Missä maassa miehen elämä on parasta?
Kommentit (29)
Pohjoismaat noin yleisesti on parhaita maita ihmisen asua. Niin miesten kuin naisten.
Jokainen maa on hyvä vaihtoehto miehelle jos on tarpeeksi korkeassa luokka-asemassa.
Elämä vaikka Thaimaassa köyhänä miehenä on aikalailla paskempaa ja lyhyempi kuin keskituloisena Suomessa, ymmärtäkääpäs vertailukohteiden ero.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:43"]
Saudi-Arabia, no question; Öljyn vuoksi vauras maa, jossa hyväpalkkaisia hommia riittää ja mies saa olla Mies.
Seuraavina jotkut Aasian maat.
[/quote]
Muslimimaat (paitsi pari rikasta öljyvaltiota) on huonoimpia paikkoja myös miehille. Kaikki siellä joutuu olemaan maailman painostavimman ja orjuuttavimman uskonnon ja kulttuurin vankeja.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:46"]
Pohjoismaat noin yleisesti on parhaita maita ihmisen asua. Niin miesten kuin naisten.
[/quote]
Ei nää todellakaan ole miehelle mitään paratiiseja!
Naiset on ilkeitä, ei saa harrastaa miehisiä juttuja kuten ammuntaa ISOILLA aseilla, autot kalliita, sinut voidaan sivuuttaa työhönotossa ihan puhtaasti sukupuolesi perusteella, et voi käytännössä saada lastesi huoltajuutta erotilanteessa, sinulta odotetaan macho-miehen käytöstä muttet saa siitä mitään kiitosta niin kuin muualla saadaan mutta jos olet vässykkä niin sekin on huono.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:43"]
Saudi-Arabia, no question; Öljyn vuoksi vauras maa, jossa hyväpalkkaisia hommia riittää ja mies saa olla Mies.
Seuraavina jotkut Aasian maat.
[/quote]
Miksi siihen että "mies saa olla mies" tarvitaan naisten totaalinen alistaminen. Saudi-Arabiassa naiset ei saa edes äänestää, viimeisenä maana mailmassa. Onko miehillä jotenkin äärettömän huono itseluttamus, kun ei voi olla "mies" ellei saa viedä naisilta kaikki oikeudet.
Miehen elämä on parasta siellä missä naisen elämä on huonointa. Ja toisinpäin.
Ihan loogista.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:58"]
Miehen elämä on parasta siellä missä naisen elämä on huonointa. Ja toisinpäin.
Ihan loogista.
[/quote]
No ei todellakaan. Ei kaikki ole niin sukupuolittunutta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:58"]
Miehen elämä on parasta siellä missä naisen elämä on huonointa. Ja toisinpäin.
Ihan loogista.
[/quote]
Loogista kenties vajakeille.
Onneksi älykkäillä yksilöillä elämänkuva on sellainen, että yhteiskunnassa molemmat sukupuolet ovat tasaarvoisia.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:43"]
Saudi-Arabia, no question; Öljyn vuoksi vauras maa, jossa hyväpalkkaisia hommia riittää ja mies saa olla Mies.
Seuraavina jotkut Aasian maat.
[/quote]
Miksi siihen että "mies saa olla mies" tarvitaan naisten totaalinen alistaminen. Saudi-Arabiassa naiset ei saa edes äänestää, viimeisenä maana mailmassa. Onko miehillä jotenkin äärettömän huono itseluttamus, kun ei voi olla "mies" ellei saa viedä naisilta kaikki oikeudet.
[/quote]
Koska kun naiset saavat valtaa, alkavat he jostain kumman syystä vuorostaan rajoittaa miesten tekemisiä.
Esim. pohjoismaissa ajettava seksin oston kriminalisointi, aseiden kerääminen pois kansalaisilta, "viherverot" joilla tehdään isojen autojen omistaminen ja käyttö lähes mahdottomaksi jne.
^ Tottahan tuo on.
Jos naiset saavat tarpeeksi valtaa, tekevät he miehille ihan samoin kuin miehet ovat tehneet naisille vaikka siellä saudi-arabiassa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:15"]
^ Tottahan tuo on.
Jos naiset saavat tarpeeksi valtaa, tekevät he miehille ihan samoin kuin miehet ovat tehneet naisille vaikka siellä saudi-arabiassa.
[/quote]
Ootko kuullut TASA-arvosta?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:15"]
^ Tottahan tuo on.
Jos naiset saavat tarpeeksi valtaa, tekevät he miehille ihan samoin kuin miehet ovat tehneet naisille vaikka siellä saudi-arabiassa.
[/quote]
Hienosti vastaat omiin kommenteihisi.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:15"]
^ Tottahan tuo on.
Jos naiset saavat tarpeeksi valtaa, tekevät he miehille ihan samoin kuin miehet ovat tehneet naisille vaikka siellä saudi-arabiassa.
[/quote]
Ootko kuullut TASA-arvosta?
[/quote]
Väitätkö tosissasi naisten ajavan tasa-arvoa?
Ette haluaisi kieltää miehiltä äänestämistä, vapautta valita itse oma naisensa, työssä käyntiä jne?
No femakot vastatkaa ylläolevaan! Rehellisesti. Niin että voitte mennä puhtaalla omallatunnolla nukkumaan tänään.
Jos pystyisitte, ettekö kieltäisi miehiltä työssäkäyntiä, vapautta valita itse oma naisensa, harrastuksia, äänestysoikeutta, koulutusta, perintöoikeutta?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:38"]No femakot vastatkaa ylläolevaan! Rehellisesti. Niin että voitte mennä puhtaalla omallatunnolla nukkumaan tänään.
Jos pystyisitte, ettekö kieltäisi miehiltä työssäkäyntiä, vapautta valita itse oma naisensa, harrastuksia, äänestysoikeutta, koulutusta, perintöoikeutta?
[/quote]
Ei, en todellakaan kieltäisi. Uskon molempien sukupuolien olevan onnellisimpia tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.
Miehet tekee enemmän itsemurhia suomessa kuin saudi-arabiassa et siitä voi jotain päätellä kumpi on parempi paikka elää miehenä...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:54"]
Miehet tekee enemmän itsemurhia suomessa kuin saudi-arabiassa et siitä voi jotain päätellä kumpi on parempi paikka elää miehenä...
[/quote]
No jos voi kadota täysin jäljettömiin jos sattuu olemaan jossain kuninkaallisen tiellä niin en sanoisi kovin paljon paremmaksi kuin suomi :D
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:54"]
Miehet tekee enemmän itsemurhia suomessa kuin saudi-arabiassa et siitä voi jotain päätellä kumpi on parempi paikka elää miehenä...
[/quote]
Muslimikulttuurissa itsemurhakin nähdään syntinä, joten kuoleman syyksi usein keksitään joku muu syy.
Saudi-Arabia, no question; Öljyn vuoksi vauras maa, jossa hyväpalkkaisia hommia riittää ja mies saa olla Mies.
Seuraavina jotkut Aasian maat.