Lue keskustelun säännöt.
Haluaisin käydä englannin kielen kurssin kesällä
25.05.2015 |
Ehtisikö vielä tässä vaiheessa jollekin kurssille ja minkä hintaisia ne ovat suurin piirtein? Googletin kyllä jo! Thank you!
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 03:48"]Ehtisikö vielä tässä vaiheessa jollekin kurssille ja minkä hintaisia ne ovat suurin piirtein? Googletin kyllä jo! Thank you!
[/quote]
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 03:48"]Ehtisikö vielä tässä vaiheessa jollekin kurssille ja minkä hintaisia ne ovat suurin piirtein? Googletin kyllä jo! Thank you!
[/quote]