Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkasyöttötuoli/valjaat taaperolle

Vierailija
13.08.2014 |

Hei!

Kertokaas vinkkejä millaisen ratkaisun keksisin taaperolle reissuun. Ollaan aikeissa reissata piakkoin paljon ja tarvittaisiin sinne oma syöttötuoli mukaan. Jotain sellasia koottaviahan on olemassa. Onko järkeviä? Entä onko kukaan kokeillut näitä tuoliin pujotettavia "valjaita" tai vastaavia ratkaisuja? Jotkut moralisoi, että on väärin sitoa taapero tuoliin syönnin ajaksi, mutta kyllä meidän taapero aivan yhtä jumissa on tuossa tripp trapp-tuolissaan.. Syöttötuoli olisi tietysti korkeampi ja mahdollistaisi paremmin itse syömisen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta noista pöytään kiinnitettävistä syöttötuoleista? Tekevätköhän pöytään mitään jälkeä edes huonoimmassa tapauksessa?

Vierailija
2/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pöytään kiinnitettävä syöttötuoli mummolassa ja myös reissuille otetaan se aina mukaan. Oliskohan emma-merkkinen (!?). Tosi kätevä käyttää ja ei jätä pöytiin mitään jälkiä. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sack'n Seat toimi meillä hyvin saakohan sitä vielä? Toki ei sovi leveisiin tuoleihin.

Vierailija
4/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vielä ja tyyny alle, niin korkeutta saa lisää

Vierailija
5/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös tuo sack'n seat tai mikähän on nimeltään, oikein hyvä on kyllä, mutta todiaan tyynyn tarvii alle jos lapsi on sen ikäinen että syö itse. Jos on syötettävä niin ei niin haittaa vaikkei yllä pöydän ääreen.. Siinä mielessä ehkä tuo pöytään kiinnitettävä olisi hyvä että on aina oikealla korkeudella..

Vierailija
6/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikean antilop-syöttis kulkee matkoilla mukana. Jalat on helppo kiinnittää ja irrottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAAILMAN PARAS KEKSINTÖ hoitolaukku ja matkasyöttötuoli samassa. Istuu siis sen laukun päällä "korokkeella" ja pienet valjaat, laukku kiinnitetään normituoliin takaa ja alta, helppokäyttöinen.

Vierailija
8/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:27"]MAAILMAN PARAS KEKSINTÖ hoitolaukku ja matkasyöttötuoli samassa. Istuu siis sen laukun päällä "korokkeella" ja pienet valjaat, laukku kiinnitetään normituoliin takaa ja alta, helppokäyttöinen.

[/quote]

Merkki on hoppop, uutena vissiin kalliimpi, löysimme omamme max parilla kympillä huutonetistä tai torista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi