Mitä tehdä yksin kotona pääsiäisenä?
Kommentit (10)
Minä siivosin parvekkeen, pesin ikkunat. Seuraavaksi muuta siivousta. Jos vaikka sää lämpiäisi, silloin ei viitsi.
Ikkunoiden pesu tässä kurasäässä tuskin kannattaa... Vittuillakseni voisin piristää pyhää imuroimalla. Ap
Älkää hyvät ihmiset käyttäkö sitä omaa rauhaanne pelkkään siivoamiseen!
Mä teen samaa kuin muinakin ekstravapaina: lepään, luen, katon leffoja, syön hyvin, käyn kävelyllä, teen jotain mieluisaa jora en ole ehtinyt/jaksanut (esim perjantaina ompelin).
En käsitä ihmisiä, jotka eivät keksi itselleen tekemistä. Minulla on aina enemmän kivaa tekemistä kuin on aikaa. Aina on kirjoja luettavana, uusia taitoja opittavana, novelleja kirjoitettavana, tauluja maalattavana.
Ota yöpöydän laatikosta suriseva sauva ja vietä kiireetön hetki tehden hyvää itsellesi ;)
Sido hirttosolmu ja etsi metsästä vahva oksa johon ripustautua.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:09"]
Vinkkejä
[/quote]
Lenkillä käydä?