Miten usein käyt suihkussa?
Sanotaan vaikka tämänhetkisillä ilmoilla?
Mllä tavalla korvaat suihkua jos et ehdi tai pääse tai jaksa käydä?
Ikä ja sukupuolesi?
Ihan yleisesti kiinnostaa vaan, siksi kyselen. En itse pysty peseytymään niin usein kuin ehkä olisi hyvä. Pitkien hiusten pesu ja kuivatus on myös iso operaatio, ne pesen noin kerran viikossa.
N51
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oletko ihan terve? Miksi kyselet tuntemattomien suihkukertoja ja vielä ikä pitäisi laittaa. Mihin näitä tietoja moukka tarvitset???🙄🙄🤮🤮🤮
Kirjoitan nämä ruutuvihkoon ylös että muistan. Nih.
Ilmankos ihmiset nykyään haisee kun eivät enää peseydy. Bussissa sen katkun juurikin huomaa. Ällöttävää.
Joka päivä kesällä. Pakkasilla joskus vain joka toinen jos en ole menossa minnekään ihmisten ilmoille enkä tee mitään hikistä. N56
Minusta tällaiset gallupit on kivoja. Älä ap välitä noista mt potiIaista. Ne ottaa herneet nenään kaikesta.
Aamulla, töistä tullessa ja illalla sekä jos on jostain syystä hikoillut.
Joka ilta. Pitkien hiusten pesu ehkä 2-3x vko.
Haluan mennä puhtaana nukkumaan. Aamulla tietysti kasvojen huuhtelu ja bidee pesu. Olen siitä onnekas, että kainalohikeni ei haise, ilmeisesti jnkl geenijuttu. Pojallani sama positiivinen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn suihkussa aina nussimis session jälkeen,
huuhdon lemmen nesteet pois keholtani.
Olen sinkku mutta sessioita on lähes päivittäin, minulla on suurehko rinki
naisia joita käyn nussimassa vuorotellen, toki vapaa päiviä tulee pidettyä, silloin
katson elokuvia ja juon kaljaa, enkä käy suihkussa.
T. Jamppe 55
Jamppe, sulla mitään naisia ole. Suosittelen vaihtamaan sen suihkuttelun hetkeen ennen nussimista. Silloin saattaisi olla pieni mahdollisuus siihen, että saisit toisenkin kerran
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta. Pitkien hiusten pesu ehkä 2-3x vko.
Haluan mennä puhtaana nukkumaan. Aamulla tietysti kasvojen huuhtelu ja bidee pesu. Olen siitä onnekas, että kainalohikeni ei haise, ilmeisesti jnkl geenijuttu. Pojallani sama positiivinen ominaisuus.
Ihminen haiseekin todennäköisemmin eltaantuneelle peseytymättömyydelle kuin hielle.
En voi käsittää kuinka joku voi mennä lakanoihin likaisena Illalla, vaikka ei hikoilisi niin iho erittää kaikenlaista kuitenkin
Kerran viikossa, nyt kun olen siirtynyt mökille. Välillä pyyhin kosteuspyyhkeillä ja käsiä nyt tulee huuhdeltua vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää kuinka joku voi mennä lakanoihin likaisena Illalla, vaikka ei hikoilisi niin iho erittää kaikenlaista kuitenkin
En koe itseäni likaiseksi, erityisesti jos en ole hikoillut päivän mittaan. Ihoni ei eritä vaan on kuiva ja pesu lisää kutinaa.
Vaihdan päivävaatteet bambupyjamaan. Ei ne lakanat likaannu miksikään, kun eivät ole edes ihon kanssa kosketuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohan perushygieniaan kuuluu peseytyminen päivittäin. Ihmekös tuo kun porukka haisee kylillä aivan 💩
Sitten ihmetellään kun tulee kaiken maailman ihoinfektioita ja tauteja. Sama porukka tuskin lenkilläkin hikoilee (muuten tekisi mieli suihkutella), joten diabetes ja muuta sairaudet puhkeaa. Hyi hävetkää
On inhottavaa mennä esim bussiin, kun aina siellä on joku josta haistaa, että ei ole vähään aikaan käynyt lähelläkään suihkua 🤢
Hyi! Kuka käyttää julkisia liikennevälineitä?! Kuin käyttäisi jonkun toisen käyttämää kondomia. 😖
Olen teinistä lähtien käynyt joka päivä suihkussa, useimmiten iltaisin.
Pesen myös pitkät hiukset joka päivä. Minulla on erittäin rasvoittuva päänahka ja iho.
N47
Eihän hoitokodeissakaan pestä asukkaita kuin kerran viikkoon. Kyllä sen pitää riittää, kun terveydenhuollon säännöt näin ohjeistavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta. Pitkien hiusten pesu ehkä 2-3x vko.
Haluan mennä puhtaana nukkumaan. Aamulla tietysti kasvojen huuhtelu ja bidee pesu. Olen siitä onnekas, että kainalohikeni ei haise, ilmeisesti jnkl geenijuttu. Pojallani sama positiivinen ominaisuus.
Ihminen haiseekin todennäköisemmin eltaantuneelle peseytymättömyydelle kuin hielle.
Se eltaantunut haju on talin haju. Sellainen pilaantuneen, härskiintyneen voin haju. Mulle tulee toi päänahkaan jo silloin, jos en pese joka päivä hiuksia. Ja tukka on niin rasvainen, kuin voilla voideltu koko pää ja hiukset hartioille asti yhden päivän pesemättömyydestä, joten pesen joka päivä, vaikken kotoa poistuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikkoon ja joskus venähtää kerran kahteen viikkoon.
N47
Ei ihme, että nykyään kaupoissa tulee vastaan ihmisiä, jotka oikeasti haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivänä kävin viimeksi. Sitä ennen 16.3. ja 11.1. Siinä tämän vuoden suihkuttelut. Muuten vain käsien, naaman ja alapäänpesua. Hiukset on millinsänki, niin pahimmat rasvat pyyhin päänahasta vessa tai talouspaperilla. 66
Toivottavasti en "törmää" sinuun missään;)
Nämäkin örkit käy kaupassa 😷🤧😫👀
Laita nyt van se ikäsikin kun pyydettiin. 🤣😂