Lue keskustelun säännöt.
Terveisiä Karibialta!
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:01"]
Siinä on hinkeillä kokoa.
[/quote]
Mutta on kyllä reisissäkin kokoa, vähän liikaa. Rinnat taitaa olla alkuperäiset, jollain on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:01"]
Siinä on hinkeillä kokoa.
[/quote]
Mutta on kyllä reisissäkin kokoa, vähän liikaa. Rinnat taitaa olla alkuperäiset, jollain on.
[/quote]
Niin. Tosi ikävää. Eipä sulla tollasiin naisiin taida olla edes mahiksia.
Siinä on hinkeillä kokoa.