Ainut syy siihen että brittimediat välittää Rydmanin jutuista on että Suomen vasemmistolaiset ovat soluttautuneet brittimedioihin.
Muutoin siellä ai välitettäisi yhtään.
Kuten aina niin tämänkin ajojahdin takana on vassarit.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei Suomen sisäpolitiikka muuten kiinnostaisi yhtään.
Ei tietenkään ulkomaista mediaa kiinnosta Suomen sisäpolitiikka. Rydmanin tapauksessa kiinnostaa Meghan ja minkälaisen niljakkeen kanssa hän on selfietä lähtenyt ottamaan. Silmienvääntelijöiden tapauksessa aasialaiset loukkaantuvat verisesti heihän itseensä kohdistuvasta rasistisesta loukkauksesta. Jota aasialaiseen tyyliin ei unohdeta koskaan.
Suomen persut vastaan vihervassarit -veivaus ei voisi ulkomailla vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Mä en ihmettelisi enää tuotakaan. Niin omituisia juttuja tapahtuu jatkuvasti.
Sä et siis usko, että vasemmistosta syötetään näitä kohuja ulkomaiseen mediaan Venäjän ja Kiinan hyödyllisinä hömelöinä?
En todellakaan usko. Eikä usko kukaan muukaan mielisairaaloiden seinien ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Ei ehkä soluttautumaan, mutta syöttämään matskua ulkomaiselle medialle, kuten silmien venytyskohussa, välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta.
:D :D :D :D
Sä väität, ettei oppositio hyödyntänyt venytyskohua sisäpoliittisin motiivein välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta?
Eipä tainnut käydä silmienvenyttelijöillä maakuva tai Suomen etu mielessä. Omaa omasta mielestä nerokasta keppostelua ja paskainen nauru päälle. Kuinka keksinkin olla niin nokkela.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on syytön.
Yhtä syytön kuon Viiltäjä Jack
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vassareiden tai median vika oo jos Rydman lähettelee sekstiviestejä lapsille, yrittää suudella lapsia, juottaa niille viiniä ja ehdottelee makuuhuoneeseen siirtymistä.
Rydman kusi muroihinsa ihan itse. Puolusteletko myös Jammu Siltavuorta vai onko ERI ASIA?
Nuoret jo sukukypsät naiset jotka itse tyrkyttävät itseään vaikutussvaltaisille miehille eivät ole lapsia. On tosi outoa väittää näitä tyrkkyjä lapsiksi.
Miesten mielestä nainen tyrkyttää itseään miehille, jos on olemassa. Lapsista älä edes puhu, pe da ri
Persukat ei osaa muuta, kuin sössiä: ovat sössineet Suomen maineen, talouden, terveydenhuollon, työllisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Niin. Tai esim. Suomen entisen pääministerin työskentelevän Tony Blairille.
Ai Marin ko tässä nyt on syväkurkku vai mitä sä meinaat?
Wille on nolo fanboy se lisäksi että alaikäiset ja rasismi kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun aamuvainoharhat. Vassareita nähdään kaikkialla. Suomalaiset vassarit soluttautuneet brittimediataloihinkin jo päättämään heidän julkaisupolitiikastakin 😂
Väitätkö, etteivät vassutardit muina soijapistooleina syötä ulkomaisille toimittajille väitteitä mm. Suomen rasismista?
Wau. On se Suomen vasemmisto vaikutusvaltaista, kun ne voi muokata toisten maiden median kirjoittelua....... Sehän on tehokkaampi kuin CIA ja FSB🙃
Vierailija kirjoitti:
JOS Rydman ei olis nasseilut ja halunnut saada seksiä lapsilta niin tässä ei oltais.
Onko vastuun ottaminen oikeesti noin vaikeeta pers uli uleille?
Vastuun ottaminen on niille mahdotonta. Kaikki on aina muiden syytä. Myös omat tekemiset on jollain erikoisella logiikalla muiden syytä.
