Lue keskustelun säännöt.
Voisinko auttaa lastani puhumaan (sanojen) oppimisessa
20.03.2006 |
lapsi 2v puhuu: isi änne (isi tänne), O po (Oona pois), anna ttä (anna vettä)
jne. harva sana kokonainen, niin moni tuollainen pätkä. tuleeko ne loputkin sanoista joskus?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla