Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pilannut elämäni.

Vierailija
13.12.2014 |

Opiskelin alaa josta en pidäkään. Olen työssä jota inhoan. Menin naimisiin väärän miehen kanssa ja siksi sain väärät lapset. En oikeastaan edes pidä heistä. Myönnytyksenä sille väärälle miehelle asun väärässä kaupungissa. Vihaan tätä paikkaa. Vihaan elämääni. Vihaan.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:50"]Eikö olekin? Varoituksen sana kaikille nuorille: Mieti tarkkaan millaisen elämän haluat. Mieti tarkkaan kenen kanssa päädyt yhteen ja kenen kanssa teet lapsia. Mieti tarkkaan uravalintasi, minne elämäsi aiot rakentaa. Älä tyydy! Älä tee kompromissejä! Älä ajaudu! ap
[/quote]
EI sitänuorena tiedä!

Vierailija
2/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:07"]En tee mitään. En jaksa. Se on turhaa. Eikä edes ole enää mitään mitä toivoisin. Paitsi ehkä dementia. ap
[/quote]

Kuulostat masentuneelta, oletko käynyt lääkärissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:58"]

Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen. 

[/quote]

 

Minä jätin opiskelut kesken, menin töihin ja tein lapsia. Nyt olen hakemassa yliopistoon opiskelemaan unelma-alaani. Ei ne lapset opiskelua estä.

Vierailija
4/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Vierailija
5/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sanoa saaneensa "väärät lapset"? Olet oksettava. Tosin provo.

Vierailija
6/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit viestisi väärälle palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö asialle mitään?

Vierailija
8/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:47"]Kirjoitit viestisi väärälle palstalle.
[/quote]

Sekin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli virhe. And.

Vierailija
10/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin? Varoituksen sana kaikille nuorille: Mieti tarkkaan millaisen elämän haluat. Mieti tarkkaan kenen kanssa päädyt yhteen ja kenen kanssa teet lapsia. Mieti tarkkaan uravalintasi, minne elämäsi aiot rakentaa. Älä tyydy! Älä tee kompromissejä! Älä ajaudu! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ns. katkera ihminen?

Vierailija
12/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla. Tosi mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:43"]

Opiskelin alaa josta en pidäkään. Olen työssä jota inhoan. Menin naimisiin väärän miehen kanssa ja siksi sain väärät lapset. En oikeastaan edes pidä heistä. Myönnytyksenä sille väärälle miehelle asun väärässä kaupungissa. Vihaan tätä paikkaa. Vihaan elämääni. Vihaan.

[/quote]

 

1. Eroa.(jätä lapset miehelle)

2. Muuta.

3. Opiskele.

Vierailija
14/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Miksi et rakasta lapsiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:47"]

Miten joku voi sanoa saaneensa "väärät lapset"? Olet oksettava. Tosin provo.

[/quote]Lapset muistuttavat isäänsä. Ja kun ei pidä miehestä, kuinka voisi pitää samoista ominaisuuksista lapsissa? Jatkuva muistutus elämän suurimmasta virheestä.

Vierailija
16/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:47"]

Kirjoitit viestisi väärälle palstalle.

[/quote]Kuinka niin väärälle palstalle?

Vierailija
17/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa :( itse juuri erosin ja otin uuden miehen vaikka vaikeaa oli, mutta taisi olla elämäni paras päätös. Nyt olen sellaisen miehen kanssa, joka on ainut maailmassa kenen kanssa ylipäätään suostuisin tekemään lapsia.

Vierailija
18/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen. 

Vierailija
19/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei provo, niin ainakin rehellistä. Mutta tuossa on jo niin monta väärää valintaa, että miksi teit ne? Mitä tapahtui?

Ja mitä on nyt pelastettavissa elämästäsi? Voit erota väärästä miehestä, ja muuttaa väärästä paikasta ja alkaa suunnata uraasi enemmän sinne päin mitä haluat.

Lapsiasi et todennäköisesti pysty vaihtamaan---- Juu, ei toimi Suomen lain mukaan, tarkistin. Joten heidän kanssaan kannattaa miettiä, mitä voisit tehdä, että tulisitte paremmin toimeen. Voihan olla että heidän kannaltaan sinä olet heistä väärä äiti...Ehkäpä jos saisit elämäsi kuntoon muilta osin, olisit tyytyväisempi itseesi ja voisit ollakin heille se oikea äiti ja he olisivat sinulle ne oikeat lapset.

Minkä ikäinen olet? Elämässä voi aina muuttaa suuntaa monissa asoissa, itse pääsin vasta oikealle alalleni työhön yli nelikymppisenä.

 

Vierailija
20/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:50"]

Taidat olla ns. katkera ihminen?

[/quote]En ollut ennen. Olen tainnut päätyä täksi katkeraksi ihmiseksi siksi, että ennen usko elämän kantavuuteen ja hyvän olemassaoloon oli vahva. Nyt olen vihdoin oppinut, ettei elämässä saa mitään hyvää ellei sitä suunnittele ja ota. Liian myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi