Lue keskustelun säännöt.
Ymmärtäkää hyvät äidit,ettei ystävienne mielestä
29.03.2006 |
se teidän kullannuppunne välttämättä ole se maailman ihanin lapsi! Ärsyttää,kun pyydätte sitä räkäistä lasta pussailemaan minua,kun mua ei yhtään huvittais!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle piisaa 3 omaa lasta ja niiden hellittely, en kyllä kaipaa yhtään vieraita lapsia hyviteltäväks. tai pussailee... yh.