Paljonko maksaisit laadukkaasta käsintehdystä lompakosta?
Laatunahkaa, mahtuu 10 korttia ja muutama seteli taitettuna. Pieni koko, muutma milli kortteja suurempi, voi pitää farkkujen etutaskussa.
Kommentit (44)
hyvästä nahkalompsasta johon mahtuu kolikoita, seteleitä ja kortit maksan 150 euroa koska ajattelisin sen kestävän ainakin yli 10 vuotta. Onhan se jokapäiväinen tarvekalu.
Vierailija kirjoitti:
hyvästä nahkalompsasta johon mahtuu kolikoita, seteleitä ja kortit maksan 150 euroa koska ajattelisin sen kestävän ainakin yli 10 vuotta. Onhan se jokapäiväinen tarvekalu.
Mallistossani ei ole kolikkolompakkoa. Mutta kortti/setelilompakko kestää taatusti. 1,6mm paksua erittäin laadukasta nahkaa.
Kympin tuollaisesta pienestä. Maksoin 20 vuotta sitten 40 euroa sellaisesta isosta mihin mahtuu 2000 euroa 50 euron seteleinä ja 20 korttia sekä vielä kuitit ja muut. On ollut hyvä ja vieläkin uutuuden kankea.
Max noin 80 e. Pitää olla tyylikäs, laadukasta materiaalia ja käsityötä sekä sopivan kokoinen, ei liian suuri eli pitää mahtua taskuun. Lokerot korteille, seteleille ja pieni vetoketjutasku esim. kolikoille.
Nolla euroa. Lompakko on ennen kaikkea käytännöllinen esine jossa laatuun kuuluu se että jokainen lompakko on täsmälleen samankokoinen ja samanlainen kun muut sen mallin lompakot. Mä en huolisi käsin tehtyä vaan mä haluan laadukkaan teollisesti tehdyn.
Vierailija kirjoitti:
Kympin tuollaisesta pienestä. Maksoin 20 vuotta sitten 40 euroa sellaisesta isosta mihin mahtuu 2000 euroa 50 euron seteleinä ja 20 korttia sekä vielä kuitit ja muut. On ollut hyvä ja vieläkin uutuuden kankea.
Kymppi ei kata edes materiaalikuluja. Nyt puhutaan laatunahasta ja käsityöstä, ei temutuotteista.
miksi kysyt? oletko tilaamassa temusta isompaa erää, jonka myyt suomalaisena käsityönä?
Vierailija kirjoitti:
Max noin 80 e. Pitää olla tyylikäs, laadukasta materiaalia ja käsityötä sekä sopivan kokoinen, ei liian suuri eli pitää mahtua taskuun. Lokerot korteille, seteleille ja pieni vetoketjutasku esim. kolikoille.
Harva käyttää käteistä nykyään. Vaatimuksesi ovat ristiriidassa jos pitää mahtua taskuun ja sisältää paljon lokeroita ja vetoketjuja. Jokainen lokero ja vetoketju lisää lompakon paksuutta.
Pidän lompakkoa perstaskussa, koska etutaskuissa on puhelin ja auton avaimet. Eli minulle tuotteesi on tarpeeton.
Pelkille seteleille ja korteille tarkoitetusta max 50e, riippuen siitä mistä nahasta se on tehty, onko ommeltu käsin vai koneella, onko rfid-suojaus jne. Jos olisi joku oikein mieleinen, koristeltu parkkinahkalompakko, voisin maksaa enemmänkin.
Mitä maksaa?