Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Professori: Suomi tarvitsee matalapalkka-aloja!
04.11.2014 |
Professori sanoi ääneen sen, mitä itse olen jo kauan ajatellut. Suomeen tarvitaan matalapalkkaisia työpaikkoja. Nuoriso syrjäytyy kotiin, nostaa toimenntulotukia eikä vilkaisekaan ns. ikävämpiin töihin päin. Meillä on kasvava joukko tulonsiirtojen varassa eläviä, paisuva julkinen sektori ja toivottomat talousnäkymät. Tämä lama ei ole ohi kymmenessä vuodessakaan.
Miksihän ihmiset on opetettu ajattelemaan, että kaikilla tulisi olla kiva ja hyvin palkattu työ? Ei sellainen yhteiskunta ole mahdollinen, jossa ihmiset jäävät vain kotiin, koska töihin meno ei huvita.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa