Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vink vink: Muitakin nimiä olemassa

Vierailija
03.06.2015 |

kuin Oliver, Daniel ja Robin. Tässä nyt uudet suosikit, joihin olen papereita pyöritellessä törmännyt. Ollaan niin kansainvälistä kuin kimiräikkönen konsanaan. Muutama muu on myös hoksannut nämä nimet. Vähän mielikuvitusta, kiitos

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ella, Sofia, Oona ja Aada.

Vierailija
2/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä papereita pyörittelet? Päiväkotihakemuksia? Vai maistraatin rekisterissä uusia nimettyjä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienointa ois jos jokainen antais sellasen nimen kuin itse aidosti tykkää. Huolimatta siitä oliko se muodissa vai ei. Typerimpiä nimiä ovat ne jotka eivät sovi lainkaan sukunimeen tai jos niistä on helppo kiusata lasta sitten myöhemmin.

Vierailija
4/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Adele ja Jade.

Vierailija
5/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade Adele ja Tero Antero.

Vierailija
6/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opet vois myös keksiä tyttärilleen muitakin nimiä kuin AINO.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä haukutaan nimiä kokoajan?
En ymmärrä. Jokainen antaa lapselleen sen nimen mistä ite tykkää ja minkä haluaa antaa.
Mitä se kenenkään muun nenää kaivelee? Jos jonkun lapsen nimi ei sua miellytä, niin muista ettei sunkaan lapsen nimi ole kaikkien mieleen.
Jos mä joskus lapsen saan niin annan sille tasan sen nimen mikä tuntuu sinä hetkenä parhaimmalta. Ei kìinnosta onko se muodissa tai kaikkien vihaama. Ihan sama.
Itelläni on kohtuu harvinainen nimi. En ole Suomessa montaakaan samaa nimeä kantavaa tavannu.

Vierailija
8/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sukunimiasia on niin totta, miettikää vähän miltä Indira Lidia Virtasesta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel on esim. tosi kiva nimi ja en jättäisi antamatta sen takia et se on suosittu.

Vierailija
10/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmaan paikallista moinen. Jyväskylässä asun, on omia lapsia ja lasten kanssa teen töitä. En tiedä ainuttakaan Robinia, Danielia tai Oliveria. Muutenkaan en ymmärrä tätä "uliuliuli kun on niin paljon samannimisiä lapsia, miksi kaikilla pitää olla muotinimi ja nyyhnyyh" -jankutusta. Esikoisen päiväkotiryhmässä on kaksi Nikoa. Kuopuksen ryhmässä kaksi Akselia. Onko nämä nyt sitten suuria muotinimiä? Ja onko tästä kamalasti haittaa jollekulle, että tuttavapiirissä on samannimiset pikkupojat? Epäilen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä nimien vatvontaa. Antakoon jokainen sellaisen nimen kun haluaa ja pulinat pois.

Vierailija
12/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Räikköstä apinoineet. Eiköhän ennemminki tuo laulajapoika ole monia (ehkä Räikkösen poikaakin) alitajuisesti inspiroinut. Kaikki ap:n mainitsemat nimet ovat musta aivan jees, yleisyys ei ole kaikille mikään kirosana. Mieluummin yleinen kuin sellainen, mistä ei niin kauheasti pitäisi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:25"]Tuskinpa Räikköstä apinoineet. Eiköhän ennemminki tuo laulajapoika ole monia (ehkä Räikkösen poikaakin) alitajuisesti inspiroinut. Kaikki ap:n mainitsemat nimet ovat musta aivan jees, yleisyys ei ole kaikille mikään kirosana. Mieluummin yleinen kuin sellainen, mistä ei niin kauheasti pitäisi. :)
[/quote]
Niin ja siis räikkösen pojan nimeämistä inspiroinut, tuskin itse poikaa, ainakaan vielä. :D
-13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi