Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein käyt suihkussa?

Vierailija
21.05.2026 |

Sanotaan vaikka tämänhetkisillä ilmoilla? 

 

Mllä tavalla korvaat suihkua jos et ehdi tai pääse tai jaksa käydä? 

 

Ikä ja sukupuolesi?

 

Ihan yleisesti kiinnostaa vaan, siksi kyselen. En itse pysty peseytymään niin usein kuin ehkä olisi hyvä. Pitkien hiusten pesu ja kuivatus on myös iso operaatio, ne pesen noin kerran viikossa.

 

N51

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 x viikossa. Muut kysymykset typeriä. 

Laita nyt van se ikäsikin kun pyydettiin.  🤣😂

Vierailija
62/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Oletko ihan terve? Miksi kyselet tuntemattomien  suihkukertoja ja vielä ikä pitäisi laittaa.  Mihin näitä tietoja moukka tarvitset???🙄🙄🤮🤮🤮

Kirjoitan nämä ruutuvihkoon ylös että muistan.  Nih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ihmiset nykyään haisee kun eivät enää peseydy. Bussissa sen katkun juurikin huomaa. Ällöttävää.

Vierailija
64/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan.

Vierailija
65/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kesällä. Pakkasilla joskus vain joka toinen jos en ole menossa minnekään ihmisten ilmoille enkä tee mitään hikistä. N56

Vierailija
66/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällaiset gallupit on kivoja.  Älä ap välitä noista mt potiIaista. Ne ottaa herneet nenään kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, töistä tullessa ja illalla sekä jos on jostain syystä hikoillut.

Vierailija
68/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Pitkien hiusten pesu ehkä 2-3x vko. 

Haluan mennä puhtaana nukkumaan. Aamulla tietysti kasvojen huuhtelu ja bidee pesu. Olen siitä onnekas, että kainalohikeni ei haise, ilmeisesti jnkl geenijuttu. Pojallani sama positiivinen ominaisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn suihkussa aina nussimis session jälkeen, 
huuhdon lemmen nesteet pois keholtani. 
Olen sinkku mutta sessioita on lähes päivittäin, minulla on suurehko rinki
naisia joita käyn nussimassa vuorotellen, toki vapaa päiviä tulee pidettyä, silloin
katson elokuvia ja juon kaljaa, enkä käy suihkussa.
T. Jamppe 55
 

Jamppe, sulla mitään naisia ole. Suosittelen vaihtamaan sen suihkuttelun hetkeen ennen nussimista. Silloin saattaisi olla pieni mahdollisuus siihen, että saisit toisenkin kerran

Vierailija
70/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta. Pitkien hiusten pesu ehkä 2-3x vko. 

Haluan mennä puhtaana nukkumaan. Aamulla tietysti kasvojen huuhtelu ja bidee pesu. Olen siitä onnekas, että kainalohikeni ei haise, ilmeisesti jnkl geenijuttu. Pojallani sama positiivinen ominaisuus. 

Ihminen haiseekin todennäköisemmin eltaantuneelle peseytymättömyydelle kuin hielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää kuinka joku voi mennä lakanoihin likaisena Illalla, vaikka ei hikoilisi niin iho erittää kaikenlaista kuitenkin 

Vierailija
72/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, nyt kun olen siirtynyt mökille. Välillä pyyhin kosteuspyyhkeillä ja käsiä nyt tulee huuhdeltua vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää kuinka joku voi mennä lakanoihin likaisena Illalla, vaikka ei hikoilisi niin iho erittää kaikenlaista kuitenkin 

En koe itseäni likaiseksi, erityisesti jos en ole hikoillut päivän mittaan.  Ihoni ei eritä vaan on kuiva ja pesu lisää kutinaa.

Vaihdan päivävaatteet bambupyjamaan. Ei ne lakanat likaannu miksikään, kun eivät ole edes ihon kanssa kosketuksessa.

Vierailija
74/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohan perushygieniaan kuuluu peseytyminen päivittäin. Ihmekös tuo kun porukka haisee kylillä aivan 💩

Sitten ihmetellään kun tulee kaiken maailman ihoinfektioita ja tauteja. Sama porukka tuskin lenkilläkin hikoilee (muuten tekisi mieli suihkutella), joten diabetes ja muuta sairaudet puhkeaa. Hyi hävetkää

On inhottavaa mennä esim bussiin, kun aina siellä on joku josta haistaa, että ei ole vähään aikaan käynyt lähelläkään suihkua 🤢

Hyi! Kuka käyttää julkisia liikennevälineitä?! Kuin käyttäisi jonkun toisen käyttämää kondomia. 😖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teinistä lähtien käynyt joka päivä suihkussa, useimmiten iltaisin.

Pesen myös pitkät hiukset joka päivä. Minulla on erittäin rasvoittuva päänahka ja iho.

 

N47

Vierailija
76/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hoitokodeissakaan pestä asukkaita kuin kerran viikkoon. Kyllä sen pitää riittää, kun terveydenhuollon säännöt näin ohjeistavat.

Vierailija
77/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta. Pitkien hiusten pesu ehkä 2-3x vko. 

Haluan mennä puhtaana nukkumaan. Aamulla tietysti kasvojen huuhtelu ja bidee pesu. Olen siitä onnekas, että kainalohikeni ei haise, ilmeisesti jnkl geenijuttu. Pojallani sama positiivinen ominaisuus. 

Ihminen haiseekin todennäköisemmin eltaantuneelle peseytymättömyydelle kuin hielle.

Se eltaantunut haju on talin haju. Sellainen pilaantuneen, härskiintyneen voin haju. Mulle tulee toi päänahkaan jo silloin, jos en pese joka päivä hiuksia. Ja tukka on niin rasvainen, kuin voilla voideltu koko pää ja hiukset hartioille asti yhden päivän pesemättömyydestä, joten pesen joka päivä, vaikken kotoa poistuisikaan.

Vierailija
78/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja suihku joka ilta

M62

Vierailija
79/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikkoon ja joskus venähtää kerran kahteen viikkoon.

 

N47

Ei ihme, että nykyään kaupoissa tulee vastaan ihmisiä, jotka oikeasti haisee.

Vierailija
80/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivänä kävin viimeksi. Sitä ennen 16.3. ja 11.1. Siinä tämän vuoden suihkuttelut. Muuten vain käsien, naaman ja alapäänpesua. Hiukset on millinsänki, niin pahimmat rasvat pyyhin päänahasta vessa tai talouspaperilla. 66

Toivottavasti en "törmää" sinuun missään;)

Nämäkin örkit käy kaupassa 😷🤧😫👀