Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein käyt suihkussa?

Vierailija
21.05.2026 |

Sanotaan vaikka tämänhetkisillä ilmoilla? 

 

Mllä tavalla korvaat suihkua jos et ehdi tai pääse tai jaksa käydä? 

 

Ikä ja sukupuolesi?

 

Ihan yleisesti kiinnostaa vaan, siksi kyselen. En itse pysty peseytymään niin usein kuin ehkä olisi hyvä. Pitkien hiusten pesu ja kuivatus on myös iso operaatio, ne pesen noin kerran viikossa.

 

N51

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on? Kannattaisiko leikata hiukset vähän lyhyemmiksi, jos niiden puhtaanapito on noin ylivoimaista? Pitkistä hiuksista ei ole mitään iloa, jos ne ovat valtaosan ajasta haiseva ja rasvainen luiru.

Vittuako sulle kuuluu? 

Vierailija
42/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivänä kävin viimeksi. Sitä ennen 16.3. ja 11.1. Siinä tämän vuoden suihkuttelut. Muuten vain käsien, naaman ja alapäänpesua. Hiukset on millinsänki, niin pahimmat rasvat pyyhin päänahasta vessa tai talouspaperilla. 66

Toivottavasti en "törmää" sinuun missään;)

Joo, tällaisen hajuherneen haistaa metrien päästä eikä itse lemuaan tajua 🤢


Itse pesen vartalon ja kasvot aina aamuisin, hiukset joka toinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Oletko ihan terve? Miksi kyselet tuntemattomien  suihkukertoja ja vielä ikä pitäisi laittaa.  Mihin näitä tietoja moukka tarvitset???🙄🙄🤮🤮🤮

...... ja toist moukat vastaa.   😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
44/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen päivä paitsi helteellä joka päivä. En juuri hikoile enkä vietä aikaa auringossa.

Niikööö.... kiitos sulle sinne jonnekin.  🤭

Vierailija
45/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikkoon ja joskus venähtää kerran kahteen viikkoon.

 

N47

Ai jaaa....

Vierailija
46/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa olla päässä vähän vikaa, jos on ihan pakko käydä joka ilta suihkussa tai alkaa ahdistaa niin paljon, että ei uni tule. Suosittelen hankkimaan apua pakko-oireisuushäiriöösi. 

Sinun päässä jotain kun tommosen viitsit kirjoittaa. 😁😁😁😁😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa päivässä. Aamulla ollakseni raikas, joskus illalla työvuoron jälkeen (hoiva-ala, kuolaa yms.) tai jos on ollut tosi kuuma päivä kesällä.

Vierailija
48/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti päivässä työni sekä rasvoittuvan ihoni vuoksi.  Vapaapäivinä kerran päivässä riittää.    Kuinka usein näitä pesukyselyitä onkaan?  

Oko pakko vastata???? 😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa olla päässä vähän vikaa, jos on ihan pakko käydä joka ilta suihkussa tai alkaa ahdistaa niin paljon, että ei uni tule. Suosittelen hankkimaan apua pakko-oireisuushäiriöösi. 

No ikävältähän se kuulostaa, jos ahdistaa. Onneksi kukaan ei ole tässä ketjussa sellaisesta maininnut.

Jännä että tuota ahdistaa jonkun toisen suihkussakäynti

Hyvinkin jännää sun vastaus.... jännää, jännää

Vierailija
50/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohan perushygieniaan kuuluu peseytyminen päivittäin. Ihmekös tuo kun porukka haisee kylillä aivan 💩

Sitten ihmetellään kun tulee kaiken maailman ihoinfektioita ja tauteja. Sama porukka tuskin lenkilläkin hikoilee (muuten tekisi mieli suihkutella), joten diabetes ja muuta sairaudet puhkeaa. Hyi hävetkää

On inhottavaa mennä esim bussiin, kun aina siellä on joku josta haistaa, että ei ole vähään aikaan käynyt lähelläkään suihkua 🤢

Niinkö tekkööö ???      Kiitos tiedosta 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on varaa käydä päivittäin suihkussa? Meillä käytän tiskikonetta joka 2 päivä, pyykkiä pesen kotona 2 koneellista viikossa ja suihkussa kerran 10 min. Lapsi kerran vko 15 min. Silti meidän vesilasku kk on n 90 e kerrostalokaksiossa. Toki käsienpesuun menee ja kuukautisten aikaan on käytettävä bideesuihkua. 

Vierailija
52/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivänä kävin viimeksi. Sitä ennen 16.3. ja 11.1. Siinä tämän vuoden suihkuttelut. Muuten vain käsien, naaman ja alapäänpesua. Hiukset on millinsänki, niin pahimmat rasvat pyyhin päänahasta vessa tai talouspaperilla. 66

Toivottavasti en "törmää" sinuun missään;)

Toivottavasti et itse poistu ikinä kotoasi

-eri

Jospa haistaisit 💩💩💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on varaa käydä päivittäin suihkussa? Meillä käytän tiskikonetta joka 2 päivä, pyykkiä pesen kotona 2 koneellista viikossa ja suihkussa kerran 10 min. Lapsi kerran vko 15 min. Silti meidän vesilasku kk on n 90 e kerrostalokaksiossa. Toki käsienpesuun menee ja kuukautisten aikaan on käytettävä bideesuihkua. 

Kiitos tarkasta raportistasi sinä siellä jossain.

Vierailija
54/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on varaa käydä päivittäin suihkussa? Meillä käytän tiskikonetta joka 2 päivä, pyykkiä pesen kotona 2 koneellista viikossa ja suihkussa kerran 10 min. Lapsi kerran vko 15 min. Silti meidän vesilasku kk on n 90 e kerrostalokaksiossa. Toki käsienpesuun menee ja kuukautisten aikaan on käytettävä bideesuihkua. 

Kiva että peset kuutististen aikana  römpsäsi.   Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa minä käyn kerran päivässä aamulla koska en halua illalla mennä. Hiukset pesen 2 vrk - 14 vrk välein 

Vierailija
56/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn suihkussa aina nussimis session jälkeen, 
huuhdon lemmen nesteet pois keholtani. 
Olen sinkku mutta sessioita on lähes päivittäin, minulla on suurehko rinki
naisia joita käyn nussimassa vuorotellen, toki vapaa päiviä tulee pidettyä, silloin
katson elokuvia ja juon kaljaa, enkä käy suihkussa.
T. Jamppe 55
 

Vierailija
57/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun tarvii.

Sama. Minun iällä ei kukaan tee mitään. 😝

Vierailija
58/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran.

Vierailija
59/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa minä käyn kerran päivässä aamulla koska en halua illalla mennä. Hiukset pesen 2 vrk - 14 vrk välein 

Herranen aika , unohdit ikäsi mainita!!!!!

Vierailija
60/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on varaa käydä päivittäin suihkussa? Meillä käytän tiskikonetta joka 2 päivä, pyykkiä pesen kotona 2 koneellista viikossa ja suihkussa kerran 10 min. Lapsi kerran vko 15 min. Silti meidän vesilasku kk on n 90 e kerrostalokaksiossa. Toki käsienpesuun menee ja kuukautisten aikaan on käytettävä bideesuihkua. 

Käsienpesuun menee todella vähän vettä, n. 10 sekunnin lirutus haaleaa vettä pienellä paineella riittää. Ethän esihuuhtele astioita?