Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uusi pleikkari

Vierailija
15.08.2014 |

Eli lapsi on vinkunut jo parivuotta uutta pelikonetta erityisesti pleikkaria, niin onko pleikkari kaksi hyvä ja luotettava?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikkari 2 ei ole uusi enää, osta edes 3..

Vierailija
2/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta samantien nelonen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoselle ei saa kaupoista enää pelejä, kolmoselle vuoden sisällö heikosti

Osta nelonen, saa pelejä ostettua pitkänkin aikaa

Vierailija
4/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko rölli tai saapas.

Vierailija
5/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Porvoossa pelataan PS2:lla. Kolmonen lienee nuorelle järkevin valinta, koska siihen on pelejä läjäpäin. Nelosessa on hienot grafiikat, mutta pelejä todella rajoitetusti, eikä vanhat pelit toimi. Lisäksi PS4 pelit maksaa hunajaa, siinä missä PS3 pelejä saa GameStopista alle kympillä kärrättyä kotia.

Vierailija
6/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä kolmosta. Kakkoseen on vähän huono ostella pelejä, ellei ikivanhat kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen on liian hyvä. ja kallis. osta snes.

Vierailija
8/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan nelonen. Pelejä tulee koko ajan lisää siinä missä 3 pelit alkavat vähentyä. 3 tulee huonommin päivityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on vanha ja pelejä ei enää löydy mistään. Suosittelisin kolmosta.

Vierailija
10/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikka 2 niiiiin retro..! Piti äkkiä googlata miten antiikkinen se olikaan.. Kone tuli myyntiin keväällä 2000. Eli rapiat 14 vuotta sitten. Niin se aika vaan kuluu, se oli nimittäin silloin hurjan hieno laite..!

Varmaan vieläkin on jossain varastoissa niitä pelilevyjä, pitääkin kaivaa niitä kohta esille, niillähän alkaa olla jo antiikkiarvoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosta minäkin suosittelen, pelejä löytyy laajasti ja hinnatkaan ei ole pahat, toisin kun nelosen peleistä saa maksaa aivan sairaasti. :/