Miten usein käyt suihkussa?
Sanotaan vaikka tämänhetkisillä ilmoilla?
Mllä tavalla korvaat suihkua jos et ehdi tai pääse tai jaksa käydä?
Ikä ja sukupuolesi?
Ihan yleisesti kiinnostaa vaan, siksi kyselen. En itse pysty peseytymään niin usein kuin ehkä olisi hyvä. Pitkien hiusten pesu ja kuivatus on myös iso operaatio, ne pesen noin kerran viikossa.
N51
Kommentit (119)
Joka ilta ja yleensä myös joka aamu, joskus jos tulee kiire niin pesen aamulla vain kasvot ja kainalot mutta 90% suihku myös silloin.
Lisäksi jos hikiliikuntaa tai käyn tallilla niin aina sellaisen jälkeen. Kovin useinhan sitä tulee käytyä.
Hiukset pesen 2 kertaa viikossa (kesällä sitten useammin) ja käytän muuten kuivashampoota.
N39, toimistotöissä ja hevosharrastaja ja lenkkeilijä
Pissaan samalla suihkussa eli siksi pitää käydä päivittäin.
Mikä hiustenpesussa pelottaa? Jos ihminen harrastaa hikiliikuntaa ja työmatkapyöräilyä ym. hiostavaa touhua päivittäin, niin riittääkö hiustenpesu kaksi kertaa viikossa. En ymmärrä kuivashampoon käyttöä.
Jokapäivä, useinmiten laitan vielä saunankin.
M43
Yleensä 2 x päivässä, joskus 1 x.
Kesällä kun on lämmintä niin joka päivä ei poikkeuksia. Talvikautena kun on kylmä niin joka toinen päivä ja tietysti tällöin jalat, haarat ja kainalot silloin kun ei suihkua.
Ihminen joka ei peseydy on mielestäni sairastunut. Alusvaatteet, paita ja sukat vaihdetaan joka päivä ja päälivaatteet tarpeen mukaan. Pyykkiä tulee tällä systeemillä pestyä kerran/1.5 viikossa pesen pyykkiä harvemmin mutta kun pesen niin tapahtuu niin kuumassa vedessä kun tekstiilit kestää ja pitkällä ohjelmalla. Pesukoneena sen aikakauden tuote jolloin koneet käyttivät runsaasti vettä pesuun ja huuhteluun.
Päivittäin. Hikoilen herkästi ja pyörin hevostalleilla likaisena ym. Hiukset pesen myös pääsääntöisesti päivittäin, ovat pitkät ja paksut niin päänahka hikoilee. Joskus harvoin jos olen ollut koko päivän kotona tekemättä mitään niin saatan jättää hiustenpesun väliin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka aamu suihkussa. En lähde ihmisten ilmoille peseytymättä. Helteellä saatan käydä suihkussa vielä illallakin.
Käyn illalla suihkussa, joten nyt aamulla pesin vain pyllyn, kainalot ja kasvot, kun lähdin liikenteeseen. Atoopikko.
Vierailija kirjoitti:
Kipulaastarin vaihto on kuuden päivän välein joten käyn joka 6. päivä laastarin vaihdon yhteydessä. Haluaisin käydä tiheämmin mutta laastarin liima pettää kastuessaan.(vaikka muuta luvataan)
Miksi et vaan suojaa sitä laastaria jollain? Peseytymättömyys ei ainakaan paranna oloa.
Vierailija kirjoitti:
Kipulaastarin vaihto on kuuden päivän välein joten käyn joka 6. päivä laastarin vaihdon yhteydessä. Haluaisin käydä tiheämmin mutta laastarin liima pettää kastuessaan.(vaikka muuta luvataan)
Pitä se muovilla ja jesarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipulaastarin vaihto on kuuden päivän välein joten käyn joka 6. päivä laastarin vaihdon yhteydessä. Haluaisin käydä tiheämmin mutta laastarin liima pettää kastuessaan.(vaikka muuta luvataan)
Pitä se muovilla ja jesarilla.
Siis peitä se kipulaastari muovilla ja jesarilla.
Minulla ei ole kiveen kirjoitettua suihkurytmiä. Saatan käydä suihkussa 3 kertaa päivässä tai joka ilta. Joskus, jos en käy illalla, käyn aamulla. Hiukset pesen kahdesti viikossa tai 4-5 päivän välein. Riippuen ihan siitä hikoilen lenkkeillessä tai väärin pukeutuneena paljon.
"Ehkä parin päivän välein jos oon vaan himassa. Mutta jos menen jonnekin niin aamulla suihkuttelen. Lisäksi aina jos on treenin jälkeen tai helteen takia likainen tai jos on naitu.
M62"
Tämä voisi olla sanasta sanaan minun viestini!
N63
Joka päivä jolloin olen menossa jonnekin. Jos en mene edes kauppaan niin ehkä 1-2 kertaa viikossa lian ja hajun perusteella.
Oon käyny suihkussa pari viikkoa sitten . Mutta AP ei kysynyt kuinka usein käyn saunassa ( joka toinen päivä)
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny suihkussa pari viikkoa sitten . Mutta AP ei kysynyt kuinka usein käyn saunassa ( joka toinen päivä)
Etkö löylyjen jälkeen käy suihkussa, hyi.
Aamulla, illalla ja jokaisen treenin jälkeen. Eli yleensä 25-30 kertaa viikossa.
Joka aamu työpaikalla, pyöräilen töihin.