Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä abortista?
Kommentit (2)
Hohhoh. Eiköhän tämä ole käyty jo läpi satamiljoonaa kertaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänHohhoh. Eiköhän tämä ole käyty jo läpi satamiljoonaa kertaa.
Sitä mieltä että etköhän sä niitä mielipiteitä löydä haku-toiminnon avulla tältäkin palstalta ihan riittämiin.
Jos ajatuksena on viritellä provosoiva ja provosoitunut viestiketju vanhasta aiheesta, voitko mennä vaikka keittämään kahvit tai jotain, niin tylsä ajatus se jo on.