Paljonko maksaisit laadukkaasta käsintehdystä lompakosta?
Laatunahkaa, mahtuu 10 korttia ja muutama seteli taitettuna. Pieni koko, muutma milli kortteja suurempi, voi pitää farkkujen etutaskussa.
Kommentit (44)
kaikki lompakot tehdään käsityönä mitä yrität aloituksella sanoa laadukasta nahkaa. sinulla on vielä opettelua yrittäjän uralla. 20e
20e - 100e materiaalista riippuen.
Vierailija kirjoitti:
kaikki lompakot tehdään käsityönä mitä yrität aloituksella sanoa laadukasta nahkaa. sinulla on vielä opettelua yrittäjän uralla. 20e
Tehtaan liukuhihnalla tehtyjä ei ole tapana sanoa käsityöksi, vaikka niitä ihan konkreettisesti tekeekin ihminen.
100 euroa tuollaisesta pikkulompakosta, ja isommasta, johon mahtuu myös kolikoita, 150 euroa. Lompakon pitää olla tyylikäs ja ajaton. Ei saa näyttää sellaiselta alkuperäiskansojen käsitöitä imitoivalta matkamuistotekeleeltä, eikä olla logoilla koristeltu.
Vierailija kirjoitti:
Pidän lompakkoa perstaskussa, koska etutaskuissa on puhelin ja auton avaimet. Eli minulle tuotteesi on tarpeeton.
En nyt ymmärrä millä logiikalla ohut lompakko on sinulle tarpeeton?
Ostin USA:ssa 90-luvulla Boscan lompakon, hinta silloin noin $50. Hand-stained hide, U.S.A. made. Vieläkin huippulaatu näkyy, käytössä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa
Setelipaikka tulee "ilmaiseksi", ei vie yhtään lisätilaa. Monilla on muutama seteli lompakossa siltä varalta ettei kortti jossain kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin USA:ssa 90-luvulla Boscan lompakon, hinta silloin noin $50. Hand-stained hide, U.S.A. made. Vieläkin huippulaatu näkyy, käytössä edelleen.
Jep, siellä osataan. Nykyään ei saisi enää tuolla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa
Setelit on mukana varmuuden vuoksi jos kortti ei jostain syystä toimi. Kolikoita ei pidetä varmuuden vuoksi vaan joka kerta kun niitä tulee seteleitä käyttäessä ne viedään kotiin talteen ajatuksena että joskus vielä niitä kertyy niin paljon että niillä voi ostaa jotain pientä.
Kuka käyttää lompakkoa? Kortit on puhelimessa, käteistä en kanna mukana a henkkari mahtuu laukun sisätaskuun. Eli nolla euroa. Tilaa vievä turhake.
En maksaisi koska en käytä lompakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin tuollaisesta pienestä. Maksoin 20 vuotta sitten 40 euroa sellaisesta isosta mihin mahtuu 2000 euroa 50 euron seteleinä ja 20 korttia sekä vielä kuitit ja muut. On ollut hyvä ja vieläkin uutuuden kankea.
Kymppi ei kata edes materiaalikuluja. Nyt puhutaan laatunahasta ja käsityöstä, ei temutuotteista.
Sinä kysyit, mitä muut ovat valmiit maksamaan. Et kysynyt, mitkä ovat laatulompakon materiaalikustannukset. Myyt sillä hinnalla, jolla sinulle jää voittoa, tietenkin. Et voi kuitenkaan ketään pakottaa ostamaan tuotteitasi, jos ne eivät ketään kiinnosta, vaikka heillä olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa
Setelit on mukana varmuuden vuoksi jos kortti ei jostain syystä toimi. Kolikoita ei pidetä varmuuden vuoksi vaan joka kerta kun niitä tulee seteleitä käyttäessä ne viedään kotiin talteen ajatuksena että joskus vielä niitä kertyy niin paljon että niillä voi ostaa jotain pientä.
Milloin sinä lähdet erikseen ostamaan jotain pientä 3,40- eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa
Setelit on mukana varmuuden vuoksi jos kortti ei jostain syystä toimi. Kolikoita ei pidetä varmuuden vuoksi vaan joka kerta kun niitä tulee seteleitä käyttäessä ne viedään kotiin talteen ajatuksena että joskus vielä niitä kertyy niin paljon että niillä voi ostaa jotain pientä.
Kolikkokäyttö on niin marginaalista, ettei siihen valitettavasti kannata suunnitella tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää lompakkoa? Kortit on puhelimessa, käteistä en kanna mukana a henkkari mahtuu laukun sisätaskuun. Eli nolla euroa. Tilaa vievä turhake.
Paljonko olisit valmis maksamaan laukusta jossa kannat korttejasi? Tehty laatunahasta käsityönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää lompakkoa? Kortit on puhelimessa, käteistä en kanna mukana a henkkari mahtuu laukun sisätaskuun. Eli nolla euroa. Tilaa vievä turhake.
Paljonko olisit valmis maksamaan laukusta jossa kannat korttejasi? Tehty laatunahasta käsityönä.
Et vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin tuollaisesta pienestä. Maksoin 20 vuotta sitten 40 euroa sellaisesta isosta mihin mahtuu 2000 euroa 50 euron seteleinä ja 20 korttia sekä vielä kuitit ja muut. On ollut hyvä ja vieläkin uutuuden kankea.
Kymppi ei kata edes materiaalikuluja. Nyt puhutaan laatunahasta ja käsityöstä, ei temutuotteista.
Tässä kysyttiin mitä maksaisit, ei paljonko materiaalit maksavat. En maksa villasukistakaan lankojen hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin USA:ssa 90-luvulla Boscan lompakon, hinta silloin noin $50. Hand-stained hide, U.S.A. made. Vieläkin huippulaatu näkyy, käytössä edelleen.
USAssa käsityön laatu on todella korkea ja hinnat hyvin edullisia.
Mihin ne vaihtoraha kolikot laitetaan, kun lompakossa ei ole niille paikkaa? Pelkkää korttia käyttäessä ei tarvi seteleille paikkaa