Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rosanna Kulju joutui heti pari päivää synnytyksen jälkeen sydänteho-osastolle
21.05.2026 |
Nestettä kertynyt niin paljon elimistöön, jopa keuhkoihin ja sydämeen.
https://www.instagram.com/p/DYjttLBjYeo/?img_index=2&igsh=MWZzanJ5ZjNyd…
Miten tuo voi olla edes mahdollista?
Kommentit (3)
Tätä ihmettelen myös itse. Enpä ole kuullut, että kenellekään muulle synnyttäneelle äidille näin olisi käynyt. Miten on mahdollista?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muija ollut turvonnut kuin porsas jo odotusaikana. Syönyt varmaan sipsiä viiden edestä. Vauvasta kuvia somessa enemmän kuin laki sallii, nyt jo. On siinäkin äiti! Abortoinut monta lasta ja nyt vauva lypsylehmäksi someen, että muija saa fyrkkaa luksuslaukkuihin
Alue: Aihe vapaa
No siinä on ollut paljon nestettä kehossa. 😳