Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa miehen elämä on parasta?

Vierailija
07.12.2014 |

Mitä mieltä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saudi-Arabia, no question; Öljyn vuoksi vauras maa, jossa hyväpalkkaisia hommia riittää ja mies saa olla Mies. 

Seuraavina jotkut Aasian maat. 

 

Vierailija
2/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaat noin yleisesti on parhaita maita ihmisen asua. Niin miesten kuin naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen maa on hyvä vaihtoehto miehelle jos on tarpeeksi korkeassa luokka-asemassa.

Elämä vaikka Thaimaassa köyhänä miehenä on aikalailla paskempaa ja lyhyempi kuin keskituloisena Suomessa, ymmärtäkääpäs vertailukohteiden ero.

Vierailija
4/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:43"]

Saudi-Arabia, no question; Öljyn vuoksi vauras maa, jossa hyväpalkkaisia hommia riittää ja mies saa olla Mies. 

Seuraavina jotkut Aasian maat. 

 

[/quote]

Muslimimaat (paitsi pari rikasta öljyvaltiota) on huonoimpia paikkoja myös miehille. Kaikki siellä joutuu olemaan maailman painostavimman ja orjuuttavimman uskonnon ja kulttuurin vankeja.

Vierailija
5/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:46"]

Pohjoismaat noin yleisesti on parhaita maita ihmisen asua. Niin miesten kuin naisten.

[/quote]

 

Ei nää todellakaan ole miehelle mitään paratiiseja!

Naiset on ilkeitä, ei saa harrastaa miehisiä juttuja kuten ammuntaa ISOILLA aseilla, autot kalliita, sinut voidaan sivuuttaa työhönotossa ihan puhtaasti sukupuolesi perusteella, et voi käytännössä saada lastesi huoltajuutta erotilanteessa, sinulta odotetaan macho-miehen käytöstä muttet saa siitä mitään kiitosta niin kuin muualla saadaan mutta jos olet vässykkä niin sekin on huono. 

 

Vierailija
6/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:43"]

Saudi-Arabia, no question; Öljyn vuoksi vauras maa, jossa hyväpalkkaisia hommia riittää ja mies saa olla Mies. 

Seuraavina jotkut Aasian maat. 

 

[/quote]

Miksi siihen että "mies saa olla mies" tarvitaan naisten totaalinen alistaminen. Saudi-Arabiassa naiset ei saa edes äänestää, viimeisenä maana mailmassa. Onko miehillä jotenkin äärettömän huono itseluttamus, kun ei voi olla "mies" ellei saa viedä naisilta kaikki oikeudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elämä on parasta siellä missä naisen elämä on huonointa. Ja toisinpäin. 

Ihan loogista. 

Vierailija
8/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:58"]

Miehen elämä on parasta siellä missä naisen elämä on huonointa. Ja toisinpäin. 

Ihan loogista. 

[/quote]

No ei todellakaan. Ei kaikki ole niin sukupuolittunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:58"]

Miehen elämä on parasta siellä missä naisen elämä on huonointa. Ja toisinpäin. 

Ihan loogista. 

[/quote]

Loogista kenties vajakeille.

Onneksi älykkäillä yksilöillä elämänkuva on sellainen, että yhteiskunnassa molemmat sukupuolet ovat tasaarvoisia.

Vierailija
10/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:43"]

Saudi-Arabia, no question; Öljyn vuoksi vauras maa, jossa hyväpalkkaisia hommia riittää ja mies saa olla Mies. 

Seuraavina jotkut Aasian maat. 

 

[/quote]

Miksi siihen että "mies saa olla mies" tarvitaan naisten totaalinen alistaminen. Saudi-Arabiassa naiset ei saa edes äänestää, viimeisenä maana mailmassa. Onko miehillä jotenkin äärettömän huono itseluttamus, kun ei voi olla "mies" ellei saa viedä naisilta kaikki oikeudet.

[/quote]

 

Koska kun naiset saavat valtaa, alkavat he jostain kumman syystä vuorostaan rajoittaa miesten tekemisiä. 

Esim. pohjoismaissa ajettava seksin oston kriminalisointi, aseiden kerääminen pois kansalaisilta, "viherverot" joilla tehdään isojen autojen omistaminen ja käyttö lähes mahdottomaksi jne. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tottahan tuo on. 

Jos naiset saavat tarpeeksi valtaa, tekevät he miehille ihan samoin kuin miehet ovat tehneet naisille vaikka siellä saudi-arabiassa. 

Vierailija
12/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:15"]

^ Tottahan tuo on. 

Jos naiset saavat tarpeeksi valtaa, tekevät he miehille ihan samoin kuin miehet ovat tehneet naisille vaikka siellä saudi-arabiassa. 

[/quote]

Ootko kuullut TASA-arvosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:15"]

^ Tottahan tuo on. 

Jos naiset saavat tarpeeksi valtaa, tekevät he miehille ihan samoin kuin miehet ovat tehneet naisille vaikka siellä saudi-arabiassa. 

[/quote]

Hienosti vastaat omiin kommenteihisi.

Vierailija
14/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:15"]

^ Tottahan tuo on. 

Jos naiset saavat tarpeeksi valtaa, tekevät he miehille ihan samoin kuin miehet ovat tehneet naisille vaikka siellä saudi-arabiassa. 

[/quote]

Ootko kuullut TASA-arvosta?

[/quote]

 

Väitätkö tosissasi naisten ajavan tasa-arvoa? 

Ette haluaisi kieltää miehiltä äänestämistä, vapautta valita itse oma naisensa, työssä käyntiä jne? 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No femakot vastatkaa ylläolevaan! Rehellisesti. Niin että voitte mennä puhtaalla omallatunnolla nukkumaan tänään. 

Jos pystyisitte, ettekö kieltäisi miehiltä työssäkäyntiä, vapautta valita itse oma naisensa, harrastuksia, äänestysoikeutta, koulutusta, perintöoikeutta?

 

Vierailija
16/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:38"]No femakot vastatkaa ylläolevaan! Rehellisesti. Niin että voitte mennä puhtaalla omallatunnolla nukkumaan tänään. 

Jos pystyisitte, ettekö kieltäisi miehiltä työssäkäyntiä, vapautta valita itse oma naisensa, harrastuksia, äänestysoikeutta, koulutusta, perintöoikeutta?

 
[/quote]
Ei, en todellakaan kieltäisi. Uskon molempien sukupuolien olevan onnellisimpia tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

Vierailija
17/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gor

Vierailija
18/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee enemmän itsemurhia suomessa kuin saudi-arabiassa et siitä voi jotain päätellä kumpi on parempi paikka elää miehenä...

Vierailija
19/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:54"]

Miehet tekee enemmän itsemurhia suomessa kuin saudi-arabiassa et siitä voi jotain päätellä kumpi on parempi paikka elää miehenä...

[/quote]

No jos voi kadota täysin jäljettömiin jos sattuu olemaan jossain kuninkaallisen tiellä niin en sanoisi kovin paljon paremmaksi kuin suomi :D  

Vierailija
20/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:54"]

Miehet tekee enemmän itsemurhia suomessa kuin saudi-arabiassa et siitä voi jotain päätellä kumpi on parempi paikka elää miehenä...

[/quote]

Muslimikulttuurissa itsemurhakin nähdään syntinä, joten kuoleman syyksi usein keksitään joku muu syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi