Tajuatteko te wt:t mitä hotellien tähtiluokitus tarkoittaa?
Ihme juntteja täällä.
Kommentit (11)
Tajuatko mitä wt tarkoittaa. Ei sopinut lauseeseen yhtään. Ihme wt :)
No sitä et jos on monta tähtee (yli 2), se on all inclusive. Sit jos vähemmän, ni joutuu ostaan ite safkat. Mä tiedän nää jutut, kävin kerran Alanyassa.
Palveluja mitä hotellissa on saatavilla, eikä missään tapauksessa kuvaa hotellin laatua, kuntoa tai sijaintia.
t. yks ihan urpo mutta väärän värinen wt:ksi.
Hotellien tähtiluokitus tarkoittaa matkanjärjestäjän luokittelua kohteestaan markkinoinnin kohdemaan mukaan. Mitään puolueetonta kansainvälistä hotellien tähtiluokitusta ei ole. Luotettavaa tietoa antavat kattavat asiakasarvioinnit, esim. Tripadvisor tai Booking.com. Arvioiden keskiarvo on aika luotettava jos arvioita on tarpeeksi ja voi vielä erikseen katsoa esim. Lapsiperheitten/kaveriporukoiden arviot. Niissä on myös hotellikohtaisia vihjeitä hyvistä huoneista.
Peruslomalle jos lähtee etelään, valitaan kolme tähteä. Jos kaupunkilomalle mennään, vaaditaan parempaa.
AI:ta ei valita mihinkään.
t. wt
Mihin tää liittyi?
Mä en edes varaa majoituksia etukäteen, nukun missä nukun.
T. Reppureissaaja
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:54"]
Ihme juntteja täällä.
[/quote] ota ensiksi selvää mitä wt on, sitä on jos jonkinlaista "tietäjää"
lähden huomenna matkoille nk äkkilähtö, en tiedä hotellia en sijaintia kun vasta perillä. Yx hailee vaikka ois ja onkin varmaan yhden tähden jos sitäkään.
Voin käsi sydämellä sanoa etten tiedä. Tämä tähtiluokitus on aina kuitenkin yllätys. En ole niin paljoa kiertänyt, että voisin suoralta kädeltä sanoa mitä mikin tähtitaso missäkin tarkoittaa.
Öö, emmää tiijä etes mitä tarkottaa wt.