Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät syö hedelmiä

Vierailija
02.05.2016 |

Miksi miehet eivät syö hedelmiä? Mitä ihmeen naisruokaa hedelmät, vihannekset, yms. ovat? Aviomieheni, fiksu, älykäs perheenisä, ei ilman eri kehoitusta (olen jo ajat sitten lopettanut "kehoittamisen") syö ikinä hedelmiä. Korkeintaan helposti kuorittavan mandariinin joskus syö. Ja banaanin, koska helppo. Miehellä on korkea kolesteroli, hänen pitää tarkkailla syömisiään. Esim. appelsiinejä ei varmuudella syö. Olen päätellyt, että mies ei niitä syö, koska on liian vaikeaa ja hidasta kuoria ne.

Esim. porkkana (hyvä välipala pikkunälkään) ei ikinä ole miehen kädessä. Luultavasti samasta syystä kuin appelsiini: liian vaikea kuorittavaksi. En tunne ketään miestä, joka söisi porkkanoita tai hedelmiä. Miksi terveysvalistus, se peruskoulussa terveystiedon ja kotsantunneilla saatu, ei näy käytännössä? Ihan hyvin ruokailuasioita voisi tehdä oikein....

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hittoako sun tarvii miehes syömisiä kyttäillä vai onko se sun lapsi??!

Vierailija
2/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön porkkanan kuorineen, olenhan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi yleistää. Suuri osa miehistä on ihan normaalisti kiinnostuneita terveellisestä syömisestä, ja osaa kuoria niin appelsiinin kuin porkkanankin. Se, että sinun miehesi on laiska, ei tarkoita että kaikki muutkin on. Meillä ruokavalio koostuu 80-prosenttisesti erilaisista kasviksista ja hedelmistä, ja ihan kumpikin niitä ostetaan, kuoritaan, kokataan ja syödään.

Vierailija
4/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on viisaita, jättävät hedelmät syömättä.

Vierailija
5/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on geeneiltään kuningas. Joten sitä vituttaa aina kun joku tulee määräilemään sitä. 

Vierailija
6/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin eilen puolikkaan lantun. Hauduttelin sen paistinpannulle palasteltuna kastikelihasiivujen kanssa. Nam.

Onko käynyt mielessä että kaikki ei pidä appelsiineistä koska ne ovat todellakin aika hankalia syötäviä sellaisenaan (kuorit, nyhdät siivuja irti, väistelet roiskeita, töpeksit siemeniä) ja eikä kaikki pidä niiden mausta. Aplareiden makukin vaihtelee aikalailla, jotkut ovat makeita ja toiset taas melkein sitruunoita.

Itse vittuuntuisin aika huolella  jos minulle,aikuiselle miehelle alkaa aikuinen nainen esitelmöimään mitä minun pitää syödä ja mitä ei kuin pikkulapselle, mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
7/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa niitä miehiäkin on ruokailutottumustensa kanssa moneen junaan ihan kuin meitä naisiakin. Oma mieheni syö mieluusti hedelmistä nimenomaan banaania ja joskus appelsiinia (omenalle ja päärynälle on allerginen ja muista ei oikein tykkääkään) ja vihanneksista syö kyllä kaikkea, mitä on tarjolla vaikkei niin niiden mausta välittäisikään. Sitten taas tunnen myös vegaanimiehiä ja sellaisia, jotka ei syö ollenkaan hedelmiä tai kasviksia perunaa lukuunottamatta.

Vierailija
8/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäsokeri on epäterveellistä ja hedelmissä on paljon kaloreita sekä myrkkyjä. Terveellisemmin saa vitamiinssit purkista.

Vierailija
9/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS mitä jos tekisit ruokaa jossa porkkanat ovat mukana siinä ruoassa.

Vierailija
10/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia miehiä jotka syövät kasviksia ja hedelmiä. Mun mies syö enemmän hedelmiä kuin minä.

Vierailija
11/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetkuttelen tässä hommiin lähtöä ja join just kupillisen kahvia mutta kaadoinpa sitten vielä mukiin Innocentin mango/passionhedelmä smoothieta ja hörpin tämän. Että ap on hyvä ja työntää yleistyksensä peppuliinsa poikittain ja kaataa ittellensä vaan.

t. sinkkum45

Vierailija
12/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä naisia, jotka kuvittelevat, että kaikki miehet ovat samanlaisia kuin heidän miehensä. Tämä ajattelu on niin yksinkertaista, ettei siihen nyt hirveästi edes kannata kommentoida. 

Vierailija
13/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät eivät ole välttämättömiä. Kasviksia sen sijaan kannattaakin syödä. Hyvä on myös muistaa, että terveelliseen syömiseen kuuluu muutakin ruokaa.

Vierailija
14/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri minä syön oikein ja kaikki muut ihan väärin"

Vierailija
15/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies=kaikki miehet

Vierailija
16/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmäsokeri on epäterveellistä ja hedelmissä on paljon kaloreita sekä myrkkyjä. Terveellisemmin saa vitamiinssit purkista.

Vitamiineja saa muualtakin kuin hedelmistä, ei tarvitse purkille mennä.

Vierailija
17/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tykkää hedelmistä ja jaksaa niitä kuoriakin. Ihan kiva, minäkin saan sitten samalla kulhollisen valmiiksi kuorittuja ja paloiteltuja omenia, appelsiineja, päärynöitä ja mitä milloinkin nenän eteen tarjoiltuna.

Vierailija
18/18 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö kyllä ja ihan mielelläänkin vielä. Syö mielellään myös mun tekemää kasvisruokaa ja kaiken maailman chiasiemenvanukkaita hedelmäpaloilla. Ei valita vaan kehuu, sanoo vaan, ettei itse osaa tehdä tuollaisia, mutta on iloinen jos minä teen. Ei koe vihannesten tai hedelmien syömistä epämiehekkäänä :D Mua naurattaa, miksi joku niin kokisi muutenkaan. Sehän on ruokaa. Ottaa päivittäin hedelmän mukaan töihin välipalaksi. Sulla on kyllä ap ihmeellinen mies! Kokeile vihanneksia ja dippiä, menisikö sellainen?