Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi V*TUTUS! Miksi varailette tuotteita ja kyselette tilitietoja??!

Vierailija
23.08.2014 |

Kun ette kumminkaan meinaa ostaa tuotetta? Minulla on nyt s-postissani toistakymmentä viestiä joissa varaillaan tuotteita mutta rahoja ei tilillä näy eikä vastata kun tiedustelen että ollaanko tuotetta ostamassa vai ei!

 

Siinä mielessä huono tuo Tori kun siellä ei ole minkäänlaista palautesysteemiä että hupivarailijat saisi karsittua joukosta pois.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:53"]

Tori on enemmänkin sellaseen käteiskauppaan hyvä, missä noudetaan tavara itse ..

[/quote]

 

Tori on justaan kasvokkain tehtyyn kauppaan: nouto, tavaran tarkistus, maksu, kiitos, näkemiin!

Vierailija
2/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Siksi myynkin itse mielummin Huutiksessa. Sielläkin kun voi laittaa osta heti -hinnan, jos haluaa tarjota ostajalle mahdollisuuden nopeaan kauppaan. En todellakaan ala pelleillä näiden ostan-en ostakaan -ihmisten kanssa.

Vierailija
4/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mua niin ärsyttää sama asia. En voi käsittää mikä idea on sanoa ostavansa, jos ei ostakaan :D No, oon aina ootellu päivän ja jos ei ole kuulunut enää mitään niin olen myynyt seuraavalle. Osa laittaa tekstarinkin että ostaa mutta ei sitten kuitenkaan enää ilmoita itsestään mitään. Outoa kun jaksaa sen tekstarin kirjottaa kerran mutta ei enää uudestaan.

Vierailija
5/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa samaa mieltä. Itse pyydän ilmoittamaan kun ovat maksaneet koska en todellakaan kyttäile tiliäni.

Itse en laita näille pässeille viestejä ostaako vai ei, vaan annan tuotteen olla myynnissä.

Vierailija
6/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on enemmänkin sellaseen käteiskauppaan hyvä, missä noudetaan tavara itse ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Toinen mikä ärsyttää on tinkijät. Juuri vähän aikaa sitten myin keittiön pöytää todella halvalla. Yksikin kyselijä olisi halunnut sen ilmaiseksi toimitettuna kotiinsa. No en alkanut lahjoittamaan ja kuskaamaan ilmaiseksi. :D Toisessa ilmoituksessa kauppaan kameraani, olen selkeästi ilmoittanut että en postita. Kyselijä halusi postitettuna ja maksu sitten joskus tilille kun on tarkistanut tuotteen.

Ärsyttää, kun myyn tavaroitani akuutin rahapulan takia ja hupivarailijat ja tinkaajat tekevät hommasta ärsyttävää. Facebook-kirpputoreilla ihan sama meno myös.

 

Vierailija
8/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin ärsyttää sama. Huutonet siinä mielessä parempi. Vaikka sielläkin on hupihuutajat lisääntyneet. Muutama kahlaaja on nyt torissa möksähtänyt, kun olen melko pikaiseen myynyt jollekin toiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlaaja??? Kirjoitin kyllä jahkaaja. 

Edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi