Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valkoisesta nukkamatosta saa putsattua koiran paskan

Vierailija
02.09.2014 |

Osaako joku neuvoa?? Koira oli tänään päivällä kotona ja ilmeisesti vatsa oli mennyt sekaisin. :/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se villaa? Pese se. Itse pesin kerran villaisen nukkamaton käsin, haisi aikansa lampaalle kunnes oli täysin kuiva, käytä vaikka sappisaippuaa.

Vierailija
2/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole villaa. Ajattelinkin, että on varmaan pakko pestä mutta mieluummin tietysti puhdistaisin tuon pienen tahran, jos jollain olisi hyvä keino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taita matto siitä kohtaa ja pese se läntti. Tai sit osta kaupasta kuivapesuainetta.

Vierailija
4/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin maton pesulaan tai roskiin.

Vierailija
5/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:15"]No taita matto siitä kohtaa ja pese se läntti. Tai sit osta kaupasta kuivapesuainetta.
[/quote]

Kiitos vinkistä! Toi kuivapesuaine vois olla hyvä idea, kun oon vielä menossa kauppaan tänään. Saakohan sitä kaikista kaupoista vai ainoastaan isoimmista marketeista?

Vierailija
6/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:24"]Veisin maton pesulaan tai roskiin.
[/quote]

No en nyt pienen tahran vuoksi heitä mattoa roskiin!

Ap

Vierailija
7/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole pois.

Vierailija
8/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita matto siitä kohdasta heti likoamaan kylmään veteen vaikka käsienpesualtaaseen, mitä kauemman tahra kuivuu, sitä hankalampi saada puhtaaksi.

Vierailija
9/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoilun pesuaine on hyvää, korrek omasta mielestäni paras.

Vierailija
10/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vastaavassa tilanteessa Prismasta "autonhoito-osastolta" löytyvää auton sisätilojen putsaamiseen tarkoitettua ainetta. Tahra lähti ja lisäksi sisältää jotain hajua poistavaa, toimi erinomaisesti siis. Jos tarviit vielä tietoa, yritän etsiä aineen nimenkin.

Vierailija
11/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:32"]Olen käyttänyt vastaavassa tilanteessa Prismasta "autonhoito-osastolta" löytyvää auton sisätilojen putsaamiseen tarkoitettua ainetta. Tahra lähti ja lisäksi sisältää jotain hajua poistavaa, toimi erinomaisesti siis. Jos tarviit vielä tietoa, yritän etsiä aineen nimenkin.
[/quote]

Jos vaan löydät aineen nimen, niin ilmoita ihmeessä :) voisin puhdistaa autonkin sisätilat samalla, kun sekin on käynyt mielessä.

Ap

Vierailija
12/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoglym Interior oli se Prismasta ostamani suihke! Kastelin suihkeella tahrakohdan hyvin märäksi eli käytin ainetta tuhlaillen ja oli mulla vettäkin kai operaatiossa mukana, mutta siis ihan olohuoneessa räteillä tein putsauksen, en vienyt mattoa kylppäriin. Ja tuli täysin puhtaaksi ja myöskin hajuttomaksi! Aineen oma haju häipyi myös pian. (Autonpenkistä ei muuten häipynyt niin pian, siinä tarkoituksessa mihin sen alunperin ostin, en siis ollut aineeseen näin tyytyväinen, mutta tähän vahinkoon ja pitkäkarvaiseen mattoon se toimi loistavasti.)

T:11

Vierailija
13/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:42"]Autoglym Interior oli se Prismasta ostamani suihke! Kastelin suihkeella tahrakohdan hyvin märäksi eli käytin ainetta tuhlaillen ja oli mulla vettäkin kai operaatiossa mukana, mutta siis ihan olohuoneessa räteillä tein putsauksen, en vienyt mattoa kylppäriin. Ja tuli täysin puhtaaksi ja myöskin hajuttomaksi! Aineen oma haju häipyi myös pian. (Autonpenkistä ei muuten häipynyt niin pian, siinä tarkoituksessa mihin sen alunperin ostin, en siis ollut aineeseen näin tyytyväinen, mutta tähän vahinkoon ja pitkäkarvaiseen mattoon se toimi loistavasti.)

T:11
[/quote]

Kiitos vinkistä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan