Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ulkomailla matkustit viimeksi?

Vierailija
06.07.2014 |

Kokemukset. Kävin Tunisiassa. Pidin kovasti, ei liian kovaa menoa ja hyvät rannat.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaytiin Suomessa paasiaislomalla. Kiva reissu. Lasketeltiin Suomulla ja oli aivan upeat kelit ja sitten oltiin Lappeenrannassa. 

Vierailija
22/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin työmatkalla Belgiassa, vähän sitä ennen lomamatkalla Hollannissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiskossa,

mut jos tota ei hyväksytä ni sit Brasilia

Vierailija
24/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi työmatkalla Oslossa. Lentokentältä teollisuusalueelle ja illalla takaisin. Nice. Sitä ennen Lomalla Lontoossa. Nastaa.

Vierailija
25/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansaniassa, olin vapaaehtoistöissä monta kuukautta. Rakastuin siihen maahan.

Vierailija
26/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin mieheni kanssa Tallinnassa tapaamassa ystäviä. Tällä kertaa käytiin mm. taidemuseossa, ei siis ollut se perus viinanhakureissu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa, rannikkoseudulla.

Vierailija
28/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko New Yorkissa. Se ei petä koskaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla ennen juhannusta, sielä oli sellaista mitä Suomessa ei samaan aikaan ollut ja juuri sitä haettiin. Onneksi se on nyt täällä.

Vierailija
30/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prahassa olin pari viikkoa sitten. Oli nättiä, suht edullista ja hyvää ruokaa. Hieman kuitenkin turistirysämäinen fiilis jäi, itse tykkään enemmän vaikka Budapestista tai Krakovasta tuolta suunnalta. Tulipahan kuitenkin nähtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:42"]

Mallorcalla, ihan jees perusrantaloma. Tosin ei ole tarvetta mennä toistamiseen tuonne, tuli nähtyä.

[/quote] Missäpäin Mallorcaa? minusta Palma on kiva paikka, voisin mennä uudestaankin.

[/quote]

 

Palma on puolet kalliimpi paikka kuin ne kauempana olevat turisteja varten "rakennetut" lomakylät jonne kaikki aina menee, joten siksi monilla ei varaa ottaa sieltä Palmasta hotellia ja nauttia siitä oikeasta Mallorcasta :-D

Vierailija
32/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

amsterdam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shetlannin saarilla ja muualla Skotlannissa pyörimässä. Ihana reissu!

Vierailija
34/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiineillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarissa, noin 5 vuotta sitten.

Vierailija
36/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kierreltiin sukuloimassa joulukuussa ja muutama päivä omalla porukalla Helsingissä. Sitä ennen elokuussa Espanjassa.

Vierailija
37/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa joskus 2010 ja ruotsissa -90 luvulla. Ahvenanmaalla ja turussa tällä vuosituhannella.

Vierailija
38/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä olin Mokovassa ja eilen Tukholmassa.

Vierailija
39/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa.

 

Jumalaisen kauniilla Garda-järvellä ja taianomaisessa Venetsiassa.

 

Kohta lähden taas Italiaan nauttimaan kaikilla aisteilla...

 

Vierailija
40/42 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK, London. Viikon kaupunkiloma perheen kanssa, lapset 11 ja 15. Paras kaupunkikohde, kaikille jotain ja sitä kaikkea on paljon :-)! Jos on yhdenkin Harry Potter -kirjan lukenu tai katsonut leffan, niin suosittelen Harry Potter Studioilla käymistä.