Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

täit

Vierailija
25.08.2014 |

Onko teidän koululaisilta löytynyt täitä? Eilen kaiveltiin niitä molempien tyttärien päistä... Yläkoululaisia ovat. Voi että tänä rumba ärsyttää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:45"]

Miten voivat olla niin yleisiä nykyään? Vinkkejä??? Paras täishampoo? Luonnonmenetelmiä? Tea tree? Keinot pinoon

[/quote]

 

Uskon että täiepidemiat johtuu siitä että nykyisin on niin paljon "kriisiperheitä", ja koteja joita ei koskaan siivota. Vaatteet ja tavarat lojuu lattioilla niin, ettei kävelemään mahdu. Ei vaihdeta lakanoita ja pyyheliinoja, saatika että pestäisi täkkejä tai tyynyjä.

 

Täiden iskiessä tuollaiseen kriisiperheeseen, pitäisi heti alkaa siivota tehokkaasti. Ja kun lasten päitä ei edes kukaan ole katsonut, ei kammata tai letitetä lasten hiuksia, niin täit lisääntyvät räjähdysmäisesti. Jos täi munii 10 munaa päivässä, 70 munaa viikossa... ja kun nämä kuoriutuvat ja alkavat lisääntyä...parissa viikossa 140 munaa kuoriutuu ja munivat pian 10 munaa päivässä... nypipä siinä sitten jokainen saivare yksitellen...

 

Miten perheessä jossa on vaikkapa alkoholisti vanhemmat, mielenterveysongelmia, rahasta puutetta, masennusta ja ei jakseta siivota... ja kymmenen lasta, kaikilla täit päässä...

 

Ainoastaan kovat otteet tehoavat. Eli lapset pois kodeista jotka ei jumaliste saa edes täitä kuriin!!!

 

Kun täit iskee:

1. apteekkiin ostamaan paranixia (laita samantien kaikki harjat ja pompulat pakastimeen)

2. lapset ulos tai yhteen huoneeseen etteivät saastuta siivottuja alueita

3. siivoamaan: imurointi koko talo, sohvat, sängyt, kaikki missä munat voisivat säilyä hengissä, eristä pehmolelut ja muut mitä ei voi pestä tai pakastaa

4. petaa puhtaat pedit joissa ei 100% varmuudella ole yhtään saivaretta

5. sitten pesemään niitä päitä... nyppimään munia ja kampaamaan täikammalla

6. nukkumaan puhtaaseen sänkyyn ja joka päivä sitten se tarkastus ettei löydy uusia...

 

Ja muistakaa puhtaat pipot ym. vaatteet...

 

Miten joku narkkariäiti selviää tuosta...? Ei mitenkään.

 

Vierailija
2/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna neljä kertaa hoidettiin täitartuntaa, ala-aste.

Vierailija
5/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voivat olla niin yleisiä nykyään? Vinkkejä??? Paras täishampoo? Luonnonmenetelmiä? Tea tree? Keinot pinoon

Vierailija
6/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rausch pajunkuorishampoo ennaltaehkäisyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti taas kun koulu alkoi niin alkoi se samperin täiposti. Miten ihmeessä niitä nyt ei saada nitistettyä??? Onko näitä ns. hyvilläkin alueilla?

Vierailija
8/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omakohtaisia kokemuksia pajunkuorishampoosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:00"]Paranix, toimii!
[/quote]

Paranix ihan ehdoton! Tappaa myös saivareet, joka helpottaa urakkaa kummasti, kun ei tarvitse joka ilta montaa tuntia mennä hiuksia läpi ja etsiä sekä nyppiä saivareita pois..

Vierailija
10/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täishampoot, jotka perustuu torjunta-aineisiin, on ihan turhia (esim. Nix). Nykyään täit on vastustuskykyisiä niille.

Tukehduttava täishampoo ja päivittäinen kampaaminen toimii ihan takuuvarmasti.

Lakanoiden, hattujen, takkien, huivien, hiusharjojen ja -lenkkien pesu tai käytöstä poistaminen viikoksi tai pakastaminen vielä lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:00"]Paranix, toimii!
[/quote]

Paranix ihan ehdoton! Tappaa myös saivareet, joka helpottaa urakkaa kummasti, kun ei tarvitse joka ilta montaa tuntia mennä hiuksia läpi ja etsiä sekä nyppiä saivareita pois..
[/quote] Tarviihan!

Ei ihme, että täitä on jatkuvasti jollain, kun tietämys on tätä luokkaa.

Vierailija
12/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:55"]Onko omakohtaisia kokemuksia pajunkuorishampoosta?

[/quote] On! Tytöllä oli joskus pari vuotta sitten tartunta. Huomattiin nopeasti ja muun perheen päitä alettiin pestä pajunkuorella. Ei tarttunut muihin.

Sen jälkeen ei ole tartuntoja tullut, kun ollaan käytetty sitä säännöllisesti. Varsinkin täi-aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranix, toimii!

Vierailija
14/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämää tässä täiasiassa pari juttua:

- osan shampoista pitäisi tappaa/tukehduttaa myös saivareet, ja titysti ne täit. silti pitää kammata? nehän on jo kuolleet?

- saivareet on päässäniin tiukasti, että kammalla ei oikein irtoa ja sorminkin saa kunnolla ottaa. miten niitäsitten kuitenkinonmuka hatut ja sängyt täynnä?

Ei vaan. Kauhee homma eikä ne helpolla lähde, jos on ehtinyt päästä jo pidemmälletoi ongelma. Meillä siis ollut kerran ja kesti kolme kuukautta lopulta koko touhu. Nykyään noin kerran viikossa varmuuden vuoksi täikammalla käydään tukat läpi, jotta huomataan ajoissa, mikäli täit taas löytäisivät meille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjojen saunotus ja muu suursiivous on sit turhaa.

Vierailija
16/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:00"]Paranix, toimii!
[/quote]

Paranix ihan ehdoton! Tappaa myös saivareet, joka helpottaa urakkaa kummasti, kun ei tarvitse joka ilta montaa tuntia mennä hiuksia läpi ja etsiä sekä nyppiä saivareita pois..
[/quote] Tarviihan!

Ei ihme, että täitä on jatkuvasti jollain, kun tietämys on tätä luokkaa.
[/quote]

Mun tietämys asiasta on hyvä, kiitos vain! Tarkoitin sitä, että meillä ainakin paranix tappoi myös saivareet (kyllä, käsittelyn jälkeen kävin huolella hiukset läpi.) Tavallisella täishampoolla, joka ei tehoa saivareisiin on tuota työtä huomattavasti enemmän..

Vierailija
17/17 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosrasva toimii.