Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ulkomailla matkustit viimeksi?

Vierailija
06.07.2014 |

Kokemukset. Kävin Tunisiassa. Pidin kovasti, ei liian kovaa menoa ja hyvät rannat.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Koreassa. Pidin kovasti. Rentoa ja ystävällistä menoa. Ihanat maisemat.

Vierailija
2/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa. Oli todella mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaria ja siellä mas palomas

Vierailija
4/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa. En tiedä oikeastaan, kun laskeuduin maan kamaralle sen verran että pissin tien laitaan. Tai no, helpotti kovasti.

 

Vierailija
5/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorcalla, ihan jees perusrantaloma. Tosin ei ole tarvetta mennä toistamiseen tuonne, tuli nähtyä.

Vierailija
6/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulin Tallinnasta, oli kiva ilma ja siis mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla Tallinna.

Vierailija
8/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa. Cornwallin seutu on kaunista ja hyvin erilaista mitä olen nähnyt muualla englannissa. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoloma Länsi-Ranskaan Atlantin rannalle. Oli upea loma koko perheelle, kaikille jotain ja paljon yhteistä aikaa upeissa maisemissa. Palataan ensi kesänä pitemmäksi aikaa.

Vierailija
10/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti. Upeampaa saa hakea

Vierailija
12/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarmassa Kreikassa; hyvää ruokaa, hyvää ruokaa ja hyvää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:42"]

Mallorcalla, ihan jees perusrantaloma. Tosin ei ole tarvetta mennä toistamiseen tuonne, tuli nähtyä.

[/quote] Missäpäin Mallorcaa? minusta Palma on kiva paikka, voisin mennä uudestaankin.

Vierailija
14/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa (asun Englannissa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virosta kaljaa ja lonkeroa miehen kans haettu. Muksuille limpparia ja karkkia yli sadalla eurolla ku verot niissä suomes niin kovat ja niillä noita kuluu

Vierailija
16/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissabonissa. Viehättävä, tunnelmallinen kaupunki, voisin mennä uudestaankin.

Vierailija
17/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna. kiva, chilli sunnuntai vanhassa kaupungissa.

Vierailija
18/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaskassa. Kaunein USA:n osavaltio. Paljon eläimiä, lumihuippuisia vuoria, upea luonto.

 

http://narulelu.blogspot.fi/

Vierailija
19/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaissa.

Vierailija
20/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genevessä, työmatka. Miellyttävä kaupunki kuten aina.