Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit laadukkaasta käsintehdystä lompakosta?

Vierailija
30.05.2026 |

Laatunahkaa, mahtuu 10 korttia ja muutama seteli taitettuna. Pieni koko, muutma milli kortteja suurempi, voi pitää farkkujen etutaskussa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa

Vierailija
22/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lompakot tehdään käsityönä mitä yrität aloituksella sanoa laadukasta nahkaa. sinulla on vielä opettelua yrittäjän uralla. 20e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e - 100e materiaalista riippuen.

Vierailija
24/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki lompakot tehdään käsityönä mitä yrität aloituksella sanoa laadukasta nahkaa. sinulla on vielä opettelua yrittäjän uralla. 20e

Tehtaan liukuhihnalla tehtyjä ei ole tapana sanoa käsityöksi, vaikka niitä ihan konkreettisesti tekeekin ihminen.

Vierailija
25/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 snt

Vierailija
26/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa tuollaisesta pikkulompakosta, ja isommasta, johon mahtuu myös kolikoita, 150 euroa. Lompakon pitää olla tyylikäs ja ajaton. Ei saa näyttää sellaiselta alkuperäiskansojen käsitöitä imitoivalta matkamuistotekeleeltä, eikä olla logoilla koristeltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän lompakkoa perstaskussa, koska etutaskuissa on puhelin ja auton avaimet. Eli minulle tuotteesi on tarpeeton.

En nyt ymmärrä millä logiikalla ohut lompakko on sinulle tarpeeton?

Vierailija
28/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin USA:ssa 90-luvulla Boscan lompakon, hinta silloin noin $50. Hand-stained hide, U.S.A. made. Vieläkin huippulaatu näkyy, käytössä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa

Setelipaikka tulee "ilmaiseksi", ei vie yhtään lisätilaa. Monilla on muutama seteli lompakossa siltä varalta ettei kortti jossain kelpaa.

Vierailija
30/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin USA:ssa 90-luvulla Boscan lompakon, hinta silloin noin $50. Hand-stained hide, U.S.A. made. Vieläkin huippulaatu näkyy, käytössä edelleen.

Jep, siellä osataan. Nykyään ei saisi enää tuolla rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa

Setelit on mukana varmuuden vuoksi jos kortti ei jostain syystä toimi. Kolikoita ei pidetä varmuuden vuoksi vaan joka kerta kun niitä tulee seteleitä käyttäessä ne viedään kotiin talteen ajatuksena että joskus vielä niitä kertyy niin paljon että niillä voi ostaa jotain pientä.

Vierailija
32/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää lompakkoa? Kortit on puhelimessa, käteistä en kanna mukana a  henkkari mahtuu laukun sisätaskuun. Eli nolla euroa. Tilaa vievä turhake.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi koska en käytä lompakkoa.

Vierailija
34/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kympin tuollaisesta pienestä. Maksoin 20 vuotta sitten 40 euroa sellaisesta isosta mihin mahtuu 2000 euroa 50 euron seteleinä ja 20 korttia sekä vielä kuitit ja muut. On ollut hyvä ja vieläkin uutuuden kankea.

Kymppi ei kata edes materiaalikuluja. Nyt puhutaan laatunahasta ja käsityöstä, ei temutuotteista.

Sinä kysyit, mitä muut ovat valmiit maksamaan. Et kysynyt, mitkä ovat laatulompakon materiaalikustannukset. Myyt sillä hinnalla, jolla sinulle jää voittoa, tietenkin. Et voi kuitenkaan ketään pakottaa ostamaan tuotteitasi, jos ne eivät ketään kiinnosta, vaikka heillä olisi varaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa

Setelit on mukana varmuuden vuoksi jos kortti ei jostain syystä toimi. Kolikoita ei pidetä varmuuden vuoksi vaan joka kerta kun niitä tulee seteleitä käyttäessä ne viedään kotiin talteen ajatuksena että joskus vielä niitä kertyy niin paljon että niillä voi ostaa jotain pientä.

Milloin sinä lähdet erikseen ostamaan jotain pientä 3,40- eurolla? 

Vierailija
36/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa

Setelit on mukana varmuuden vuoksi jos kortti ei jostain syystä toimi. Kolikoita ei pidetä varmuuden vuoksi vaan joka kerta kun niitä tulee seteleitä käyttäessä ne viedään kotiin talteen ajatuksena että joskus vielä niitä kertyy niin paljon että niillä voi ostaa jotain pientä.

Kolikkokäyttö on niin marginaalista, ettei siihen valitettavasti kannata suunnitella tuotetta.

Vierailija
37/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää lompakkoa? Kortit on puhelimessa, käteistä en kanna mukana a  henkkari mahtuu laukun sisätaskuun. Eli nolla euroa. Tilaa vievä turhake.

Paljonko olisit valmis maksamaan laukusta jossa kannat korttejasi? Tehty laatunahasta käsityönä.

Vierailija
38/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää lompakkoa? Kortit on puhelimessa, käteistä en kanna mukana a  henkkari mahtuu laukun sisätaskuun. Eli nolla euroa. Tilaa vievä turhake.

Paljonko olisit valmis maksamaan laukusta jossa kannat korttejasi? Tehty laatunahasta käsityönä.

Et vastannut.

Vierailija
39/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kympin tuollaisesta pienestä. Maksoin 20 vuotta sitten 40 euroa sellaisesta isosta mihin mahtuu 2000 euroa 50 euron seteleinä ja 20 korttia sekä vielä kuitit ja muut. On ollut hyvä ja vieläkin uutuuden kankea.

Kymppi ei kata edes materiaalikuluja. Nyt puhutaan laatunahasta ja käsityöstä, ei temutuotteista.

Tässä kysyttiin mitä maksaisit, ei paljonko materiaalit maksavat. En maksa villasukistakaan lankojen hintaa.

Vierailija
40/44 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin USA:ssa 90-luvulla Boscan lompakon, hinta silloin noin $50. Hand-stained hide, U.S.A. made. Vieläkin huippulaatu näkyy, käytössä edelleen.

USAssa käsityön laatu on todella korkea ja hinnat hyvin edullisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi