Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit laadukkaasta käsintehdystä lompakosta?

Vierailija
30.05.2026 |

Laatunahkaa, mahtuu 10 korttia ja muutama seteli taitettuna. Pieni koko, muutma milli kortteja suurempi, voi pitää farkkujen etutaskussa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa

Mitkä vaihtorahat? Korttimaksussa mitään vaihtorahaa saa. 

Vierailija
42/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt lompakkoa 10 vuoteen, joten 0 €, tai oikeammin minulle pitäisi maksaa, että otan sen vastaan. Nyt jo kaapissa turhia, laadukkaita lompakoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60 euroa.

Vierailija
44/44 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa

Setelit on mukana varmuuden vuoksi jos kortti ei jostain syystä toimi. Kolikoita ei pidetä varmuuden vuoksi vaan joka kerta kun niitä tulee seteleitä käyttäessä ne viedään kotiin talteen ajatuksena että joskus vielä niitä kertyy niin paljon että niillä voi ostaa jotain pientä.

Kolikkokäyttö on niin marginaalista, ettei siihen valitettavasti kannata suunnitella tuotetta.

Toisaalta suunnittelijan pitää vain tehdä laatutuote ja löytää ne jotka käyttävät kolikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme