Lue keskustelun säännöt.
äärimmäinen wt-ilmentymä on
25.08.2014 |
Seurata niin älytöntä "ohjelmaa" kuin bb.
Siinähän on tarkoitus kerätä vaan rahaa.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikeinta on ehkä ymmärtää ihmisiä, jotka maksavat erikseen BB 24/7 -palvelusta. Että voivat katsoa reaaliajassa, kun eräät esim. nukkuu tai syö.
Mitähän älykästä tuossa ohjelmassa on?
Vastaaja nro 2 voisi vastata.
Kerropa ap sellainen viihdeshow, jonka perimmäinen tarkoitus EI ole kerätä rahaa.
En katso BB:a, minusta parempi syy olla katsomatta on myötähäpeä kun juntit nolaavat itsensä.
"äärimmäinen wt-ilmentymä on" --> aloittaja