Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei tuo taapero nuku, ei. Se on levittänyt kaikki lelunsa ja vaatteensa lattialle
15.03.2006 |
grrrr... Enkä mene sinne enää kertaakaan laittamaan sänkyyn. Meuhkatkoon.
Kommentit (2)
meilläkin YLEENSÄ taapero nukahtaa helposti itsekseen, nyt on sellaista uhmaa ilmassa, että!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No, se ehtikin leikkiä, tanssia ja riehua ittensä väsyksiin kun oli muutamia kavereita käymässä. Yleensä saa tosiaan patistaa päikkäreille likemmäs tunnin...
Kaipa lapsi nukahtaa sitten kun on tosissaan ihan väsynyt ;)