Lue keskustelun säännöt.
Minusta on ihanaa, että Liperi on niin iso ja mahtava paikkakunta,
30.08.2014 |
että täällä palstallakin voi aina luottaa siihen, että joku toinenkin on sieltä. Honka-Halli tämän taaskin todistaa. Terkut kohtalotovereille!
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Liperin Ylämyllyllä hyvä motelli. Itse asun Ylöjärvellä tosin.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:00"]
Liperin Ylämyllyllä hyvä motelli. Itse asun Ylöjärvellä tosin.
[/quote]
Ei se ole suuri vika muuten Liperi-myönteisessä ihmisessä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä oon asunu Viinijärvicityssä, joten yläfemmat voitais melkein vaikka heittää :D
Moikka viinijärveläinen! Mie pelasin penskana Viussa muutaman vuoden.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lappeenrannassakin on ollut Honka-Halli.
On kyllä todella iso