Laitatteko lapsenne rippikouluun?
Onko suomalaiset papit luotettavampia kuin ruotsalaiset?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014123118965050_ul.shtml
Tänään kannattaa erota kirkosta, niin ei tarvitse enää ensi vuonna maksaa pedofiilipappien palkkoja.
Kommentit (7)
"Laitatteko"...? Lapsen oma päätöshän se on.
Itse sinne meni. Ja naispappi näkyi olevsn
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:14"]
"Laitatteko"...? Lapsen oma päätöshän se on.
[/quote]
Onko lapsesi myös päättänyt kirkkoon liittymisestään? Miksi ihmeessä lapsi saa sitten vasta 18-vuotiaana itse päättää kirkosta eroamisestaan?
En "laita" rippikouluun vaan se on teinin oma päätös mitä tekee.
Tyttö ainakin meni mielellään kavereiden kanssa riparille ja kiva viikko oli.
Poika on vasta seiskalla joten nähtäväksi jää meneekö riparille vai ei.
Itse olen ollut riparileirillä v.84 ja todella hyvät muistot jäi :)
Meillä nuoret päätti itse menevätkö vaiko eivät. Kerroin ite että mulla oli tosi hauska ja ikimuistoinen ripari, ja sieltä löytyy kyllä ihan parhaimpia nuoruusmuistoja. Plus että riparilla tapasin aviomieheni.. :) en yllä itsekään sinne mennyt mitenkään jeesustelemaan, oli vaan ihana olla hyvässä porukassa viikko pois kotoa. :D
En laita, koska perheeni ei kuulu kirkkoon.