Missä ulkomailla matkustit viimeksi?
Kokemukset. Kävin Tunisiassa. Pidin kovasti, ei liian kovaa menoa ja hyvät rannat.
Kommentit (42)
Viimeksi olin työmatkalla Belgiassa, vähän sitä ennen lomamatkalla Hollannissa.
Teiskossa,
mut jos tota ei hyväksytä ni sit Brasilia
Viimeksi työmatkalla Oslossa. Lentokentältä teollisuusalueelle ja illalla takaisin. Nice. Sitä ennen Lomalla Lontoossa. Nastaa.
Tansaniassa, olin vapaaehtoistöissä monta kuukautta. Rakastuin siihen maahan.
Mä kävin mieheni kanssa Tallinnassa tapaamassa ystäviä. Tällä kertaa käytiin mm. taidemuseossa, ei siis ollut se perus viinanhakureissu ;)
Viikko New Yorkissa. Se ei petä koskaan :D
Kreetalla ennen juhannusta, sielä oli sellaista mitä Suomessa ei samaan aikaan ollut ja juuri sitä haettiin. Onneksi se on nyt täällä.
Prahassa olin pari viikkoa sitten. Oli nättiä, suht edullista ja hyvää ruokaa. Hieman kuitenkin turistirysämäinen fiilis jäi, itse tykkään enemmän vaikka Budapestista tai Krakovasta tuolta suunnalta. Tulipahan kuitenkin nähtyä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:42"]
Mallorcalla, ihan jees perusrantaloma. Tosin ei ole tarvetta mennä toistamiseen tuonne, tuli nähtyä.
[/quote] Missäpäin Mallorcaa? minusta Palma on kiva paikka, voisin mennä uudestaankin.
[/quote]
Palma on puolet kalliimpi paikka kuin ne kauempana olevat turisteja varten "rakennetut" lomakylät jonne kaikki aina menee, joten siksi monilla ei varaa ottaa sieltä Palmasta hotellia ja nauttia siitä oikeasta Mallorcasta :-D
Shetlannin saarilla ja muualla Skotlannissa pyörimässä. Ihana reissu!
Pietarissa, noin 5 vuotta sitten.
Suomessa kierreltiin sukuloimassa joulukuussa ja muutama päivä omalla porukalla Helsingissä. Sitä ennen elokuussa Espanjassa.
Virossa joskus 2010 ja ruotsissa -90 luvulla. Ahvenanmaalla ja turussa tällä vuosituhannella.
Toissapäivänä olin Mokovassa ja eilen Tukholmassa.
Italiassa.
Jumalaisen kauniilla Garda-järvellä ja taianomaisessa Venetsiassa.
Kohta lähden taas Italiaan nauttimaan kaikilla aisteilla...
UK, London. Viikon kaupunkiloma perheen kanssa, lapset 11 ja 15. Paras kaupunkikohde, kaikille jotain ja sitä kaikkea on paljon :-)! Jos on yhdenkin Harry Potter -kirjan lukenu tai katsonut leffan, niin suosittelen Harry Potter Studioilla käymistä.
Kaytiin Suomessa paasiaislomalla. Kiva reissu. Lasketeltiin Suomulla ja oli aivan upeat kelit ja sitten oltiin Lappeenrannassa.