Kun täällä kiusaaminen on kovasti nyt tapetilla
niin kertokaas, että miksi ihminen, josta kukaan ei pidä, ja jota työpaikalla kiusataan, ei lähde sieltä pois? Mikä saa hänet pysymään työpaikassa vuodesta toiseen?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan valittaa. Yleensä ne jotka ovat eniten äänessä, eivät kärsi hätää.
Tämä ihminen ei valita vaan marttyyrimaisesti tekee huoneessaan töitä.
Miksi kukaan ei pidä? Onko tehnyt jotain? Kuulostaa aika kylmältä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan valittaa. Yleensä ne jotka ovat eniten äänessä, eivät kärsi hätää.
Tämä ihminen ei valita vaan marttyyrimaisesti tekee huoneessaan töitä.
Mitäpä jos te muutkin tekisitte töitä?
Haukkujat ovat jostakin asiasta kateellisia haukuttavalle, tai haukuttava on voinut jossakin asiassa toimia oikeudenmukaisemmin, kuin toiset. Esimerkiksi eräässä työpaikassa haukkujat varastelivat työnantajansa tarvikkeita, kun yksi työntekijöistä paljasti sen poliisille. Sen jälkeen hän joutui massiivisen haukkumiskampanjan uhriksi. Valitettavasti epärehelliset usein liittoutuvat toistensa kanssa tekemään pahaa.
Ongelman välttäminen tarkoittaa häviämistä. Se tarkoittaa, että henkilö on antanut periksi provokaatiolle ja tyydyttänyt loukkaajan.
Niin kauan kuin jätät hyökkääjän huomiotta, olet hänen yläpuolellaan. Heti kun reagoit hänen tavallaan, olet vajonnut hänen tasolleen
Työ ei ole samaan tapaan vapaaehtoista kuin esimerkiksi kuparipannujen kerääminen, sukulaisjuhliin osallistuminen tai päivällisvalinta. Anna hänen tehdä työnsä ja keskity omiin töihisi.
Onko uuden työpaikan saanti varma?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei pidä? Onko tehnyt jotain? Kuulostaa aika kylmältä muuten.
Nuiva asenne ihmisiin ja toi että tekee marttyyrina töitä.
Kaikille ei ole jaossa uutta työpaikkaa, vaikka vanha olisi /c:stä. Ihmisellä saattaa olla esimerkiksi asuntolaina, joka pitää maksaa, vaikka töissä olisi ikävää. Tai sitten on lapsia, jotka on elätettävä, vaikka huvittaisi mielummin näyttää keskaria työ"kavereille".
Minä olen tällainen, joka kyllä tiedostan, että musta ei pidetä. Tykkään kuitenkin työstäni, eikä minulle työpaikan ihmiset saati ihmissuhteet ole niin tärkeitä, että lopettaisin. Siksi, jos joku nyt sattuu minua inhoamaan ja minusta juttuja levittämään.
Kunhan valittaa. Yleensä ne jotka ovat eniten äänessä, eivät kärsi hätää.