen käsityksen, että paras on joko kokonaan meikitön tai sitten hillitty, luonnollinen meikki mutta kaikki nämä telalla vedetyt sirkuspelle- ja contour-meikkaukset on miehistä epäviehättävän näköistä. Samoin kun nämä töröhuulet, teippihiukset, karvamatoripset ja otsaan laminoidut palkkikulmat sekä suihkurusketukset, tatuoinnit ja lävistykset.

En tiedä miksi se sitten on jotenkin näin kauheaa (mitä ketjusta voi päätellä), että naisten ei tarvitse, ainakaan miesten kiinnostusta saadakseen, olla hankkimassa ties mitä lisäosia itseensä ja tuunata itseään. Kukaan ei näitä ole kieltämässä eli yhä edelleen saa hankkia vaikka kaiken mahdollisen mitä rahalla vain saa, mutta se kannattaa aina tehdä vain siksi, että itse pitää itsestään ja peilikuvastaan enemmän tuunattuna ja överipakkeloituna kuin naturellina. Jos taas nämä ei ole itselle kovinkaan tärkeitä tai kokee ne jopa rasitteeksi kun pitää ravata ripsi- ja kynsihuolloissa, mutta kun mukamas pitää olla koska miehet ja blaablaablaa, niin silloin niistä kannattaa ja pitää luopua. Ihan siis itsensä takia. Sitä kun on itse se maailman tärkein ihminen jota pitää miellyttää.

Lisään vielä, että eihän se luonnollisuus/meikittömyys sitä tarkoita etteikö itsestään ja ulkonäöstään huolehtisi. Kyllä sitä silti huolehtii normaalista hygieniastaan, laittaa kasvonaamioita ja huolehtii ihostaan, hoitaa käsiään ja jalkojaan, viilaa kynnet ja kosteuttaa kynsinauhat ja kantapäät jne. Hiuksetkin on hyväkuntoiset ja vaatteet aina puhtaat, siistit ja kauniitkin (jälkimmäistä etenkin näin kesäaikaan). 

Tuntuu että tässä meikkaamisessa/laittautumisessa on monella naisella joko-tai asenne eli joko tuunaa itseään överisti erilaisilla muoviosillakin ja meikkaa telalla tai sitten on kuin jostain kannonkolosta kömpinyt epäsiisti maahinen. Kaikessa tunnutaan hakevan vain ääripäitä. Silti tuossa kyselyssäkin vaikuttaa tulleen esiin just se, että miehet tykkää eniten siitä välimallin-naisesta joka on siisti, huoliteltu ja luonnollinen. Kaukana kummastakaan ääripäästä, mutta jostain syystä tämä ei tunnu olevan ok vaikka sehän on se vaivattomin ja normaalein vaihtoehto joka ei vaadi mitään ihmeempiä panostuksia ajallisesti eikä rahallisesti.

Ja samahan se on naisten miesmaussakin, että useimpia viehättää ulkoisesti eniten se puhdas, huoliteltu ja luonnollinen mies. Siihen ei tosiaan vaadita mitään mintissä olevia kulmia tai karvoista paljaaksi nyljettyä vartaloa saati ruiskurusketusta, tatuointeja ja överipumpattuja lihaksia. Ylipäätään tuo kaikki överi on liikaa, mutta silti moni siihen tuntuu mieltyneen itsessään.

Alapeukutin koska rakastan lihaksikkaita tatuoituja käsivarsia ja hartioita ja rintakehää.. Melkein orkut tulee jo kun ajattelee... ja olen nainen. Muuten hyvä teksti, allekirjoitan kaiken. Miehessä minusta menee yli värjätyt hiukset ja piirretyt kulmakarvat. Lihaksikkuus ja tatuoinnit taas on puhdasta testosteronia, ja saa valumaan mahlaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset ovat makuuni. Ovat erittäin usein myös hoikina muodokkaita. Lisäksi kiva ominaisuus, että joutuvat pitämään rintaliivejä siksi, etteivät rinnat sojota ylöspäin.

Vierailija
110/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena kehunut joitakin naisia kauniiksi miehelleni. Hän toteaa että otetaan tuo kilo pakkelia pois ja katsotaan sitten. Lisäksi on todennut minulle että "sama miltä näytät" eli jostakin kummallisesta syystä se mitä löytyy sydämestä ja mitä ihmisenä on niin kelpaa hänelle. Ehkä harvinaista, mutta mahdollista näinä pinnallisina aikoina. En ole sysiruma mutta en mikään kaunotarkaan.

Mun mies on samanlainen. Ollaan kai onnekkaita. Ei tälläisiä miehiä voi olla paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole siitä, että miehet kuvittelevat niiden meikattujen silikoninaisten olevan saunapuhtaita luomuja.

Vierailija
112/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on erilaiset odotukset yhden yön viihteelle ja vaimomatskulle.

Vaimoksi ei pumpattavaa barbaraa oteta 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole siitä, että miehet kuvittelevat niiden meikattujen silikoninaisten olevan saunapuhtaita luomuja.

Miksi te reppanat kuvittelette mitä miehet kuvittelevat?

