Ainut syy siihen että brittimediat välittää Rydmanin jutuista on että Suomen vasemmistolaiset ovat soluttautuneet brittimedioihin.
Muutoin siellä ai välitettäisi yhtään.
Kuten aina niin tämänkin ajojahdin takana on vassarit.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Ei ehkä soluttautumaan, mutta syöttämään matskua ulkomaiselle medialle, kuten silmien venytyskohussa, välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta.
Taisi olla ihan nämä silmienvenyttelijät jotka syöttivät matskua medialle, että turha heidäkään spedeilyä on muiden syyksi pistää.
Sun väite on, että silmienvenyttelijät lähettivät itse kuvia Aasiaan? Kukahan se hörhö täällä oikein on :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun aamuvainoharhat. Vassareita nähdään kaikkialla. Suomalaiset vassarit soluttautuneet brittimediataloihinkin jo päättämään heidän julkaisupolitiikastakin 😂
Väitätkö, etteivät vassutardit muina soijapistooleina syötä ulkomaisille toimittajille väitteitä mm. Suomen rasismista?
Turha ulista vassutardeista kun itse paskoo housuun ja vielä sen jälkeen taputtelee kakkaa seiniin siltä varalta että joku ei paskan kärystä vielä tapahtunutta tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Ei ehkä soluttautumaan, mutta syöttämään matskua ulkomaiselle medialle, kuten silmien venytyskohussa, välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta.
:D :D :D :D
Sä väität, ettei oppositio hyödyntänyt venytyskohua sisäpoliittisin motiivein välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta?
Avainsana tässä on Meghan. Britit rakastaa kun saa tehdä hänestä negatiivisia lööppejä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Mä en ihmettelisi enää tuotakaan. Niin omituisia juttuja tapahtuu jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Kyllä noin tyhmiä on oikeasti. Ei kai persut muuten olisi hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun aamuvainoharhat. Vassareita nähdään kaikkialla. Suomalaiset vassarit soluttautuneet brittimediataloihinkin jo päättämään heidän julkaisupolitiikastakin 😂
Väitätkö, etteivät vassutardit muina soijapistooleina syötä ulkomaisille toimittajille väitteitä mm. Suomen rasismista?
Turha ulista vassutardeista kun itse paskoo housuun ja vielä sen jälkeen taputtelee kakkaa seiniin siltä varalta että joku ei paskan kärystä vielä tapahtunutta tajunnut.
Haaveiletko useinkin seinien kuorruttamisesta paskalla? Ammattilainen voi auttaa sua pääsemään eteenpäin anaalivaiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Ei ehkä soluttautumaan, mutta syöttämään matskua ulkomaiselle medialle, kuten silmien venytyskohussa, välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta.
Taisi olla ihan nämä silmienvenyttelijät jotka syöttivät matskua medialle, että turha heidäkään spedeilyä on muiden syyksi pistää.
Sun väite on, että silmienvenyttelijät lähettivät itse kuvia Aasiaan? Kukahan se hörhö täällä oikein on :DDD
Tuleeko spedelle yllätyksenä että someen laitetut kuvat näkyvät Aasiassa asti? Luulit että Pihtiputaalla korkeintaan vai? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Mä en ihmettelisi enää tuotakaan. Niin omituisia juttuja tapahtuu jatkuvasti.
Sä et siis usko, että vasemmistosta syötetään näitä kohuja ulkomaiseen mediaan Venäjän ja Kiinan hyödyllisinä hömelöinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Ei ehkä soluttautumaan, mutta syöttämään matskua ulkomaiselle medialle, kuten silmien venytyskohussa, välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta.
Taisi olla ihan nämä silmienvenyttelijät jotka syöttivät matskua medialle, että turha heidäkään spedeilyä on muiden syyksi pistää.
Sun väite on, että silmienvenyttelijät lähettivät itse kuvia Aasiaan? Kukahan se hörhö täällä oikein on :DDD
Tyypillinen moskovan spinnausyritys tuokin. Eli kun jäädään kiinni jostain täysin itsestäänselvästä tempusta, niin sitä selitetään ihan yhtä itsestäänselvällä valeella jota hoetaan joka välissä. Ei noita kiinnosta oikeastaan uskooko joku muukin kunhan saadaan joku selitys tarjottavaksi ja sitä hoetaan kaikkien muiden valeiden ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Ei ehkä soluttautumaan, mutta syöttämään matskua ulkomaiselle medialle, kuten silmien venytyskohussa, välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta.
:D :D :D :D
Sä väität, ettei oppositio hyödyntänyt venytyskohua sisäpoliittisin motiivein välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta?
