Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset on niin pöpöarkoja.

Vierailija
31.12.2014 |

Tuolla yhdessä keskustelussa mietitään, voiko kylään mennä kun täitä löytyi.

Meidän tän päivän vieraat perui tulonsa, kun meillä vähän flunssaa.

 

Anoppi sairastaa syöpää, mutta häntä ei saanut jättää yksin jouluna.

 

Onko täit ja flunssa jotenkin vaarallisempia kuin syöpä? Kun niitä tarvii varoa ja jättää sairastuneet yksin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Kuka on jättänyt kenen yksin?

Vierailija
2/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei saanut jättää yksin jouluna" ja sitten "jättää sairastuneet yksin"...? En tajunnut. Mutta en minäkään menisi paikkaan jossa tietäisin että on jotain täitä, jotain ällöttäviä otuksia mitä en halua itseeni tarttuvan saati kotiini tulevan. En halua mennä myöskään kylään jos jollain on paha flunssa, voisin kyllä käydä ja viedä vaikka ostoksia jollekin jos ei jaksa mennä kauppaan ym. mutta en nyt tuntikausia viipyisi saati uskaltaisi koskea paljon mihinkään ja käsidesi olisi autossa odottamassa... Miksi se on pöpöarkuutta jos ei halua itseään laittaa tahalleen alttiiksi jollekin sairaudelle/vaivalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja täit tarttuu. Syöpä ei.

Vierailija
4/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelmasi on ap, älyn vähyys? Kuuluu normaaliin nisäkkään toimintaan, normaalin elämää suojelevaan toimintaan välttää tartuntoja, jos sen vain voi tehdä. Ei pidä alkaa bakteerikammoiseksikaan, muttei missään nimessä ole järkevää haalimalla haalia itselleen minkäänlaisia tartuntoja. Mutta helppoa näemmä on olla noin tietämätön ja karkea, silloin kaikki on niin helppoa ja hälläväliä?

Vierailija
5/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:32"]

Mikä sun ongelmasi on ap, älyn vähyys? Kuuluu normaaliin nisäkkään toimintaan, normaalin elämää suojelevaan toimintaan välttää tartuntoja, jos sen vain voi tehdä. Ei pidä alkaa bakteerikammoiseksikaan, muttei missään nimessä ole järkevää haalimalla haalia itselleen minkäänlaisia tartuntoja. Mutta helppoa näemmä on olla noin tietämätön ja karkea, silloin kaikki on niin helppoa ja hälläväliä?

[/quote]

Tavallisen lenssu ei ole niin vaarallinen, että sitä tulisi pelätä. Päinvastoin sairastelu myös parantaa vastustuskykyä. Sairastin itse influenssan lähes kymmenen vuotta sitten, eikä ole muuten ainuttakaan flunssaa enää tarttunut sen jälkeen, vaikka ihan reippaasti olen tekemisissä ihmisten kanssa vaikka olisivatkin kipeinä.

Vierailija
6/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:32"]

Mikä sun ongelmasi on ap, älyn vähyys? Kuuluu normaaliin nisäkkään toimintaan, normaalin elämää suojelevaan toimintaan välttää tartuntoja, jos sen vain voi tehdä. Ei pidä alkaa bakteerikammoiseksikaan, muttei missään nimessä ole järkevää haalimalla haalia itselleen minkäänlaisia tartuntoja. Mutta helppoa näemmä on olla noin tietämätön ja karkea, silloin kaikki on niin helppoa ja hälläväliä?

[/quote]

Tavallisen lenssu ei ole niin vaarallinen, että sitä tulisi pelätä. Päinvastoin sairastelu myös parantaa vastustuskykyä. Sairastin itse influenssan lähes kymmenen vuotta sitten, eikä ole muuten ainuttakaan flunssaa enää tarttunut sen jälkeen, vaikka ihan reippaasti olen tekemisissä ihmisten kanssa vaikka olisivatkin kipeinä.

[/quote]

Ai ei ole vai. Ja miltähän pohjalta latelet näitä typeryyksiä. Ei kenenkään elämää millään tavoin paranna tahallaan hankitut tartunnat, olivat ne mitä tahansa tartuntoja. Niitä tulee jokaiselle vastuskyvyn harjoitukseksi ihan varta vasten hankkimattakin tarpeeksi, ja on puhdas fakta, että niistä voi alkaa monenlaista vakavampaakin harmia. Ja monella on perussairauksia, joiden jatkeeksi ei kaivata minkään asioista piittaamattomien levittämiä kulkutauteja turhan päiten. 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:32"]

Mikä sun ongelmasi on ap, älyn vähyys? Kuuluu normaaliin nisäkkään toimintaan, normaalin elämää suojelevaan toimintaan välttää tartuntoja, jos sen vain voi tehdä. Ei pidä alkaa bakteerikammoiseksikaan, muttei missään nimessä ole järkevää haalimalla haalia itselleen minkäänlaisia tartuntoja. Mutta helppoa näemmä on olla noin tietämätön ja karkea, silloin kaikki on niin helppoa ja hälläväliä?

[/quote]

Tavallisen lenssu ei ole niin vaarallinen, että sitä tulisi pelätä. Päinvastoin sairastelu myös parantaa vastustuskykyä. Sairastin itse influenssan lähes kymmenen vuotta sitten, eikä ole muuten ainuttakaan flunssaa enää tarttunut sen jälkeen, vaikka ihan reippaasti olen tekemisissä ihmisten kanssa vaikka olisivatkin kipeinä.

[/quote]

Ai ei ole vai. Ja miltähän pohjalta latelet näitä typeryyksiä. Ei kenenkään elämää millään tavoin paranna tahallaan hankitut tartunnat, olivat ne mitä tahansa tartuntoja. Niitä tulee jokaiselle vastuskyvyn harjoitukseksi ihan varta vasten hankkimattakin tarpeeksi, ja on puhdas fakta, että niistä voi alkaa monenlaista vakavampaakin harmia. Ja monella on perussairauksia, joiden jatkeeksi ei kaivata minkään asioista piittaamattomien levittämiä kulkutauteja turhan päiten. 5

[/quote]

Sinusta flunssa on vaarallinen? :D No varmasti on jos vastustuskyky on heikko tai et ole perusterve.

No, ehkä sinun kannattaa rakentaa steriili kupla ja muuttaa sinne. Minä nimittäin en ala pysyä kotona lievän, kuumeettoman flunssan takia. Sellaisesta ei työpaikallakaan sairaslomaa saa, joten kertoo sen "vaarallisuudesta". Kuumeen kanssa totta kai parempi pysyä kotona, mutta vain oman hyvinvoinnin takia, ei tartuntapelon vuoksi.

Vierailija
8/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene sinä vaikka nuolemaan bussien lattioita, ihan sama mulle mutta älä tyrkytä niitä pöpöjäsi muille ihmisille.