Miten usein käyt suihkussa?
Sanotaan vaikka tämänhetkisillä ilmoilla?
Mllä tavalla korvaat suihkua jos et ehdi tai pääse tai jaksa käydä?
Ikä ja sukupuolesi?
Ihan yleisesti kiinnostaa vaan, siksi kyselen. En itse pysty peseytymään niin usein kuin ehkä olisi hyvä. Pitkien hiusten pesu ja kuivatus on myös iso operaatio, ne pesen noin kerran viikossa.
N51
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivänä kävin viimeksi. Sitä ennen 16.3. ja 11.1. Siinä tämän vuoden suihkuttelut. Muuten vain käsien, naaman ja alapäänpesua. Hiukset on millinsänki, niin pahimmat rasvat pyyhin päänahasta vessa tai talouspaperilla. 66
Toivottavasti en "törmää" sinuun missään;)
Joo, tällaisen hajuherneen haistaa metrien päästä eikä itse lemuaan tajua 🤢
Itse pesen vartalon ja kasvot aina aamuisin, hiukset joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oletko ihan terve? Miksi kyselet tuntemattomien suihkukertoja ja vielä ikä pitäisi laittaa. Mihin näitä tietoja moukka tarvitset???🙄🙄🤮🤮🤮
...... ja toist moukat vastaa. 😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä paitsi helteellä joka päivä. En juuri hikoile enkä vietä aikaa auringossa.
Niikööö.... kiitos sulle sinne jonnekin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikkoon ja joskus venähtää kerran kahteen viikkoon.
N47
Ai jaaa....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taitaa olla päässä vähän vikaa, jos on ihan pakko käydä joka ilta suihkussa tai alkaa ahdistaa niin paljon, että ei uni tule. Suosittelen hankkimaan apua pakko-oireisuushäiriöösi.
Sinun päässä jotain kun tommosen viitsit kirjoittaa. 😁😁😁😁😁
1-2 kertaa päivässä. Aamulla ollakseni raikas, joskus illalla työvuoron jälkeen (hoiva-ala, kuolaa yms.) tai jos on ollut tosi kuuma päivä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti päivässä työni sekä rasvoittuvan ihoni vuoksi. Vapaapäivinä kerran päivässä riittää. Kuinka usein näitä pesukyselyitä onkaan?
Oko pakko vastata???? 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taitaa olla päässä vähän vikaa, jos on ihan pakko käydä joka ilta suihkussa tai alkaa ahdistaa niin paljon, että ei uni tule. Suosittelen hankkimaan apua pakko-oireisuushäiriöösi.
No ikävältähän se kuulostaa, jos ahdistaa. Onneksi kukaan ei ole tässä ketjussa sellaisesta maininnut.
Jännä että tuota ahdistaa jonkun toisen suihkussakäynti
Hyvinkin jännää sun vastaus.... jännää, jännää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohan perushygieniaan kuuluu peseytyminen päivittäin. Ihmekös tuo kun porukka haisee kylillä aivan 💩
Sitten ihmetellään kun tulee kaiken maailman ihoinfektioita ja tauteja. Sama porukka tuskin lenkilläkin hikoilee (muuten tekisi mieli suihkutella), joten diabetes ja muuta sairaudet puhkeaa. Hyi hävetkää
On inhottavaa mennä esim bussiin, kun aina siellä on joku josta haistaa, että ei ole vähään aikaan käynyt lähelläkään suihkua 🤢
Niinkö tekkööö ??? Kiitos tiedosta 😅
Miten teillä on varaa käydä päivittäin suihkussa? Meillä käytän tiskikonetta joka 2 päivä, pyykkiä pesen kotona 2 koneellista viikossa ja suihkussa kerran 10 min. Lapsi kerran vko 15 min. Silti meidän vesilasku kk on n 90 e kerrostalokaksiossa. Toki käsienpesuun menee ja kuukautisten aikaan on käytettävä bideesuihkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivänä kävin viimeksi. Sitä ennen 16.3. ja 11.1. Siinä tämän vuoden suihkuttelut. Muuten vain käsien, naaman ja alapäänpesua. Hiukset on millinsänki, niin pahimmat rasvat pyyhin päänahasta vessa tai talouspaperilla. 66
Toivottavasti en "törmää" sinuun missään;)
Toivottavasti et itse poistu ikinä kotoasi
-eri
Jospa haistaisit 💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on varaa käydä päivittäin suihkussa? Meillä käytän tiskikonetta joka 2 päivä, pyykkiä pesen kotona 2 koneellista viikossa ja suihkussa kerran 10 min. Lapsi kerran vko 15 min. Silti meidän vesilasku kk on n 90 e kerrostalokaksiossa. Toki käsienpesuun menee ja kuukautisten aikaan on käytettävä bideesuihkua.
Kiitos tarkasta raportistasi sinä siellä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on varaa käydä päivittäin suihkussa? Meillä käytän tiskikonetta joka 2 päivä, pyykkiä pesen kotona 2 koneellista viikossa ja suihkussa kerran 10 min. Lapsi kerran vko 15 min. Silti meidän vesilasku kk on n 90 e kerrostalokaksiossa. Toki käsienpesuun menee ja kuukautisten aikaan on käytettävä bideesuihkua.
Kiva että peset kuutististen aikana römpsäsi. Kiitos!
Suihkussa minä käyn kerran päivässä aamulla koska en halua illalla mennä. Hiukset pesen 2 vrk - 14 vrk välein
Mä käyn suihkussa aina nussimis session jälkeen,
huuhdon lemmen nesteet pois keholtani.
Olen sinkku mutta sessioita on lähes päivittäin, minulla on suurehko rinki
naisia joita käyn nussimassa vuorotellen, toki vapaa päiviä tulee pidettyä, silloin
katson elokuvia ja juon kaljaa, enkä käy suihkussa.
T. Jamppe 55
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun tarvii.
Sama. Minun iällä ei kukaan tee mitään. 😝
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa minä käyn kerran päivässä aamulla koska en halua illalla mennä. Hiukset pesen 2 vrk - 14 vrk välein
Herranen aika , unohdit ikäsi mainita!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on varaa käydä päivittäin suihkussa? Meillä käytän tiskikonetta joka 2 päivä, pyykkiä pesen kotona 2 koneellista viikossa ja suihkussa kerran 10 min. Lapsi kerran vko 15 min. Silti meidän vesilasku kk on n 90 e kerrostalokaksiossa. Toki käsienpesuun menee ja kuukautisten aikaan on käytettävä bideesuihkua.
Käsienpesuun menee todella vähän vettä, n. 10 sekunnin lirutus haaleaa vettä pienellä paineella riittää. Ethän esihuuhtele astioita?
Vittuako sulle kuuluu?