Lue keskustelun säännöt.
Mulle iski hirmunen vauvakuume!
27.03.2006 |
Kaverini saa toisen vauvan syksyllä ja se pisti kuumeen nousemaan meikäläisellä.
Eihän me tähän väliin vauvaa voida ruveta tekemään kun on vielä opinnot kesken, mutta onhan se kiva unelmoida...Sitten kun on työ ja enemmän tuloja...
Joo sitten...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla