Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytysiköhän Thaimaasta naiselle naista?

Vierailija
30.08.2014 |

Olen miettinyt, voisinko noin teoriassa löytää vaimon Thaimaasta. En mä nyt ole mihinkään lähdössä, mutta mietin vaan. Tavallaan olisin kai hyvääkin "aviomiesmateriaalia", mitä nyt olen nainen. Voisin elättää, pitää kuin kukkaa kämmenellä. Voisin ottaa mahdolliset lapsetkin omikseni. Mun kanssa ei nainen voi lapsia saada, joten olisi ehkä kivakin, jos olisi lapsia ennestään. Haluaisin perheen, mutta en ole varma omista geeneistäni, enkä naisena voi naisen kanssa saada lapsia ainakaan nykyisin.

 

Olen katsonut jonkin verran dokumentteja aasialaisista naisista, jotka työskentelevät baareissa ja haluaisivat löytää jonkun länsimaalaisien miehen, jonka kanssa juttu menisi pidemmällekin. Tunnen myötätuntoa, enkä koe mitään ylemmyyttä. Voisin rakastua baarinaiseenkin. Jos kumppani olisi sieltä päin, opettelisin mielelläni hänen kielensä, enkä odottaisi, että hän omaksuu kaikki mun tapani. Tekisin kaikkeni, että kaikki olisi hyvin kummallakin.

 

Mietin vaan. Tällä hetkellä ajatus on vain teoreettinen. Oikeasti haluaisin vain löytää jonkun, joka vain sopisi kanssani yhteen. Olen tutustunut aasialaisiin, ja usein tosiaan aasialaiset naiset tuntuvat todella mukavilta ihmisiltä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko muuten ihan sairas? :D

 

ap

Vierailija
2/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi että löytyisi yhtä hyvin kuin Ällölle Suomalaismiehellekin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy ihan kaikki mikä liittyy näihin asioihin.

Vierailija
4/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käypä kysymässä!

Vierailija
5/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nä, mä en ole ällö mies. :D

 

Mitähän naisen suku mahtaisi olla mieltä, jos tyttö lähtee suomalaisnaisen matkaan?

 

ap

Vierailija
6/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:33"]

No käypä kysymässä!

[/quote]

 

Voisi tulla kalliiksi käydä vain kysymässä. Toisaalta olen maassa käynyt ennenkin, ja oli mukava paikka ihan muutenkin.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon saman minkä aina vaimon hakua suunnittelevan kohdalla. Luultavasti löytäisit suomesta paljon uskollisemman ja palvelualttiin vaimon jos satsaisit yhtä paljon siihen kuin thaimaanmatkaan ja sen jälkeen vimon ylläpitoon :)  Tosin jos sinulla on aasia fetissi niin ei sitten mitään. onnea matkaan!    

Vierailija
8/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity tähän mut miks monet lesbot on ns rekkalesboja ja ihan äijän näkösiä ja yrittää olla mahd maskuliinisia yliampuvalla tavalla? Jos lesbo tykkää naisesta nii miks olla äijän näkösen kanssa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:38"]

Sanon saman minkä aina vaimon hakua suunnittelevan kohdalla. Luultavasti löytäisit suomesta paljon uskollisemman ja palvelualttiin vaimon jos satsaisit yhtä paljon siihen kuin thaimaanmatkaan ja sen jälkeen vimon ylläpitoon :)  Tosin jos sinulla on aasia fetissi niin ei sitten mitään. onnea matkaan!    

[/quote]

Pitää varmaan paikkansa. Miksi en voisi samalla tavalla ylläpitää suomalaisnaista? Hmm... Ajattelen usein liian stereotyyppisesti. Mulla on kyllä jonkinlainen outo fetissi aasialaista ulkonäköä kohtaan. En tiedä, olisiko se suomalaiselle naiselle oikein, että sitten vain himoitsisin jotain muuta. Paras vaihtoehto olisi ehkä joku suomalais-aasialainen feminiininen lesbonainen.

 

ap

Vierailija
10/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:39"]

Ei liity tähän mut miks monet lesbot on ns rekkalesboja ja ihan äijän näkösiä ja yrittää olla mahd maskuliinisia yliampuvalla tavalla? Jos lesbo tykkää naisesta nii miks olla äijän näkösen kanssa??

[/quote]

 

Sukupuolinen ilmaisu ja sukupuoli-identiteetti on eri asioita. Monet ristiinpukeutujat esim. tuntevat vahvasti olevansa syntymäsukupuolensa edustajia. Maskuliininen ei automaattisesti ole sama kuin mies, tai feminiininen ei tarkoita naista. Mä olen hyvin maskuliininen nainen. Olen siis rekkalesbo (olen kyllä bi oikeastaan, mutta...) Se on mulle luontaista, olen aina kokenut olevani enemmän maskuliininen kuin feminiininen. Kaikki muu olisi teeskentelyä. Mulla joku juttu saattaa vaikuttaa yliampuvalta, mutta sama juttu jollain miehellä olisi ihan normaalia. Joskus ihmiset vierastavat mua kehonkielen ja miehekkään pukeutumisen vuoksi, mutta en oikein jaksa enää esittää mitään roolia. Olen maskuliininen, ja pidän feminiinisyydestä.

 

Lesbonaiset ovat väkisinkin pohtineet paljon omaa identiteettiään todella paljon, maskuliinisuuttaan ja feminiinisyyttään siinä samalla. Pohtimalla saattaa löytää itsensä aivan uudella tavalla. Ja sukupuolet eivät ole kaksi ääripäätä, ne ovat saman suoran kaksi napaa, ja harva on mikään ääripää. Usein sukupuoliroolit ovat myös melko pinnallisia. Maskuliininen nainen ei ole sama kuin mies, eikä miehen korvike. Hän on maskuliininen nainen.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako täällä olla miehiä, joilla on thai-vaimo? Varmaan väärä palsta kyllä kysellä.

 

ap

Vierailija
12/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa varmasti, mitä tahansa. Pattayalla on myös poikakatuja heteronaisille eli voithan sieltä miehenkin tänne Suomeen elätettäväksi raahata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kaupan mikä vaan, joten jos vain lupaat elättää, niin totta kai kelpaat. Kelpaahan niille tosiaan rumat ja haisevat suomalaisäijätkin.

Vierailija
14/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:26"]

Rahalla saa varmasti, mitä tahansa. Pattayalla on myös poikakatuja heteronaisille eli voithan sieltä miehenkin tänne Suomeen elätettäväksi raahata.

[/quote]

 

Mä en pojista niin välitä, elleivät sitten ole tyttöjä. ;D

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:31"]

Siellä on kaupan mikä vaan, joten jos vain lupaat elättää, niin totta kai kelpaat. Kelpaahan niille tosiaan rumat ja haisevat suomalaisäijätkin.

[/quote]

 

Tosiaan mietin, että en kai voi olla huonompi diili kuin tyttöä kolme kertaa isompi haiseva vanha ukko...

 

Vierailija
16/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä lesboja ja biseksuaaleja, eli kai voi löytyä. varmasti joku kiva jolle kelpaa myös länsimaisen paremmat tulot 

Vierailija
17/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaaan muuttaa yhteen. Sinä käyt töissä ja minä hoidan kodin.

Vierailija
18/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy mitä vaan tarvit siellä. ihan erinlaisia ihmisiä.. vähä juntteja kuin maalaiset
mutta mikään ei ole vierasta siellä. saat akan jo sillä kun ostat 3 juomaa baarista.
siellä on seksialue mihin voi mennä ainaku panettaa. 20e yö taatusti tiukalla tavaralla
varutettuna. ah.

Vierailija
19/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:14"]

löytyy mitä vaan tarvit siellä. ihan erinlaisia ihmisiä.. vähä juntteja kuin maalaiset mutta mikään ei ole vierasta siellä. saat akan jo sillä kun ostat 3 juomaa baarista. siellä on seksialue mihin voi mennä ainaku panettaa. 20e yö taatusti tiukalla tavaralla varutettuna. ah.

[/quote] lesbolle ei varmaa sillä tiukkuudella ole väliä. väljäpilluja on ovat. :))

Vierailija
20/23 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Thaimaassa viimeksi 2010, tosi luksushotelissa. Siellä asui saksalainen nainen thainaisen kanssa. Saattoi olla lomaksi "ostettu" seuralainen. Saksalainen oli tyyliä "tyttökoulun ope", ankea ja harmaa, ainakin 50 v. Thainainen oli tosiaan nainen, ei tyttö, ehkä 35 v. Tiedä sitten olivatko pari joka oli lomalla thainaisen kotimaassa, vai lomaromanssi.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän