Lue keskustelun säännöt.
Viallinen Elivo raskaustesti, onko muilla?
28.03.2015 |
Eli tein tänään aamulla raskaustestin, Elivo- merkkisen. Odotin 5minuuttia tulosta. Vaaleanpunaista väriä oli levinnyt toiseen ikkunaan. Ajattelin heti, että se on viallinen, mutta odotin kuitenkin toiset 5minuuttia, kuten ohjeessa neuvottiin. Sitten väri oli levinnyt jo molempiin ikkunoihin.
Onko kellään kokemusta tuosta Elivo testistä? Onko tehnyt muilla samalla tavalla?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla