Mitkä paikat peset suihkussa? Kiusallinen totuus suomalaisten hygieniasta paljastui lääkäri hämmästyi: Ne pitää pestä joka suihkukerta
Luin tämän jutun ja ihmettelin, että mitä ihmiset pesee, jos eivät pese esim kainaloitaan joka suihkukerralla.. miksi mennä suihkuun jos ei pese kainaloita?
Itse huuhtaisen päivittäin kauttaaltaan, joka kehonosan, jos jotain jättäisin pesemättä niin se olisi hiukset, ei kainalot tai varvasvälit.
Kommentit (63)
Pimpsa pitää nopeasti huuhtaista kylmälle eikä saa ajatella mitään tuhmuuksia siinä suihkutellessa
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä alas, hiukset, kainalot, ass crack ja nivuset, reidet, pohkeet ja varpaat.
Ass crack on suomeksi persvako...
Jos en käy suihkussa joka päivä, niin ihoa alkaa kutittaa kauttaaltaan, joten mahdotonta vältellä.
Mutta ihotyyppi ratkaisee.
korvantakusia ajattelin otsikon lukiessani.
Vierailija kirjoitti:
Pimpsa pitää nopeasti huuhtaista kylmälle eikä saa ajatella mitään tuhmuuksia siinä suihkutellessa
Pertin tekopimpsa pitää pestä lämpimällä, kylmä ei riitä.
Niin? Mitkä ne paikat siis on? En ala klikkailemaan jonkun toimittajan tekemiä omia juttuja.
Persettä en pese koskaan. Enkä munaa. Enkä pallia.
Käynti suihkun alla ja huuhtaisu ei riitä. Turha homma jos joka päivä tekee noin. Parempi kerran tai kaksi viikossa kunnon pesu.
Varmaankin se Av-mamman persereikä...
Minä en pese pyllyvakoa joka päivä kun se ärtyy ja kuivuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pese pyllyvakoa joka päivä kun se ärtyy ja kuivuu.
Onko norsunnahkaa?!
Pippeli nyt on ainakin pakko pestä joka päivä. Aikalailla p erse myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä alas, hiukset, kainalot, ass crack ja nivuset, reidet, pohkeet ja varpaat.
Ass crack on suomeksi persvako...
Ass crack on se crackmäärä mikä salakuljetetaan perseen sisällä kondomeissa.
Laita pesun jälkeen vaikks perusvoidetta tai öljyä.
Mä kuulin, että monet miehet menee suihkuun naama sinne suihkun seinään päin. Siis sillei, että naama on sitten kokonaan suihkun alla ja tukehtuu sitten siihen. Mä olen itse suurimman osan selkä suihkuun päin ja sitten otan suihkun käteen, kun pesen etupuolen.
Ethän sinäkään mitään pese, huuhtaiset vaan. Ällöttävää.
Lopetin yhden muijan deittailun kun se ei koskaan peseytyessä muuta kuin seistä tökötti suihkun alla. Vähän käänteli päätä puolelta toiselle, siinä kaikki. Kyllä haisi aina kaikki paikat. Muuten oli siisti ja ihan fiksun oloinen, ikävä kyllä.