Jos jokainen suomalainen maksaisi 17,5k€, olisi Suomen velat sillä kuitattu
Kommentit (35)
Jos jokainen suomalainen antaisi minulle euron en menisi enää töihin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:01"]
Mun taaperolla ei ole tuollaisia rahoja.
[/quote]
Luonnollisesti vanhemmat maksavat alle 18-vuotiaan puolesta. :)
Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]
Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?
[/quote]
Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)
Ja heti huomenna alkaisi taas uutta velkaa kertyä...
17,5 tonnia? No joo, onhan mulla just lompakossa tollaset hilut!
Minulla ei ole tuollaisia rahoja. Olisikohan koirallani lainata minulle? Vai koskeeko maksaminen heitäkin? Mitäs, kun koirani on saksanpaimenkoira, onko hän sitten edes suomalainen vai saksalainen? Mitä muuten kissoillenne kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]
Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?
[/quote]
Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)
[/quote]
Eihän tuossa ole kuin kaksi lasta. Liikaa?
Mulla on suurinpiirtein tuon verran asuntolainaa jäljellä. Maksan sen pois ensin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]
Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?
[/quote]
Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)
[/quote]
Eihän tuossa ole kuin kaksi lasta. Liikaa?
[/quote]
Kolmehan?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:01"]
Mun taaperolla ei ole tuollaisia rahoja.
[/quote]
Luonnollisesti vanhemmat maksavat alle 18-vuotiaan puolesta. :)
[/quote]
Kiitos. T. Neljän äiti
Hmmm. Eikös velka kuulu sille, joka on alunperin velan hankkinut...Ainakin meillä taviksilla homma toimiin niin. Minä voin repiä tuon summan - nimittäin laittomasta huumekaupasta. Pitäisi ottaa muukin Suomi mukaan mafiaan niin johan on velat kuitattu. Mistään muualta, paitsi poliitikoiden pussista, en usko taviksen taikovan tuollaisia summia.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]
Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?
[/quote]
Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)
[/quote]
Raha riittää lapsen tekoon = täytyy olla muutama kymmenen tonnia ylimääräistä koko ajan. Aika optimisten näkemys lapsiperheistä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:11"]Hmmm. Eikös velka kuulu sille, joka on alunperin velan hankkinut...Ainakin meillä taviksilla homma toimiin niin. Minä voin repiä tuon summan - nimittäin laittomasta huumekaupasta. Pitäisi ottaa muukin Suomi mukaan mafiaan niin johan on velat kuitattu. Mistään muualta, paitsi poliitikoiden pussista, en usko taviksen taikovan tuollaisia summia.
[/quote]
Useimmilla poliitikoillakaan ei ole tuollaisia rahoja muuten vain käyttötilillä
Hienosti laskettu mutta miten se hyödyttää ketään? Tietysti havainnollistava esimerkki siitä, miten toivottomaan lopputulokseen lisävelan ottaminen johtaa
Laskukone antoi tulokseksi 8750000 jotain rahaa, eli onko se 87 miljoonaa euroa ?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]
Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?
[/quote]
Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)
[/quote]
Eihän tuossa ole kuin kaksi lasta. Liikaa?
[/quote]
Kolmehan?
[/quote]
Kaksi. Mukaan on laskettu myös puoliso, joka näin työttömänä ei kauheasti rahaa saa. Joten minun maksettavakseni lankeaisi myös hänen osuutensa.
Oletko ap ottanut sen huomioon, että jos SDP ja keskusta muodostaa seuraavan hallituksen niin Kreikkaan lähetetään kreikka3-paketti eli velka kasvaa huimaa vauhtia koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:11"]Hmmm. Eikös velka kuulu sille, joka on alunperin velan hankkinut...Ainakin meillä taviksilla homma toimiin niin. Minä voin repiä tuon summan - nimittäin laittomasta huumekaupasta. Pitäisi ottaa muukin Suomi mukaan mafiaan niin johan on velat kuitattu. Mistään muualta, paitsi poliitikoiden pussista, en usko taviksen taikovan tuollaisia summia. [/quote] Useimmilla poliitikoillakaan ei ole tuollaisia rahoja muuten vain käyttötilillä
[/quote]
Ei olekaan. Ne ovat Sveitsiläsessä pankissa.
Mun taaperolla ei ole tuollaisia rahoja.