Vierailija kirjoitti:
"Median vika" on vakiovastaus kun persurotista paljastuu totuuksia
Media on silleen "syyllinen" kun ei tottele persuja.
Vierailija kirjoitti:
Persun aamuvainoharhat. Vassareita nähdään kaikkialla. Suomalaiset vassarit soluttautuneet brittimediataloihinkin jo päättämään heidän julkaisupolitiikastakin 😂
Sehän oli suomen vasemmisto joka hommasi bidenin presidentiksi usa; ssa. On ne suomen vassarit niin vaikutusvaltaisia. Pakko sanoa että tämä on sarkasmia. Muuten joku persu vielä luulee että olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
No ei se tietenkään tosta noin tapahtunut.
Ennen Brexittiä, kun EUn vapaa liikkuminen pilasi maata vassarit pääsivät vielä Britteihin, silloin vassareiden myyrät menivät sinne ja hakivat töitä eri medioista ja kuningashuoneelta, siellä sitten työskentelivät itsensä riittävän korkeisiin virkoihin.
Sitten kun H hetki tuli niin kuningashuoneeseen soluttautuneet huolehtivat että Meghan sattuu samaan paikkaan Rydmanin kanssa ja medioihin soluttautuneet huolehtivat että asiasta uutisoidaan, kun tästä valosta asiaa katselee, niin ei voi olla mitään muuta.
Ai hemmetti kun nauratti tää persun korkeajännitys 😂 näitä ei pidä lukea julkisella paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Ei ehkä soluttautumaan, mutta syöttämään matskua ulkomaiselle medialle, kuten silmien venytyskohussa, välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta.
Taisi olla ihan nämä silmienvenyttelijät jotka syöttivät matskua medialle, että turha heidäkään spedeilyä on muiden syyksi pistää.
Sun väite on, että silmienvenyttelijät lähettivät itse kuvia Aasiaan? Kukahan se hörhö täällä oikein on :DDD
Ymmärrätkö miten internet toimii? Kuvia ei lähetetä Aasiaan. Ne laitetaan nettiin. Netistä ne sitten näkyvät vaikkapa siellä Aasiassa. Joko pääset kärryille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun aamuvainoharhat. Vassareita nähdään kaikkialla. Suomalaiset vassarit soluttautuneet brittimediataloihinkin jo päättämään heidän julkaisupolitiikastakin 😂
Väitätkö, etteivät vassutardit muina soijapistooleina syötä ulkomaisille toimittajille väitteitä mm. Suomen rasismista?
Turha ulista vassutardeista kun itse paskoo housuun ja vielä sen jälkeen taputtelee kakkaa seiniin siltä varalta että joku ei paskan kärystä vielä tapahtunutta tajunnut.
Haaveiletko useinkin seinien kuorruttamisesta paskalla? Ammattilainen voi auttaa sua pääsemään eteenpäin anaalivaiheesta.
Hyvä että sinä olet saanut ammattiapua ongelmiisi!
On se mielenkiintoista miten ihan itse kun töpeksitte asianne, niin nuo kaikkivoipaiset vassarit ovat aina lisäämässä pökköä pesään. Miten olettekin niin huonoja, ettette voi heille koskaan mitään?
Eikös tämä ole syy äänestää vasemmistoa? Minä ainakin haluan olla voittajan kelkassa.
Vain tämä fašisti -halitus haluaa taas maamiinat jotka provoisoi.
Anna ääni Vasemmistolle.
Voi hyvä luoja! Ei brittejä kiinnosta Rydman paskan vertaa vaan Meghan! Briteissä saa roskalehtiä myytyä kilokaupalla kun saa yhdistettyä Meghanin johonkin epämiellyttävään.
Päin vastoin. Siis on helppo uskoa, että vasemmisto on asialla. Tai muut hyödylliset hölmöt. Kuka muukaannhaluaisi pilata Suomen mainetta?