Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sairaalapäivystyksestä hakea saikkua?

Vierailija
19.04.2025 |

Voiko sairaalapäivystyksestä hakea saikkua? Jos ei ole työterveyttä? Tai on vaan julkinen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii yrittää, saattaa olla ettet pääse edes lääkärille.

Vierailija
2/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloma todistus työnantajaa varten? Kyllä silloin pitäisi olla työterveyshuolto käytettävissä. Myös lyhytaikaisilla sijaisille. Toki nyt pitkinä pyhinä työterveydet ja terveyskeskukset on kiinni eli jos se saikun tarve on nyt, eipä ole muita paikkoja sairaslomantarvetta arvioida kuin se päivystys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii yrittää, saattaa olla ettet pääse edes lääkärille.

Kyllä pääsee kun keksii sopivat oireet

Vierailija
4/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasloma todistus työnantajaa varten? Kyllä silloin pitäisi olla työterveyshuolto käytettävissä. Myös lyhytaikaisilla sijaisille. Toki nyt pitkinä pyhinä työterveydet ja terveyskeskukset on kiinni eli jos se saikun tarve on nyt, eipä ole muita paikkoja sairaslomantarvetta arvioida kuin se päivystys.

Pienissä puljuissa ei ole aina työterveyshuoltoa. 

Vierailija
5/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin HUS:n yhteispäivystyksessä on kova seula pääseekö lääkärille.

Vierailija
6/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ENSIAPU. Luulen ja toivon että vaksi vetää sua turpiin! Törttöilysi voi aiheuttaa oikeast ensiavun tarpeessa olevan kuoleman!

Vierailija
7/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi samalla anopin reseptit, ota hieronta ja manikyyri. Toivottavasti tämä on 0/5 provo.

Vierailija
8/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ENSIAPU. Luulen ja toivon että vaksi vetää sua turpiin! Törttöilysi voi aiheuttaa oikeast ensiavun tarpeessa olevan kuoleman!

Saikkulappu on pakollinen, että saa palkkaa 

Vierailija
9/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, että onko paikkakunnan tk-päivystys siellä sairaalassa. Lisäksi vaivan pitäisi vaatia päivystyksellistä hoitoa. Itse olen soittanut terveysneuvontaan ja saanut hoitajan todistuksen puhelimitse. Tosin mulla on diagnosoitu migreeni, joten voi vaikuttaa siihen, ettei tarvitse käydä paikanpäällä...

Vierailija
10/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saikkulappu on pakollinen, että saa palkkaa 

Haista v ittu vaja akki! E N S I A P U!!!!

Vierailija
11/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut sairaslomatodistuksen monta kertaa päivystyksen kautta. Nykyään tosin riittää, kun soitan ja kerron asikaspalvelijalle tarpeeni. Hän ilmoittaa lääkärille, joka kirjoittaa yleensä 5 päivää sairaslomaa jos olen sanonut kyseessä olevan nuha-/kurkku- kuume. Eivät halua turhia käyntejä.

Vierailija
12/12 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut monta kertaa viikonloppuna sairaslomatodistuksen puhelun perusteella. Sairaanhoitaja kirjoittanut todistuksen ja lähettänyt sen postissa. Onneksi nykyiseen työterveyteen kuuluu digiklinikka joka on auki 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme