Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein käyt suihkussa?

Vierailija
21.05.2026 |

Sanotaan vaikka tämänhetkisillä ilmoilla? 

 

Mllä tavalla korvaat suihkua jos et ehdi tai pääse tai jaksa käydä? 

 

Ikä ja sukupuolesi?

 

Ihan yleisesti kiinnostaa vaan, siksi kyselen. En itse pysty peseytymään niin usein kuin ehkä olisi hyvä. Pitkien hiusten pesu ja kuivatus on myös iso operaatio, ne pesen noin kerran viikossa.

 

N51

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu työpaikalla, pyöräilen töihin. 

Vierailija
102/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta ja yleensä myös joka aamu, joskus jos tulee kiire niin pesen aamulla vain kasvot ja kainalot mutta 90% suihku myös silloin. 

Lisäksi jos hikiliikuntaa tai käyn tallilla niin aina sellaisen jälkeen. Kovin useinhan sitä tulee käytyä.

 

Hiukset pesen 2 kertaa viikossa (kesällä sitten useammin) ja käytän muuten kuivashampoota.

 

N39, toimistotöissä ja hevosharrastaja ja lenkkeilijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan samalla suihkussa eli siksi pitää käydä päivittäin.

Vierailija
104/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu.

Vierailija
105/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiustenpesussa pelottaa? Jos ihminen harrastaa hikiliikuntaa ja työmatkapyöräilyä ym. hiostavaa touhua päivittäin, niin riittääkö hiustenpesu kaksi kertaa viikossa. En ymmärrä kuivashampoon käyttöä. 

Vierailija
106/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä, useinmiten laitan vielä saunankin.

 

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 2 x päivässä, joskus 1 x.

Vierailija
108/119 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kun on lämmintä niin joka päivä ei poikkeuksia. Talvikautena kun on kylmä niin joka toinen päivä ja tietysti tällöin jalat, haarat ja kainalot silloin kun ei suihkua. 

Ihminen joka ei peseydy on mielestäni sairastunut. Alusvaatteet, paita ja sukat vaihdetaan joka päivä ja päälivaatteet tarpeen mukaan. Pyykkiä tulee tällä systeemillä pestyä kerran/1.5 viikossa pesen pyykkiä harvemmin mutta kun pesen niin tapahtuu niin kuumassa vedessä kun tekstiilit kestää ja pitkällä ohjelmalla. Pesukoneena sen aikakauden tuote jolloin koneet käyttivät runsaasti vettä pesuun ja huuhteluun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Hikoilen herkästi ja pyörin hevostalleilla likaisena ym. Hiukset pesen myös pääsääntöisesti päivittäin, ovat pitkät ja paksut niin päänahka hikoilee. Joskus harvoin jos olen ollut koko päivän kotona tekemättä mitään niin saatan jättää hiustenpesun väliin.

Vierailija
110/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka aamu suihkussa. En lähde ihmisten ilmoille peseytymättä. Helteellä saatan käydä suihkussa vielä illallakin.

Käyn illalla suihkussa, joten nyt aamulla pesin vain pyllyn, kainalot ja kasvot, kun lähdin liikenteeseen. Atoopikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipulaastarin vaihto on kuuden päivän välein joten käyn joka 6. päivä laastarin vaihdon yhteydessä.  Haluaisin käydä tiheämmin mutta laastarin liima pettää kastuessaan.(vaikka muuta luvataan)

Miksi et vaan suojaa sitä laastaria jollain? Peseytymättömyys ei ainakaan paranna oloa.

Vierailija
112/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipulaastarin vaihto on kuuden päivän välein joten käyn joka 6. päivä laastarin vaihdon yhteydessä.  Haluaisin käydä tiheämmin mutta laastarin liima pettää kastuessaan.(vaikka muuta luvataan)

Pitä se muovilla ja jesarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipulaastarin vaihto on kuuden päivän välein joten käyn joka 6. päivä laastarin vaihdon yhteydessä.  Haluaisin käydä tiheämmin mutta laastarin liima pettää kastuessaan.(vaikka muuta luvataan)

Pitä se muovilla ja jesarilla.

Siis peitä se kipulaastari muovilla ja jesarilla.

Vierailija
114/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kiveen kirjoitettua suihkurytmiä. Saatan käydä suihkussa 3 kertaa päivässä tai joka ilta. Joskus, jos en käy illalla, käyn aamulla. Hiukset pesen kahdesti viikossa tai 4-5 päivän välein. Riippuen ihan siitä hikoilen lenkkeillessä tai väärin pukeutuneena paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä parin päivän välein jos oon vaan himassa. Mutta jos menen jonnekin niin aamulla suihkuttelen. Lisäksi aina jos on treenin jälkeen tai helteen takia likainen tai jos on naitu.

M62"

 

Tämä voisi olla sanasta sanaan minun viestini!

N63

Vierailija
116/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jolloin olen menossa jonnekin. Jos en mene edes kauppaan niin ehkä 1-2 kertaa viikossa lian ja hajun perusteella.

Vierailija
117/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny suihkussa pari viikkoa sitten . Mutta AP ei kysynyt kuinka usein käyn saunassa ( joka toinen päivä)

Vierailija
118/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny suihkussa pari viikkoa sitten . Mutta AP ei kysynyt kuinka usein käyn saunassa ( joka toinen päivä)

Etkö löylyjen jälkeen käy suihkussa, hyi.

Vierailija
119/119 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, illalla ja jokaisen treenin jälkeen. Eli yleensä 25-30 kertaa viikossa.