Vierailija
114/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole siitä, että miehet kuvittelevat niiden meikattujen silikoninaisten olevan saunapuhtaita luomuja.

Laita kuva tuollaisesta naisesta, niin katsotaan öyhöttääkö teikätäti asiasta vai turhasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on typerä käsitys siitä, että hankkimalla täydellisiä"rakennuspalikoita" riittävästi,  tulee kauniiksi. Kauneus on ihan jotain muuta, kuin pallotissit, turbohuulet tai hehtoperse. Nuo edelliset kertovat naisen epätoivosta ja helposta saaliista pelimiehelle.

Vierailija
116/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa miesten mielipide?

Tämä on se ydinkysymys. Ketään ei pitäisi kiinnostaa kenenkään mielipide omaa ulkonäköä koskien. 

Kenenkään ei myöskään pitäisi alkaa muuttamaan omaa ulkonäköään toisten takia saati sitten muille kuviteltujen mieltymysten mukaiseksi ja sitten pahastua, kun kuuleekin ettei sellainen ulkonäkö oikein nappaa millaiseksi itsensä on tuunannut. Kuitenkin moni niin tekee vaikka ihan se ainoa syy vaikka nyt tuollaisten "ankkahuulien" laitattamiselle pitäisi olla se, että tykkää itse siitä miltä tuollaiset huulet näyttää ja on aidosti sitä mieltä, että niiden myötä oma ulkonäkö on itselle aiempaa mieluisampi.

Kukaan ei voi miellyttää kaikkia vaikka yrittäisi mitä, mutta jokainen voi ainakin yrittää miellyttää itseään. Sitten kun tykkää itse omasta ulkonäöstään ja/tai omissa nahoissa on hyvä olla niin se säteilee ulospäinkin ja saattaa hyvinkin herättää myös jonkun itselle sopivan mielenkiinnon. Olisi aika harmillista, jos laittaisi vaikka kynsilakkaa sillä ajatuksella että miehet tykkää vaikka itse ei niin välittäisi lakkojen kanssa pelata ja sitten tapaisi jonkun miehen, joka aivan alitajuntaisesti skippaisi sinut vain sen kynsilakan takia.. Kynsilakan josta et välitä hevonveetäkään itsekään, mutta laitoit kun kuvittelit miesten tykkäävän.

Se on ihan turhaa yrittää arvailla mistä miehet (muut) tykkää tai tehdä asiaa x ajatuksella, että tämä on miesten (muiden) makuun ja tekee minusta makean ja mielenkiintoisen. Tekee mitä tekee vain siksi, että pitää siitä itse tai on tekemättä koska ei pidä siitä itse. Silloin on suurin mahdollisuus sille, että joku sopiva tykkää ja kiinnostuu.

Sama tietysti pätee myös toisinpäin. Miehenkin on huomattavasti helpompaa ja todennäköisempää tavata itselleen sopiva ja kiinnostunut nainen kun elää sitä omaa elämäänsä ja tekee siitä mahdollisimman omannäköistä. Oman itsensä siihen suhteeseenkin molemmat tuo eikä jotain tyystin toiseksi tuunattua roolihahmoa. Tärkeintä lienee terve itsevarmuus. Se että luottaa olevansa kyllin hyvä ihan omana itsenään.

Vierailija
117/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan turhaa moittia ulkonäkökeskeisyyttä koska nykyinen deittailu nojaa siihen. On tinder, hinge, threads ym. jonne ladataan mahdollisimman viehättäviä kuvia teennäisen tekstin kanssa. Kun ennen käytettiin aikaa livenä tutustumiseen sekä keskusteluun, nykyään selataan kuvia ja chattaillaan tekoälyä hyväksi käyttäen 

Tämän takia ei myöskään biletetä ravintoloissa. Ei tarvitse, kun kaikki netissä. Suuri muutos!

Vierailija
118/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tahansa naista pystyy panemaan

Minä en pysty, en usko että kukaan mies tuohon pystyisi.

Tämä viestini on pudonnut sivulta 3 sivulle 2, eli keskimäärin 10 kpl viestiäni edeltävää viestiä on tuhottu. Tämän seurauksen kirjanmerkkini jonka tein viestin lähettämisen jälkeen ei enää toimi.

Vierailija
119/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on erilaiset odotukset yhden yön viihteelle ja vaimomatskulle.

Ei ole. Niillä ei vaan riitä rahkeet niihin silikoniakkoihin. 

Vierailija
120/159 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla oli keskustelu siroista ja miehen silmää miellyttävistä naisista ja uutisankkuri Maija Lehmusvirta sai valtavan määrän tykkäyksiä. Ei mennyt yksiin naisten ihanteen kanssa ja sitäkös ihmeteltiin. Miesten mieleen on terveydestään ja hyvinvoinnistaan huolta pitävä nainen, jokaisella on erilaiset lähtökohdat, mutta itsetuhoisuus ei kuulu viehättävyyden kokonaiskuvaan. Hyväksy geenisi ja pidä niistä huolta, ole oma viehättävä itsesi.