Pitäisikö sun pikemminkin pohtia että miksi edustajasi suoltavat tuollaista paskaa someen välittämättä maakuvastai tai Suomen edusta?
Ei tarvitsisi sitten jälkikäteen ulista pitkin nettiä ja yrittää spinnata omia hölmöilyjä muiden syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaipaisin ihan konkreettisia kuvauksia siitä miten soluttaudutaan jonkun ison maan medioihin sitten, että siellä uutisoidaan vaan soluttautujan tavalla asioita? Kerrohan ap miten kuvittelet, että tuo käytännön tasolla tehdään?
Aika helpostihan tuo toimii sillä, että suomalaisia toimittajia on noissa kansainvälisissä uutistoimistoissakin. Tai tää euronewsin vasemmistoaktiivi-toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofilia on parasta kunhan sen tekee vaan me persut.
T:Palstapersut
Ainoastaan vasemmistolla on lainvoimainen tuomio lapsiin kohdistuvista seksirikoksista.
Aika paljon väitetty. Toisaalta tuomiot annetaan yksilöille, ei puolueille (toki 'vasemmisto' ei ole edes puolue).
Toisaalta on 100% varmaa, että paitsi 'vasemmiston', myös 'oikeiston' piirissä on useita yksilöitä, joilla on lainvoimaisia tuomioita lapsiin kohdistuvista seksirikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää spinnaamista taas. Mitäs jos ensikerralla laittaisitte ministereiksi ihmisiä jotka sekä kykyjensä että taustansa puolesta hommaan sopivat niin ei tarvitsisi olla kokoajan selittelemässä urpojen nykyisiä ja menneitä toilailuja? Ainiin, ei teillä ole...
Ja seuraavaan kertaankin saattaa taas hetki vierehtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vassareiden tai median vika oo jos Rydman lähettelee sekstiviestejä lapsille, yrittää suudella lapsia, juottaa niille viiniä ja ehdottelee makuuhuoneeseen siirtymistä.
Rydman kusi muroihinsa ihan itse. Puolusteletko myös Jammu Siltavuorta vai onko ERI ASIA?
Vertaatko oikeasti Rydmania Jammuun? Kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät kirkkaasti. Muistathan, ettei kukaan ole oikeasti anonyymi internetissä.
Muistathan, että kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Rydman itse vain tekemään rikosilmoitusta siis. Ja kun poliisille selviää, että väite onkin esitetty vain anonyymillä keskustelupalstalla, johan hänet nauretaan ulos Pasilan poliisitalolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Ei ehkä soluttautumaan, mutta syöttämään matskua ulkomaiselle medialle, kuten silmien venytyskohussa, välittämättä maakuvasta tai Suomen edusta.
Ei tainneet pojat paljon maakuvaa tai Suomen etua ajatella kuvia someen laittaessaan ja nyt sitten itkevät kun kuvat vähemmän yllättäen levisivät pitkin maailmaa, ikäänkuin se olisi jonkun muu syy. Noloa vastuunpakoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Mä en ihmettelisi enää tuotakaan. Niin omituisia juttuja tapahtuu jatkuvasti.
Tämä ketju on toden totta kiehtova näköalapaikka "omilla aivoillaan ajattelevien" salaliittoteoreetikkojen huuhaa-maailmaan.
Ei, kyllä tämäkin aloitus on jonkun satiirista huumoria tai sitten Pietarin Igorin tekemää löperöä vastakkainasettelun yrittelyä. Kuten joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen oli pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tyhmä ja salaliittouskovainen, että kuvitteli jotenkin Suomen vasemmiston kykenevän soluttautumaan brittimediaan.
Niin. Tai esim. Suomen entisen pääministerin työskentelevän Tony Blairille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun aamuvainoharhat. Vassareita nähdään kaikkialla. Suomalaiset vassarit soluttautuneet brittimediataloihinkin jo päättämään heidän julkaisupolitiikastakin 😂
Väitätkö, etteivät vassutardit muina soijapistooleina syötä ulkomaisille toimittajille väitteitä mm. Suomen rasismista?
Ei vassutardien tarvitse sitä tehdä.
Eerola, Garedew ja tämä tyhmä missukka tekivät sen kyllä ihan itse, ihan omilla teoillaan, omissa sosiaalisissa medioissaan.
Esittelivät ikäänkuin ylpeinä omaa lapsellista perseilyään. Nuorelta missiltä sen vielä ymmärtää, keski-ikäisiltä kansanedustajilta olisi luullut vähän parempaa järkeä, harkintaa ja tilannetajua.
Jep. Ei Suomen sisäpolitiikka muuten kiinnostaisi yhtään.