Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuatteko te wt:t mitä hotellien tähtiluokitus tarkoittaa?

Vierailija
06.08.2014 |

Ihme juntteja täällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, emmää tiijä etes mitä tarkottaa wt.

Vierailija
2/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko mitä wt tarkoittaa. Ei sopinut lauseeseen yhtään. Ihme wt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä et jos on monta tähtee (yli 2), se on all inclusive. Sit jos vähemmän, ni joutuu ostaan ite safkat. Mä tiedän nää jutut, kävin kerran Alanyassa.

Vierailija
4/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluja mitä hotellissa on saatavilla, eikä missään tapauksessa kuvaa hotellin laatua, kuntoa tai sijaintia.

t. yks ihan urpo mutta väärän värinen wt:ksi.

Vierailija
5/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellien tähtiluokitus tarkoittaa matkanjärjestäjän luokittelua kohteestaan markkinoinnin kohdemaan mukaan. Mitään puolueetonta kansainvälistä hotellien tähtiluokitusta ei ole. Luotettavaa tietoa antavat kattavat asiakasarvioinnit, esim. Tripadvisor tai Booking.com. Arvioiden keskiarvo on aika luotettava jos arvioita on tarpeeksi ja voi vielä erikseen katsoa esim. Lapsiperheitten/kaveriporukoiden arviot. Niissä on myös hotellikohtaisia vihjeitä hyvistä huoneista.

Vierailija
6/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruslomalle jos lähtee etelään, valitaan kolme tähteä. Jos kaupunkilomalle mennään, vaaditaan parempaa.

AI:ta ei valita mihinkään.

 

t. wt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tää liittyi?

Mä en edes varaa majoituksia etukäteen, nukun missä nukun.

T. Reppureissaaja

Vierailija
8/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kamoissa tai tää on provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:54"]

Ihme juntteja täällä.

[/quote]  ota ensiksi selvää mitä wt on, sitä on jos jonkinlaista "tietäjää"

Vierailija
10/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden huomenna matkoille nk äkkilähtö, en tiedä hotellia en sijaintia kun vasta perillä. Yx hailee vaikka ois ja onkin varmaan yhden tähden jos sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käsi sydämellä sanoa etten tiedä. Tämä tähtiluokitus on aina kuitenkin yllätys. En ole niin paljoa kiertänyt, että voisin suoralta kädeltä sanoa mitä mikin tähtitaso missäkin tarkoittaa.