Miten usein käyt suihkussa?
Sanotaan vaikka tämänhetkisillä ilmoilla?
Mllä tavalla korvaat suihkua jos et ehdi tai pääse tai jaksa käydä?
Ikä ja sukupuolesi?
Ihan yleisesti kiinnostaa vaan, siksi kyselen. En itse pysty peseytymään niin usein kuin ehkä olisi hyvä. Pitkien hiusten pesu ja kuivatus on myös iso operaatio, ne pesen noin kerran viikossa.
N51
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohan perushygieniaan kuuluu peseytyminen päivittäin. Ihmekös tuo kun porukka haisee kylillä aivan 💩
Sitten ihmetellään kun tulee kaiken maailman ihoinfektioita ja tauteja. Sama porukka tuskin lenkilläkin hikoilee (muuten tekisi mieli suihkutella), joten diabetes ja muuta sairaudet puhkeaa. Hyi hävetkää
On inhottavaa mennä esim bussiin, kun aina siellä on joku josta haistaa, että ei ole vähään aikaan käynyt lähelläkään suihkua 🤢
Muutenkin alkaa nyt bussit haista ties miltä hieltä. Se ihorasva ja muu haisee myös. Oikein likaiset hiuksetkin haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus sulla on? Kannattaisiko leikata hiukset vähän lyhyemmiksi, jos niiden puhtaanapito on noin ylivoimaista? Pitkistä hiuksista ei ole mitään iloa, jos ne ovat valtaosan ajasta haiseva ja rasvainen luiru.
Vittuako sulle kuuluu?
Ei se kuulu, mutta haisee 😷 Parasta maskeissa oli hajujen suodatus.
Päivittäin arkisin. Viikonloppuna jätän yhden kerran väliin.
Kroonisesti masentuneena suihkuvälit aina venyvät, jos sille tulee pienikin tilaisuus. Mutta koska en halua vetää yhtään tavallista enempää huomiota itseeni, pakotan itseni kuitenkin suihkuun Joka Kerta ennen kuin poistun kotoa. Kotona elän sitten kuin pelossa; jos en esim. poistu viikkoon kotoa, en käy viikkoon myöskään suihkussa. Ainoastaan siinä vaiheessa, jos oma likaisuus rupeaa häiritsemään jo itseänikin, yritän löytää jostain energiaa suihkussa käymiseen.
Tällä hetkellä olen tosin osa-aikatyössä, joten työaamuina on pakko käydä suihkussa. Mutta esim. huomenaamuna (pe) kun käyn suihkussa ennen töihinlähtöä, niin seuraavan kerran käyn sitten vasta maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohan perushygieniaan kuuluu peseytyminen päivittäin. Ihmekös tuo kun porukka haisee kylillä aivan 💩
Sitten ihmetellään kun tulee kaiken maailman ihoinfektioita ja tauteja. Sama porukka tuskin lenkilläkin hikoilee (muuten tekisi mieli suihkutella), joten diabetes ja muuta sairaudet puhkeaa. Hyi hävetkää
On inhottavaa mennä esim bussiin, kun aina siellä on joku josta haistaa, että ei ole vähään aikaan käynyt lähelläkään suihkua 🤢
Hyi! Kuka käyttää julkisia liikennevälineitä?! Kuin käyttäisi jonkun toisen käyttämää kondomia. 😖
On niiin paljon miellyttävämpää ajaa pakettiautolla rasistien ja ahdistelijoiden joukkoon rakennustöihin joka päivä.
Nainnin jälkeen eli joskus useita kertoja päivässä.
M56
Sen kyllä haistaa ihmisten ilmoilla ketkä käyvät harvoin suihkussa. Omasta mielestään varmaan tuoksuvat hyvältä, mutta ei voi muuta sanoa kuin että hyi olkoon.
Kipulaastarin vaihto on kuuden päivän välein joten käyn joka 6. päivä laastarin vaihdon yhteydessä. Haluaisin käydä tiheämmin mutta laastarin liima pettää kastuessaan.(vaikka muuta luvataan)
Joka päivä. Hiuksia en kuitenkaan pese joka, vaan kolme kertaa viikossa.
Joka päivä. Jos en pääse suihkuun niin hätävarana 0.5 litran vesi-shapoo-seos ja 1.5 litran vesipullo loppuhuuhteluun. Teen sen pesun missä vaan - hiuka piilossa, kuten esim auto näköesteenä. Ihmeelkää rauhassa karvasta persettä.
Juuri kävin, pitää se joka ilta suihkuttaa kainalot ja genitaalit.
Käyn normaalisti joka päivä suihkussa yhden kerran, mutta joskus on erinäisistä syistä johtuen tullut tarve käydä toisenkin kerran. Kolmas kerta on harvinaisempi. Viimeistään illan koettaessa on pakko käydä suihkussa, jos ei aikaisemmin saman päivän aikana ole tullut käytyä.
Käyn aivan tarpeen mukaan. Eläkkeellä ollessa riittää suihku joka toinen päivä tai joka päivä tai joskus kolme kertaa päivässä. Hiukset pesen kaksi kertaa viikossa.
Riippuu ihan siitä olenko hikoillut tai tehnyt jotain missä likaantuu. Pääsääntöisesti joka kolmas päivä.
Pääsääntöisesti suihku joka toinen päivä. Olen kuivaihoinen ja eläkeellä. Jos on muuta menoa eli kyläily tai lääkäriaika niin sitten käyn joka päivä suihkussa.
Oisko nyt viisi viikkoa edellisestä.
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää kuinka joku voi mennä lakanoihin likaisena Illalla, vaikka ei hikoilisi niin iho erittää kaikenlaista kuitenkin
Lakanoihin, mitä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Käyn aivan tarpeen mukaan. Eläkkeellä ollessa riittää suihku joka toinen päivä tai joka päivä tai joskus kolme kertaa päivässä. Hiukset pesen kaksi kertaa viikossa.
Täh? Miten se eläkeläisyys vaikuttaa suihkussa käymiseen? Itse olen käynyt aina vähintään kerran päivässä suihkussa eläkeläisenä ja ennen sitä.
No joka päivä tietenkin. Teen fyysistä työtä, hiki tulee ja ei tulisi mieleenkään mennä illalla likaisena nukkumaan. N47